• MYŚL I TWÓRZ
  • SZKOLENIA
    • planowanie i strategia marketingowa
    • spacer
    • nowoczesna komunikacja marketingowa
    • spacer
    • zarządzanie marketingiem
    • spacer
    • szkolenia zamknięte - oferta
  • KALENDARZ SZKOLEŃ
  • MAGAZYN MwP
  • ARTYKUŁY
  • PRENUMERATA
  • KONTAKT
  • Marketing w Praktyce
  • zarządzanie marketingiem
  • Top menedżer marketingu i sprzedaży. 10 mistrzowskich kompetencji.
Marketing w Praktyce

Top menedżer marketingu i sprzedaży

Szkolenie online: Top menedżer marketingu i sprzedaży. 10 mistrzowskich kompetencji

v

ZOBACZ WIDEO:
zaprasza Małgorzata Dziubała

Wideo do szkolenia: Top menedżer marketingu i sprzedaży. 10 mistrzowskich kompetencji - Małgorzata Dziubała.

v

POBIERZ ARTYKUŁ:
„Supermoc w marketingu”

Artykuł do szkolenia: Top menedżer marketingu i sprzedaży. 10 mistrzowskich kompetencji - Małgorzata Dziubała.

Marketing i sprzedaż to serce każdej firmy. To tutaj zapadają najważniejsze decyzje, wpływające na jej kondycję i rozwój. Pracować w tych działach to ogromne wyzwanie i odpowiedzialność. Bo jeśli serce nie działa prawidłowo, to przecież słabnie cały organizm.

Przejdziemy po kolei przez 10 wyjątkowych kompetencji, które powinien posiadać każdy marketingowiec i sprzedawca, jeśli chce być perfekcyjnym top menedżerem. Prawda jest taka: awans nie załatwia sprawy, to dopiero początek drogi. Potrzebne są szczególne umiejętności, dzięki którym będziemy w stanie wnieść do firmy prawdziwe wartości, a z drugiej strony poczujemy się pewni siebie w roli menedżera.

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

  • Dla pracowników działów marketingu i sprzedaży
  • Dla wszystkich osób, które chcą pracować w marketingu albo sprzedaży
  • Dla osób, które uczestniczą w rozmaitych programach menedżerskich
  • Dla osób, które otrzymały niedawno awans na stanowisko menedżera

 

Program szkolenia – Top menedżer marketingu i sprzedaży. 10 mistrzowskich kompetencji.

Dzień 1

1. Czym jest super moc menedżera marketingu i sprzedaży. Dlaczego musi on posiadać (zdobyć) 10 szczególnych kompetencji?

Świat pędzi do przodu i potrzebna jest ciągła modyfikacja kluczowych kompetencji menedżera marketingu i sprzedaży. Jeśli chcesz być naprawdę kimś w swoim zawodzie, musisz nabyć i rozwinąć zestaw specyficznych umiejętności – i o tym porozmawiamy na początku szkolenia.

  • Konkurs na rozgrzewkę i wyrównanie wiedzy uczestników: „Co ty wiesz o złotej dziesiątce?” (nagrody książkowe)

Kompetencja 1: Kreatywność

Zrób to ASAP, deadline na wczoraj, wrzucę ci meeting do Outlooka, przeprocesujemy temat…Znasz to? Operacyjna praca zabiera całą energię. Jest jak cichy zabójca, który powoli morduje kreatywność. Jak się bronić?

  • Szef ze swoim pytaniem-widmo: „No co, masz jakiś pomysł?”
  • O co tak naprawdę chodzi w kreatywności - w pracy i w życiu
  • Wprowadzenie do szybkiego treningu kreatywności: ćwicz ją, jak codzienne bieganie!

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE:

warsztatowa praca nad wybranymi metodami kreatywności: m.in. nad przełamywaniem barier, nową perspektywą, generowaniem pomysłów za pomocą skojarzeń.

 

Kompetencja 2: Orientacja na zewnątrz organizacji

Wstań zza biurka, oderwij się od komputera. Pójdź do sklepu. Porozmawiaj z kimś, kto kupuje twoje produkty. Prawdziwy świat jest poza biurem.

