TRENERZY MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA
Maciej Szaroleta
Prowadzi szkolenia MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA z zakresu tworzenia kampanii reklamowych w internecie.
Doświadczenie zawodowe:
Strateg marketingowy z 12-letnim doświadczeniem w agencjach reklamowych, PR-owych i interaktywnych. Obecnie pracuje w agencji Albedo Marketing, gdzie stoi na czele działu strategii.
Wcześniej szefował działowi marketingu w H+K Strategies, budował strategie komunikacji interaktywnej w Galileo Interactive i opiekował się marką Warka w Grupie Żywiec.
W swojej pracy szczególny nacisk kładzie na zrozumienie prawdziwych potrzeb konsumenta i wymierność efektów działań marketingowych. Specjalizuje się w branży FMCG, marketingu małych i średnich firm oraz nowych technologiach.
Autor wielu publikacji marketingowych, głównie poświęconych relacjom pomiędzy marketingiem, reklamą i biznesem. Prelegent na branżowych konferencjach i trener marketingu.
W wolnych chwilach pomaga małym firmom w tworzeniu planów marketingowych, trenuje krav magę i redaguje bloga marketingowego www.mrbrand.pl