Szkolenie online: Wytyczaj cele jak Google! OKR dla kierowników marketingu
Wytyczanie celów nigdy nie było proste, łatwe i przyjemne, a tym bardziej ich wypełnianie i egzekwowanie. To zmora i dla szefa, i pracowników. Czy można to zmienić? Pracować inaczej? Czy da się sprawić, by cel rzeczywiście stanowił coś, co napędza i buduje zespół?
Przykłady Google, Facebooka i Amazona pokazują, że tak. Firmy te łączy nie tylko obłędne wręcz tempo wzrostu, rynkowa dominacja i charyzmatyczni założyciele. Ważniejsza jest ich inna wspólna cecha codziennej pracy. Ci rynkowi giganci dawno odeszli od wytyczania celów metodą SMART - pracują z celami techniką OKR (Objectives and Key Results). Sami przyznają, że nie osiągnęliby tego, czym są dziś, gdyby nie praca z OKR. Poznaj więc nowe, ale już sprawdzone, bardzo skuteczne podejście do wytyczania celów.
Program szkolenia – Wytyczaj cele jak Google! OKR dla kierowników marketingu
Dzień 1
1. Wytyczania celów w firmie i w codziennej pracy – kluczowa kompetencja kierowników zespołów
2. Czy się różnią cele w metodzie SMART i cele w OKR – dlaczego to ważne?
3. Geneza i historia OKR – niezbędna wiedza w pigułce
4. Czy chcesz polecieć na księżyc: wytyczanie dużego ambitnego celu
5. Jak się wyznacza cele za pomcą techniki OKR – ćwiczenia warsztatowe
6. Rola szefa zespołu – ćwiczenia warsztatowe
7. OKR jako wsparcie dla:
- budowania zespołów – ćwiczenia warsztatowe
- tworzenia nowego środowisko pracy – ćwiczenia warsztatowe
- szybkiej organizacji – ćwiczenia warsztatowe
10. Amerykańska lekcja z Iraku dla OKR
11. OKR dla Contionius Performance Management (strategii ciągłego zarządzania wydajnością zespołów)
---, miejsce szkolenia:
online
cena szkolenia 1398 zł + 23% VAT
Termin szkolenia online:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Godziny szkolenia:
10:00 – 17:00
Miejsce szkolenia:
online
Kontakt:
603 68 36 36
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Trener:
Grzegorz Kosson
Brand coach, ekspert ds. komunikacji marketingowej i zarządzania wartością. Specjalista w zakresie storytellingu. Prowadzi BrandsAndPeople, pierwszą w Polsce agencję storymarketingu. Zdobywca nagród Kreatura i Effie. Twórca kilku marek na polskim rynku. Autor m.in. bestsellerowej publikacji „Złam Konwencję“ i pierwszej polskiej książki o storytellingu – „Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki“ oraz literackiej opowieści o mieście „Warstwy, czyli obrazy miasta“. Jego pasją jest zbieranie i opowiadanie inspirujących historii.