  • Klient przez duże „K”: jak być blisko tego szefa wszystkich szefów
  • Gdzie szukać najważniejszych informacji o kliencie: jak czytać między wierszami ogólnodostępnych badań, analiz i raportów
  • Konsument i shoper – czy to na pewno ta sama osoba?
  • Konkurencja – jak ją traktować: przyjacielsko, wrogo, jako źródło inspiracji?
  • Co nam w powyższej kwestii podpowiadają strategie marketingowe

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE:

warsztatowa praca nad generowaniem insightów konsumenckich dla marek uczestników szkolenia oraz wspólna analiza przykładowych działań marketingowych i sprzedażowych w zależności od pozycji konkurencji.

 

Kompetencja 3: Wizja – Strategia - Inspiracja

I have a dream… Co miał takiego w sobie Martin Luther King, że poruszył serca milionów ludzi?

  • Wizjoner i strateg – taki ma (musi) być lider
  • Czym się różni inspirowanie podwładnych od wywierania wpływu na nich: co robić, a czego unikać w biznesie

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE:

warsztatowa praca nad tworzeniem wizji „MÓJ dział marketingu/ sprzedaży” oraz umiejętnością inspirowania współpracowników z wykorzystaniem konkursu „TWOJE wakacje życia”.

 

Kompetencja 4: Komunikacja

Porozmawiajmy. Wytłumacz mi to. Omówmy to. Przekonaj mnie. Ile razy w ciągu dnia słyszysz takie komunikaty?

  • Dlaczego umiejętność komunikacji jest kluczowa dla marketingowców i sprzedawców
  • Najważniejsze zasady skutecznej komunikacji
  • Jak sprawnie komunikować się z różnymi typami osobowości

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE:

warsztatowa praca nad rozpoznawaniem typów osobowości i budowaniem efektywnej komunikacji z nimi, odgrywanie scenek.

 

Kompetencja 5: Team building - umiejętność pracy w zespole

Czy zatrudniać tylko tych, z którymi łatwo i dobrze się dogadujemy? Co robić, aby pracowniczy zespół działał jak dobrze naoliwiona maszyna?

  • Pokaż mi swój zespół, a powiem, czy osiągniesz sukces
  • Najważniejsi gracze w zespole i ich role, jak z nimi współpracować

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE:

warsztatowa praca nad doskonaleniem funkcjonowania podległego zespołu z wykorzystaniem m.in. metody 6 kapeluszy de Bono.

 

Dzień 2

 

Kompetencja 6: Negocjacje i sprzedaż

Marketing sprzedaje i sprzedaż sprzedaje i negocjują one nawet ze sobą, zamiast po prostu porozmawiać. Jak współpracować skuteczniej?

  • Klient wewnętrzny i zewnętrzny
  • Umiejętność aktywnego słuchania
  • Gdy pojawia się odmienny punkt widzenia
  • Czy zawsze dążyć do win win

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE:

warsztatowa praca w grupach nad technikami negocjacji oraz odgrywanie sytuacji sprzedażowych.

 

Kompetencja 7: Asertywność

Zrób jeszcze to, proszę, Możesz mi w tym pomóc?, Potrzebuję tego na już…
Już się domyślasz, o czym będzie ta część szkolenia?

  • Specyfika asertywności w biznesie
  • Najważniejsze zasady asertywności
  • Typowe przykłady zachowań asertywnych

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE:

warsztatowa praca nad codziennymi sytuacjami w pracy, w których mogą pojawić się problemy z asertywnością, doskonalenie umiejętności przekazywania komunikatów asertywnych – zajęcia w parach.

 

Kompetencja 8: Przywództwo

Obama czy Trump? Kto cię inspiruje? Jaki styl jest ci bliski? Jakim liderem chcesz być?

  • Short list kluczowych kompetencji lidera
  • Jakie cechy powinien posiadać lider
  • Podstawowe typy liderów

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE:

warsztatowy trening w formule „Prawda czy fałsz” - doskonalenie umiejętności wyczuwania, jak postrzegają nas inni, praca indywidualna – jakim typem lidera jestem?

 

Kompetencja 9: Zarządzanie zmianą

Nic nie pozostaje takie samo. Jedyne, czego można być w życiu pewnym, to zmiana – Trudi Canavan.

