• MYŚL I TWÓRZ
  • SZKOLENIA
    • planowanie i strategia marketingowa
    • spacer
    • nowoczesna komunikacja marketingowa
    • spacer
    • zarządzanie marketingiem
    • spacer
    • szkolenia zamknięte - oferta
  • KALENDARZ SZKOLEŃ
  • MAGAZYN MwP
  • ARTYKUŁY
  • PRENUMERATA
  • KONTAKT
  • Marketing w Praktyce
  • zarządzanie marketingiem
  • Kreatywność w marketingu. Jak być twórczym, a nie odtwórczym
Marketing w Praktyce

zarządzanie marketingiem

ilustracja do szkolenia online Kreatywność w marketingu

Szkolenie online: Kreatywność w marketingu. Jak być twórczym, a nie odtwórczym

v

POBIERZ ARTYKUŁ:
„Jak być twórczym, a nie odtwórczym”

Artykuł do szkolenia: Kreatywność w marketingu. Jak być twórczym, a nie odtwórczym - Małgorzata Dziubała.

Obawiasz się, że w natłoku codziennych spraw zaczynasz tracić to, co najważniejsze w marketingu, czyli kreatywność? To groźny sygnał, bo taki stan może rodzić konsekwencje w firmie, a na pewno obniża samoocenę. Nie wahaj się! Przyjdź na szkolenie z kreatywności w marketingu.

Dowiesz się jak odnaleźć kreatywność w sobie, będąc nawet na granicy wypalenia zawodowego. Popatrz na wymowny tytuł naszego szkolenia: Kreatywność w marketingu. Jak być twórczym, a nie odtwórczym? W brzmieniu słów twórczy / odtwórczy widzisz małą różnicę, a w znaczeniu jest ona ogromna! Często decydująca o przyszłości firmy i osobistych karierach.

Na szkolenie z kreatywności w marketingu zapraszamy również całe zespoły firmowe, bo jej nieustanne pobudzanie w grupie jest konieczne i wymaga odpowiedniego treningu.

Program szkolenia: Kreatywność w marketingu. Jak być twórczym, a nie odtwórczym

  • 1. Identyfikacja blokad kreatywności
  • 2. Wejście na ścieżkę kreatywności
  • 3. Kreatywna rozgrzewka
  • 4. Niech żyje kreacja!
  • 5. Jak pielęgnować kreatywność samodzielnie w firmie
  • 6. Podsumowanie szkolenia Kreatywność w marketingu. Informacja o przekazaniu Certyfikatów ukończenia kursu.

Szkolenie z kreatywności w marketingu: Dzień 1

1. Identyfikacja blokad kreatywności:

  • brak skupienia (wieczna żonglerka terminami i priorytetami)
  • brak czasu (mało produktywne spotkania, złe planowanie kalendarza)
  • marnowanie energii (zbyt często para z działań idzie w gwizdek)
  • zewnętrzne rozpraszacze (nadmiar danych do przetworzenia, maile, telefony)
  • presja na wyniki (stres)

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE: Eliminacja Blokad Kreatywności

warsztatowa praca nad rozpoznawaniem i eliminacją osobistych blokad kreatywności. Także tych nieuświadomionych i głęboko ukrytych.

 

2. Wejście na ścieżkę kreatywności

  • Z czego składa się dekalog osoby twórczej
  • Zasady rządzące w grupie vs zasady wyznawane osobiście
  • Dlaczego ustalenie zasad dla grupy jest tak ważne
  • Dlaczego musimy kierować się jasnymi regułami treningu kreatywności

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE: Trening Kreatywności

warsztatowa praca nad doprecyzowaniem/ stworzeniem uniwersalnych zasad, które powinny obowiązywać podczas każdego osobistego treningu kreatywnego.

 

3. Kreatywna rozgrzewka

Prawdziwy świat jest poza biurem: oderwij się od komputera, pójdź do sklepu, porozmawiaj z kimś, kto kupuje twoje produkty.

  • Jaki jest sens i cel twórczej rozgrzewki
  • Kiedy w firmie warto przeprowadzić ćwiczenia kreatywne

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE: Twórcza Rozgrzewka

warsztatowa praca nad opanowaniem 5 – 7 ćwiczeń twórczej rozgrzewki.

 

4. Niech żyje kreacja!

Jakie techniki kreatywne są najbardziej pomocne w rozwiązywaniu problemów marketingowych i biznesowych.

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE: Szkolenie z Kreatywności

warsztatowa praca nad 6 – 8 ćwiczeniami i technikami kreatywnymi, - na przykładach zaproponowanych przez trenera.

 

5. Jak samodzielnie pielęgnować kreatywność w firmie

 

6. Podsumowanie szkolenia z kreatywności w marketingu. Informacja o przekazaniu Certyfikatów ukończenia kursu.

 

Kreatywność w marketingu. Jak być twórczym, a nie odtwórczym.
skontaktuj się z konsultantem w sprawie terminu szkolenia , miejsce szkolenia:

online

,
cena szkolenia 1250 zł + 23% VAT

Formularz zamówienia SZKOLENIA

* - wypełnienie tak oznaczonych pól jest wymagane do realizacji zamówienia

Dane osoby zamawiającej:
Dane do faktury


Dane uczestnika szkolenia:

Proszę wypełnić tylko wówczas, jeśli zamawiający nie będzie jedynym uczestnikiem szkolenia

Zgody
Powered by BreezingForms

Termin szkolenia online:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Godziny szkolenia:

9:00 – 15:00

Miejsce szkolenia:

online

Kontakt:

603 68 36 36

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Cena szkolenia:

1250 zł + 23% VAT

Zamawiam
zdjęcie trenera MwP

Trener:

Małgorzata Dziubała

Praktyk marketingu z ponad 15-letnim doświadczeniem w jednej z największych korporacji międzynarodowych Unilever i znanej polskiej firmie Sante. Posiada również kompetencje sprzedażowe – przez kilka lat pracowała w korporacji w dziale sprzedaży i marketingu handlowego. Duże doświadczenie w branży FMCG. Przez 6 lat była szefową marketingu biznesu kulinarnego w UL (marka Knorr i Amino) na Polskę i kraje Bałtyckie. Przez 2 lata stała na czele działu marketingu w Sante. Zarządzała zespołami odpowiedzialnymi za rozwój i wdrażanie kompleksowych projektów, wprowadziła na rynek wiele produktów, przeprowadziła kilkadziesiąt kampanii reklamowych. Laureatka pierwszego w UL konkursu Vitality Awards oraz członek kreatywnej grupy Oxy.

Obecnie jako konsultantka wspiera mniejsze i większe firmy, tworząc dla nich strategie marketingowe i koncepty kampanii, kreuje innowacje i rozwija pomysły na działania w punkcie sprzedaży. Autorka wielu artykułów i poradników marketingowych.


 

okładka bieżącego numeru magazynu Marketing w Praktyce
SPIS TREŚCI

Content z silnikiem Big Data.

NARZĘDZIA Grzegorz Kosiński

Chwyty SEO dla treści

NARZĘDZIA Marek Stokowski

Marketing polityczny – piąta władza

FELIETON Jan Hartman

ZAMÓW PRENUMERTĘ

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych. Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.
Więcej informacji dotyczących m.in. RODO i plików cookies możecie Państwo uzyskać czytając naszą politykę prywatności i cookies

Wiem, Zamknij

Korzystając z serwisu akceptujesz politykę prywatności i cookies.

Copyright 2022 © Marketing w Praktyce

ul. Kwiatowa 116, 05-083 Mariew

Projekt: Cyklopia Studio

na górę