WYKŁAD. JULIA IZMAŁKOWA
Julia Izmałkowa
Nie pytaj wprost, lecz obserwuj!
Jak podejmować trafne decyzje sprzedażowe i rozwojowe!
Z wykształcenia psycholog, przez osiem lat pracowała jako strateg w czołowych agencjach reklamowych (DDB, EURO RSCG). Stworzyła własny model badań i założyła firmę Izmałkowa Consulting – pierwszą w Polsce, specjalizującą się w wykorzystywaniu badań etnograficznych dla celów marketingowych i biznesowych. Prowadzi wykłady na studiach magisterskich i podyplomowych i jest częstą prelegentką na konferencjach naukowych i marketingowych. Jako ekspert bywa często zapraszana do programów telewizyjnych i radiowych. Wiele publikuje w magazynach branżowych, m.in. w Marketingu w Praktyce i często jest cytowana w opiniotwórczej prasie (Newsweek, Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Puls Biznesu). Realizuje badania, szukając odpowiedzi (insightów) na te pytania, na które inni nie byli w stanie znaleźć. Współpracuje z takimi firmami, jak MTV, Agros Nova, Agora, Netia, Johnson&Johnson, Bacardi, Eurobank, ING, Raiffeisen, Vox, L’oreal, PanMedia Western, mBank, Nestle, Danone.