  • Jak przystosować się do ciągłych zmian w marketingu i sprzedaży
  • Główne zasady zarządzania zmianami

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE:

warsztatowa praca nad umiejętnością reagowania na zmiany w biznesie i sztuką komunikowania ich współpracownikom – odgrywanie scenek rodzajowych, indywidualne testy „Jak reagujesz na zmiany?”.

 

Kompetencja 10: Dbanie o rozwój własny i rozwój współpracowników

Jak w dżungli biznesu znaleźć czas na motywację? Dlaczego jest to tak ważne w pracy marketingowca i sprzedawcy?

  • Prawdziwy lider nie zostaje w tyle, kiedy świat idzie do przodu
  • Jak opanować sztukę motywowania siebie i innych
  • Informacja zwrotna jako ważne narzędzie rozwoju pracowników

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE:

warsztatowa praca nad doskonaleniem umiejętności motywowania zespołu pracowniczego oraz udzielania podwładnym feedbacku – zajęcia w parach.

 

Wskazówki trenerki dla każdego uczestnika, jak ma skutecznie wdrażać „złotą dziesiątkę” w swojej codziennej praktyce. Wręczenie Certyfikatów ukończenia warsztatu.

 

Top menedżer marketingu i sprzedaży. 10 mistrzowskich kompetencji.
22 – 23 marca 2021, miejsce szkolenia:

online

,
cena szkolenia 1180 zł + 23% VAT

Formularz zamówienia SZKOLENIA

* - wypełnienie tak oznaczonych pól jest wymagane do realizacji zamówienia

Dane osoby zamawiającej:
Dane do faktury


Dane uczestnika szkolenia:

Proszę wypełnić tylko wówczas, jeśli zamawiający nie będzie jedynym uczestnikiem szkolenia

Zgody
Powered by BreezingForms

Termin szkolenia online:

22 – 23 marca 2021

Godziny szkolenia:

10:00 – 17:00

9:00 – 16:00

Miejsce szkolenia:

online

Kontakt:

603 68 36 36

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Cena szkolenia:

1180 zł + 23% VAT

Zamawiam
zdjęcie trenera MwP

Trener:

Małgorzata Dziubała

Praktyk marketingu z ponad 15-letnim doświadczeniem w jednej z największych korporacji międzynarodowych Unilever i znanej polskiej firmie Sante. Posiada również kompetencje sprzedażowe – przez kilka lat pracowała w korporacji w dziale sprzedaży i marketingu handlowego. Duże doświadczenie w branży FMCG. Przez 6 lat była szefową marketingu biznesu kulinarnego w UL (marka Knorr i Amino) na Polskę i kraje Bałtyckie. Przez 2 lata stała na czele działu marketingu w Sante. Zarządzała zespołami odpowiedzialnymi za rozwój i wdrażanie kompleksowych projektów, wprowadziła na rynek wiele produktów, przeprowadziła kilkadziesiąt kampanii reklamowych. Laureatka pierwszego w UL konkursu Vitality Awards oraz członek kreatywnej grupy Oxy.

Obecnie jako konsultantka wspiera mniejsze i większe firmy, tworząc dla nich strategie marketingowe i koncepty kampanii, kreuje innowacje i rozwija pomysły na działania w punkcie sprzedaży. Autorka wielu artykułów i poradników marketingowych.


 

okładka bieżącego numeru magazynu Marketing w Praktyce
SPIS TREŚCI

Content z silnikiem Big Data.

NARZĘDZIA Grzegorz Kosiński

Chwyty SEO dla treści

NARZĘDZIA Marek Stokowski

Marketing polityczny – piąta władza

FELIETON Jan Hartman

ZAMÓW PRENUMERTĘ

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych. Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.
Więcej informacji dotyczących m.in. RODO i plików cookies możecie Państwo uzyskać czytając naszą politykę prywatności i cookies

Wiem, Zamknij

Korzystając z serwisu akceptujesz politykę prywatności i cookies.

Copyright 2021 © Marketing w Praktyce

ul. Kwiatowa 116, 05-083 Mariew

Projekt: Cyklopia Studio

na górę