WYKŁAD. JAROSŁAW GOŁAWSKI
Jarosław Goławski
Wartość dodana. Drugie żniwa marki.
Doświadczenie zawodowe od 15 lat zdobywał na rynku polskim oraz w Europie Środkowo-Wschodniej, pracując dla takich koncernów jak Danone, Unilever, BNP Paribas Real Estete, Diageo, PTC Era, Coty, Peugeot, PZU. Od 2004 roku jest dyrektorem Strategii i Kreacji w grupie Brand Support, gdzie sprawuje także funkcję wiceprezesa. Prowadził projekty z zakresu tworzenia i wdrażania strategii marketingowych, budowania marki, pozycjonowania, rewitalizacji. Współtworzył i nadzorował realizację wielu zintegrowanych kampanii reklamowych dla największych marek światowych. Jest propagatorem idei marketingu wartości dodanej, gdzie marketing zaangażowany społecznie jest najskuteczniejszą i najbardziej etyczną formą realizacji tej idei. Pracował także dla marek takich, jak: Johnie Walker, Baileys, Adidas, Astor, Rimmel, Mazda, Peugeot, Knorr, Lipton, Klif, Wola Park.