• MYŚL I TWÓRZ
  • SZKOLENIA
    • planowanie i strategia marketingowa
    • spacer
    • nowoczesna komunikacja marketingowa
    • spacer
    • zarządzanie marketingiem
    • spacer
    • szkolenia zamknięte - oferta
  • KALENDARZ SZKOLEŃ
  • MIESIĘCZNIK
  • ARTYKUŁY
  • PRENUMERATA
  • KONTAKT
  • Strona główna
  • zarządzanie marketingiem
  • Wytyczaj cele jak Google! OKR dla kierowników marketingu

zarządzanie marketingiem

Wytyczaj cele jak Google! OKR dla kierowników marketingu.

Wytyczanie celów nigdy nie było proste, łatwe i przyjemne, a tym bardziej ich wypełnianie i egzekwowanie. To zmora i dla szefa, i pracowników. Czy można to zmienić? Pracować inaczej? Czy da się sprawić, by cel rzeczywiście stanowił coś, co napędza i buduje zespół?

Przykłady Google, Facebooka i Amazona pokazują, że tak. Firmy te łączy nie tylko obłędne wręcz tempo wzrostu, rynkowa dominacja i charyzmatyczni założyciele. Ważniejsza jest ich inna wspólna cecha codziennej pracy. Ci rynkowi giganci dawno odeszli od wytyczania celów metodą SMART - pracują z celami techniką OKR (Objectives and Key Results). Sami przyznają, że nie osiągnęliby tego, czym są dziś, gdyby nie praca z OKR. Poznaj więc nowe, ale już sprawdzone, bardzo skuteczne podejście do wytyczania celów.

Program szkolenia: dzień 1

1. Wytyczania celów w firmie i w codziennej pracy – kluczowa kompetencja kierowników zespołów

2. Czy się różnią cele w metodzie SMART i cele w OKR – dlaczego to ważne?

3. Geneza i historia OKR – niezbędna wiedza w pigułce

4. Czy chcesz polecieć na księżyc: wytyczanie dużego ambitnego celu

5. Jak się wyznacza cele za pomcą techniki OKR – ćwiczenia warsztatowe

6. Rola szefa zespołu – ćwiczenia warsztatowe

7. OKR jako wsparcie dla:

  • budowania zespołów – ćwiczenia warsztatowe
  • tworzenia nowego środowisko pracy – ćwiczenia warsztatowe
  • szybkiej organizacji – ćwiczenia warsztatowe

10. Amerykańska lekcja z Iraku dla OKR

11. OKR dla Contionius Performance Management (strategii ciągłego zarządzania wydajnością zespołów)

Wytyczaj cele jak Google! OKR dla kierowników marketingu.
---, miejsce szkolenia: Warszawa
cena szkolenia 1398 zł + 23% VAT

Formularz zamówienia SZKOLENIA

* - wypełnienie tak oznaczonych pól jest wymagane do realizacji zamówienia

Dane osoby zamawiającej:
Dane do faktury


Dane uczestnika szkolenia:

Proszę wypełnić tylko wówczas, jeśli zamawiający nie będzie jedynym uczestnikiem szkolenia

Zgody
Powered by BreezingForms

Termin szkolenia:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Godziny szkolenia:

10:00 – 17:00

Miejsce szkolenia:

Centrum Szkoleniowo-Konferencyjne
BusinessRoom
ul. T. Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa

Kontakt:

603 68 36 36

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Cena szkolenia:

1398 zł + 23% VAT

Zamawiam
zdjęcie trenera MwP

Trener:

Grzegorz Kosson

Brand coach, ekspert ds. komunikacji marketingowej i zarządzania wartością. Specjalista w zakresie storytellingu. Prowadzi BrandsAndPeople, pierwszą w Polsce agencję storymarketingu. Zdobywca nagród Kreatura i Effie. Twórca kilku marek na polskim rynku. Autor m.in. bestsellerowej publikacji „Złam Konwencję“ i pierwszej polskiej książki o storytellingu – „Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki“ oraz literackiej opowieści o mieście „Warstwy, czyli obrazy miasta“. Jego pasją jest zbieranie i opowiadanie inspirujących historii.


SIERPIEŃ 2019

Temat miesiąca:
Ta ważna persona w marketingu

okładka bieżącego numeru miesięcznika Marketing w Praktyce
SPIS TREŚCI

Ten budżet musi rosnąć

ANALIZY Magdalena Gwiazdowska

Czego uczą nas duże marki

RAPORT redakcja

Design thinking i ruch oporu

NARZĘDZIA Alicja Bartkiewicz

Kampania reklamowa – krok do sukcesu

NARZĘDZIA Lech Romański, Robert Kamiński

ZAMÓW PRENUMERTĘ

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych. Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.
Więcej informacji dotyczących m.in. RODO i plików cookies możecie Państwo uzyskać czytając naszą politykę prywatności i cookies

Wiem, Zamknij

Korzystając z serwisu akceptujesz politykę prywatności i cookies.

Copyright 2019 © Marketing w Praktyce

ul. Kwiatowa 116, 05-083 Mariew

Projekt: Cyklopia Studio

na górę