WYKŁAD: Nie pytaj klienta wprost, lecz obserwuj!
Jak podejmować trafne decyzje sprzedażowe i rozwojowe!
Termin wykładu
24 października 2013
godz. 14:00 - 17:00
Warszawa, IAB Polska, ul. Krucza 16/22 (Wejście od ul. Wilczej)
cena 150 zł + VAT
Nie pytaj klienta wprost, lecz obserwuj!
Jak podejmować trafne decyzje sprzedażowe i rozwojowe!
Dobrze zrozumiane i prawidłowo stosowane techniki pozadeklaratywne mogą dokonać ważnego przełomu w pracy marketerów oraz osób odpowiedzialnych za całą firmę.
- Ta skuteczność wynika z faktu, że korzystając z badań i technik pozadeklaratywnych, opieramy nie na słowach i deklaracjach, lecz na obserwacjach faktycznych zachowań.
- Poznajemy prawdziwe opinie konsumentów na temat cech/ właściwości/atrybutów danego produktu lub usługi. Poznajemy preferencje oraz ukryte potrzeby – niezaspokojone i nieuświadomione.
- Dowiadujemy się, co jest naprawdę ważne dla konsumenta, z czego on rzeczywiście korzysta, na co szczególnie zwraca uwagę.
- Mając taką wiedzę, mamy szansę, że ułoży nam się w głowie wzór na idealny produkt lub usługę.
Po techniki pozadeklaratywne powinni także sięgać szefowie, którym zależy, by cała organizacja, a nie tylko jej marki, funkcjonowała dobrze.
- Znając prawdziwe motywacje i powody zachowań pracowników, ich przełożeni mają znacznie większe szanse, by poprawić efektywność organizacji i podnieść jej wartość.
Wykład: Nie pytaj klienta wprost, lecz obserwuj!
Jak podejmować trafne decyzje sprzedażowe i rozwojowe!
Miejsce: Warszawa, IAB Polska, ul. Krucza 16/22 (Wejście od ul. Wilczej), 24 października 2013r., godz. 14.00 – 17.00
Do podanej ceny 150 zł należy doliczyć podatek VAT - 23%
POLECAMY