• MYŚL I TWÓRZ
  • SZKOLENIA
    • planowanie i strategia marketingowa
    • spacer
    • nowoczesna komunikacja marketingowa
    • spacer
    • zarządzanie marketingiem
    • spacer
    • szkolenia zamknięte - oferta
  • KALENDARZ SZKOLEŃ
  • MAGAZYN MwP
  • ARTYKUŁY
  • PRENUMERATA
    • prenumerata 2023
    • spacer
    • prenumerata 2022
  • KONTAKT
  • Marketing w Praktyce
  • zarządzanie marketingiem
  • RODO w codziennej praktyce dla marketerów.
Marketing w Praktyce

marketing specjalistyczny

Szkolenie online: RODO w codziennej praktyce dla marketerów

Dane osobowe w marketingu to specyficzny temat, o którym niewiele dowiemy się na typowych, czyli prawniczo-informatycznych szkoleniach z RODO.

Marketer nie musi wiedzieć, jakie nowe obowiązki dostaną administratorzy danych osobowych czy też co powinna obejmować aktualizacja systemu informatycznego przechowującego dane. Ma natomiast doskonale orientować się w trzech ważnych rzeczach, bez których nie da się już przeprowadzić skutecznych działań marketingowych.

Należy więc wiedzieć:

  • 1. Jak skutecznie pozyskiwać od klientów dane osobowe i zgodę na ich przetwarzanie.
  • Jak zapewnić bezpieczeństwo danych podczas tworzenia ofert produktów.
    - Jeśli niezależny audyt wykaże tutaj naruszenia – odpowiedzialność spadnie na firmowy marketing!
  • 3. Jak zapewnić bezpieczeństwo danych podczas prowadzenia akcji promocyjnych.
    - Należy mieć pewność, jakie informacje i komu można przekazać, a także wiedzieć, czy agencja współpracująca również wprowadziła odpowiednie środki ostrożności!

 

Wszystkie potrzebne informacje, co, jak i dlaczego robić, żeby nie sprowadzić kłopotów na siebie i na firmę, uzyskają Państwo na naszym szkoleniu.

Program szkolenia – RODO w codziennej praktyce dla marketerów

Dzień 1

1. Marketing wobec danych osobowych – prywatność i postawy klientów

  • Bez jakich danych o klientach marketing nie może się dziś obejść
  • Jak na skuteczność akcji marketingowych wpływa szybko zmieniające się nastawienie klientów do prywatności (to jeden z najsilniejszych trendów ostatnich lat!)
  • Dwie główne postawy klientów wobec danych przekazywanych o sobie: pragmatyk (świadomy i wymagający) oraz fundamentalista (pełen obaw i złości wywołanej przez targetowanie i profilowanie)

2. Co należy wiedzieć o danych osobowych i prywatności w marketingu

  • Nawet jeśli wiesz niewiele, to teraz poznasz wszystkie podstawowe informacje

3. Dane osobowe w praktyce marketingowej

  • Blok warsztatowych ćwiczeń pod okiem trenera, które obrazowo pokażą, co i jak w ostatnim czasie zmieniło się w codziennej praktyce korzystania z danych osobowych w czterech podstawowych obszarach:
    • ◦ przepisów dotyczących ludzi (klienci, pracownicy marketingu)
    • ◦ danych osobowych (co jest, a co nie jest danymi osobowymi)
    • ◦ używania danych (zbieranie, akcje promocyjne, tworzenie ofert)
    • ◦ prowadzenia w sposób prawidłowy dokumentacji (regulaminy, sposoby kontroli)

4. Jak zabezpieczyć dział marketingu przed naruszaniem wymogów RODO

RODO w codziennej praktyce dla marketerów.
--- , miejsce szkolenia:

online

,
cena szkolenia 990 zł + 23% VAT

Formularz zamówienia SZKOLENIA

* - wypełnienie tak oznaczonych pól jest wymagane do realizacji zamówienia

Dane osoby zamawiającej:
Dane do faktury


Dane uczestnika szkolenia:

Proszę wypełnić tylko wówczas, jeśli zamawiający nie będzie jedynym uczestnikiem szkolenia

Zgody
Powered by BreezingForms

Termin szkolenia online:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Godziny szkolenia:

10:00 – 17:00

Miejsce szkolenia:

online

Kontakt:

603 68 36 36

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Cena szkolenia:

990 zł + 23% VAT

Zamawiam
zdjęcie trenera MwP

Trener:

Karolina Małagocka

Regionalna dyrektor marketingu w firmie F-Secure, dostarczającej rozwiązania bezpieczeństwa IT dla firm i konsumentów indywidualnych. Edukuje branżę oraz klientów (m.in. duże telekomy w Polsce, Włoszech, Hiszpanii i Portugalii) w zakresie bezpieczeństwa danych osobowych i wykorzystania ich w zgodności z obowiązującymi przepisami. Prowadzi badania na temat postrzegania prywatności online przez konsumentów i wpływu prywatności na podejmowane decyzje zakupowe. Komentuje w radiu i telewizji kwestie bezpieczeństwa w internecie. Stała ekspertka "Marketingu w Praktyce".


 

okładka bieżącego numeru magazynu Marketing w Praktyce

KUP TEN NUMER

SPIS TREŚCI

Metaverse – buzzword i wielki biznes

NARZĘDZIA WOJCIECH GRZEGORZYCA

Jak zadbać o przychylność Google?

NARZĘDZIA KRZYSZTOF GACHOWSKI

Jak uwolnić się od hejtu

PRAWO PAWEŁ ZIELIŃSKI

ZAMÓW PRENUMERTĘ

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych. Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.
Więcej informacji dotyczących m.in. RODO i plików cookies możecie Państwo uzyskać czytając naszą politykę prywatności i cookies

Wiem, Zamknij

Korzystając z serwisu akceptujesz politykę prywatności i cookies.

Copyright 2023 © Marketing w Praktyce

ul. Kwiatowa 116, 05-083 Mariew

Projekt: Cyklopia Studio

na górę