Szkolenie online: RODO w codziennej praktyce dla marketerów
Dane osobowe w marketingu to specyficzny temat, o którym niewiele dowiemy się na typowych, czyli prawniczo-informatycznych szkoleniach z RODO.
Marketer nie musi wiedzieć, jakie nowe obowiązki dostaną administratorzy danych osobowych czy też co powinna obejmować aktualizacja systemu informatycznego przechowującego dane. Ma natomiast doskonale orientować się w trzech ważnych rzeczach, bez których nie da się już przeprowadzić skutecznych działań marketingowych.
Należy więc wiedzieć:
- 1. Jak skutecznie pozyskiwać od klientów dane osobowe i zgodę na ich przetwarzanie.
- Jak zapewnić bezpieczeństwo danych podczas tworzenia ofert produktów.
- Jeśli niezależny audyt wykaże tutaj naruszenia – odpowiedzialność spadnie na firmowy marketing! - 3. Jak zapewnić bezpieczeństwo danych podczas prowadzenia akcji promocyjnych.
- Należy mieć pewność, jakie informacje i komu można przekazać, a także wiedzieć, czy agencja współpracująca również wprowadziła odpowiednie środki ostrożności!
Wszystkie potrzebne informacje, co, jak i dlaczego robić, żeby nie sprowadzić kłopotów na siebie i na firmę, uzyskają Państwo na naszym szkoleniu.
Program szkolenia – RODO w codziennej praktyce dla marketerów
Dzień 1
1. Marketing wobec danych osobowych – prywatność i postawy klientów
- Bez jakich danych o klientach marketing nie może się dziś obejść
- Jak na skuteczność akcji marketingowych wpływa szybko zmieniające się nastawienie klientów do prywatności (to jeden z najsilniejszych trendów ostatnich lat!)
- Dwie główne postawy klientów wobec danych przekazywanych o sobie: pragmatyk (świadomy i wymagający) oraz fundamentalista (pełen obaw i złości wywołanej przez targetowanie i profilowanie)
2. Co należy wiedzieć o danych osobowych i prywatności w marketingu
- Nawet jeśli wiesz niewiele, to teraz poznasz wszystkie podstawowe informacje
3. Dane osobowe w praktyce marketingowej
- Blok warsztatowych ćwiczeń pod okiem trenera, które obrazowo pokażą, co i jak w ostatnim czasie zmieniło się w codziennej praktyce korzystania z danych osobowych w czterech podstawowych obszarach:
- ◦ przepisów dotyczących ludzi (klienci, pracownicy marketingu)
- ◦ danych osobowych (co jest, a co nie jest danymi osobowymi)
- ◦ używania danych (zbieranie, akcje promocyjne, tworzenie ofert)
- ◦ prowadzenia w sposób prawidłowy dokumentacji (regulaminy, sposoby kontroli)
4. Jak zabezpieczyć dział marketingu przed naruszaniem wymogów RODO
--- , miejsce szkolenia:
online
cena szkolenia 990 zł + 23% VAT
Termin szkolenia online:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Godziny szkolenia:
10:00 – 17:00
Miejsce szkolenia:
online
Kontakt:
603 68 36 36
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Trener:
Karolina Małagocka
Regionalna dyrektor marketingu w firmie F-Secure, dostarczającej rozwiązania bezpieczeństwa IT dla firm i konsumentów indywidualnych. Edukuje branżę oraz klientów (m.in. duże telekomy w Polsce, Włoszech, Hiszpanii i Portugalii) w zakresie bezpieczeństwa danych osobowych i wykorzystania ich w zgodności z obowiązującymi przepisami. Prowadzi badania na temat postrzegania prywatności online przez konsumentów i wpływu prywatności na podejmowane decyzje zakupowe. Komentuje w radiu i telewizji kwestie bezpieczeństwa w internecie. Stała ekspertka "Marketingu w Praktyce".

Czego nie robić w digital marketingu?
ZDANIEM SPECJALISTY ELŻBIETA PAWLOWSKI
Konto firmowe na Facebooku – czy ma sens w 2023?
ZDANIEM SPECJALISTY KINGA KANTOR
Zaufać influencerom
OPINIE OLGA GRALIŃSKA