Wykład: Sun Tzu musi odejść – Roman Łoziński.
Termin wykładu
26 czerwca 2014
godz. 14:00 – 17:00
Warszawa, IAB Polska, ul. Krucza 16/22 (wejście od ul. Wilczej)
Cena: 150 zł + VAT
SUN TZU MUSI ODEJŚĆ
Prawdopodobnie, to nie wojskowi wykupują kolejne wydania "Sztuki Wojny", tylko menedżerowie w poszukiwaniu egzotycznych anegdot i powiedzonek. Trudno znaleźć pozycje o jakiejkolwiek strategii, nie odwołujących się do mądrości starożytnego chińskiego wojskowego i filozofa zarazem - Sun Tzu.
NIE ODKRYWAJ KOŁA NA NOWO!
Tymczasem strategia komunikacji ma swój własny przejrzysty język i procesy, które umożliwiają podejmowanie właściwych decyzji. Zrozumienie tego, gdzie kończy się strategia biznesowa, a zaczyna strategia komunikacji; kiedy wyznaczane cele są ze sobą sprzeczne, a kiedy można upiec dwie pieczenie na jednym ogniu - pozwala skutecznie realizować wszelkie zamiary. Wymaga jednak albo znajomości podstaw psychologii konsumenta, albo przyswojenia sprawdzonych metod tworzenia i wdrażania strategii komunikacji. Odkrywanie koła na nowo, przy pomocy metafor starożytnych mędrców lub porad branżowych blogerów, prowadzi do straty czasu i pieniędzy. Reklama to nie czarna magia, choć procesy kreatywne skazane są błądzenie.
BĘDZIESZ LEPIEJ ZARZĄDZAŁ RYZYKIEM!
Wykład Sun Tzu musi odejść pomoże decydentom lepiej zarządzać ryzykiem związanym z procesami kreatywnymi poprzez zrozumienie najważniejszych mechanizmów rządzących światem reklamy. Dotyczy on zasad działania reklamy i procesów związanych z jej powstawaniem, w tym:
- psychologicznych podstaw jej oddziaływania,
- podstaw procesów decyzyjnych stojących za wyborami konsumenckimi,
- niebezpieczeństwa błędnych ocen i decyzji w procesie tworzenia i wdrażania strategii komunikacji.
UCZESTNIK WYKŁADU:
- pozna podstawowe narzędzia planowania strategicznego,
- zrozumie procesy związane z tworzeniem i wdrażaniem strategii komunikacji,
- przyjmie odpowiednie kryteria oceny konceptów kreatywnych,
- będzie umiał usprawnić procesy związane z obraną strategią.
Wykład: Sun Tzu musi odejść – Roman Łoziński.
Miejsce: Warszawa, IAB Polska, ul. Krucza 16/22 (wejście od ul. Wilczej),
26 czerwca 2014r., godz. 14.00 – 17.00
Do podanej ceny 150 zł należy doliczyć podatek VAT - 23%