Szkolenie online: Kreatywność w marketingu. Jak być twórczym, a nie odtwórczym
Obawiasz się, że w natłoku codziennych spraw zaczynasz tracić to, co najważniejsze w marketingu, czyli kreatywność? To groźny sygnał, bo taki stan może rodzić konsekwencje w firmie, a na pewno obniża samoocenę. Nie wahaj się! Przyjdź na szkolenie z kreatywności w marketingu.
Dowiesz się jak odnaleźć kreatywność w sobie, będąc nawet na granicy wypalenia zawodowego. Popatrz na wymowny tytuł naszego szkolenia: Kreatywność w marketingu. Jak być twórczym, a nie odtwórczym? W brzmieniu słów twórczy / odtwórczy widzisz małą różnicę, a w znaczeniu jest ona ogromna! Często decydująca o przyszłości firmy i osobistych karierach.
Na szkolenie z kreatywności w marketingu zapraszamy również całe zespoły firmowe, bo jej nieustanne pobudzanie w grupie jest konieczne i wymaga odpowiedniego treningu.
Program szkolenia: Kreatywność w marketingu. Jak być twórczym, a nie odtwórczym
- 1. Identyfikacja blokad kreatywności
- 2. Wejście na ścieżkę kreatywności
- 3. Kreatywna rozgrzewka
- 4. Niech żyje kreacja!
- 5. Jak pielęgnować kreatywność samodzielnie w firmie
- 6. Podsumowanie szkolenia Kreatywność w marketingu. Informacja o przekazaniu Certyfikatów ukończenia kursu.
Szkolenie z kreatywności w marketingu: Dzień 1
1. Identyfikacja blokad kreatywności:
- brak skupienia (wieczna żonglerka terminami i priorytetami)
- brak czasu (mało produktywne spotkania, złe planowanie kalendarza)
- marnowanie energii (zbyt często para z działań idzie w gwizdek)
- zewnętrzne rozpraszacze (nadmiar danych do przetworzenia, maile, telefony)
- presja na wyniki (stres)
ĆWICZENIA PRAKTYCZNE: Eliminacja Blokad Kreatywności
warsztatowa praca nad rozpoznawaniem i eliminacją osobistych blokad kreatywności. Także tych nieuświadomionych i głęboko ukrytych.
2. Wejście na ścieżkę kreatywności
- Z czego składa się dekalog osoby twórczej
- Zasady rządzące w grupie vs zasady wyznawane osobiście
- Dlaczego ustalenie zasad dla grupy jest tak ważne
- Dlaczego musimy kierować się jasnymi regułami treningu kreatywności
ĆWICZENIA PRAKTYCZNE: Trening Kreatywności
warsztatowa praca nad doprecyzowaniem/ stworzeniem uniwersalnych zasad, które powinny obowiązywać podczas każdego osobistego treningu kreatywnego.
3. Kreatywna rozgrzewka
Prawdziwy świat jest poza biurem: oderwij się od komputera, pójdź do sklepu, porozmawiaj z kimś, kto kupuje twoje produkty.
- Jaki jest sens i cel twórczej rozgrzewki
- Kiedy w firmie warto przeprowadzić ćwiczenia kreatywne
ĆWICZENIA PRAKTYCZNE: Twórcza Rozgrzewka
warsztatowa praca nad opanowaniem 5 – 7 ćwiczeń twórczej rozgrzewki.
4. Niech żyje kreacja!
Jakie techniki kreatywne są najbardziej pomocne w rozwiązywaniu problemów marketingowych i biznesowych.
ĆWICZENIA PRAKTYCZNE: Szkolenie z Kreatywności
warsztatowa praca nad 6 – 8 ćwiczeniami i technikami kreatywnymi, - na przykładach zaproponowanych przez trenera.
5. Jak samodzielnie pielęgnować kreatywność w firmie
6. Podsumowanie szkolenia z kreatywności w marketingu. Informacja o przekazaniu Certyfikatów ukończenia kursu.
24 lutego 2021, miejsce szkolenia:
online
cena szkolenia 1250 zł + 23% VAT
Termin szkolenia online:
24 lutego 2021
Godziny szkolenia:
9:00 – 15:00
Miejsce szkolenia:
online
Kontakt:
603 68 36 36
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Trener:
Małgorzata Dziubała
Praktyk marketingu z ponad 15-letnim doświadczeniem w jednej z największych korporacji międzynarodowych Unilever i znanej polskiej firmie Sante. Posiada również kompetencje sprzedażowe – przez kilka lat pracowała w korporacji w dziale sprzedaży i marketingu handlowego. Duże doświadczenie w branży FMCG. Przez 6 lat była szefową marketingu biznesu kulinarnego w UL (marka Knorr i Amino) na Polskę i kraje Bałtyckie. Przez 2 lata stała na czele działu marketingu w Sante. Zarządzała zespołami odpowiedzialnymi za rozwój i wdrażanie kompleksowych projektów, wprowadziła na rynek wiele produktów, przeprowadziła kilkadziesiąt kampanii reklamowych. Laureatka pierwszego w UL konkursu Vitality Awards oraz członek kreatywnej grupy Oxy.
Obecnie jako konsultantka wspiera mniejsze i większe firmy, tworząc dla nich strategie marketingowe i koncepty kampanii, kreuje innowacje i rozwija pomysły na działania w punkcie sprzedaży. Autorka wielu artykułów i poradników marketingowych.

Content z silnikiem Big Data.
NARZĘDZIA Grzegorz Kosiński
Chwyty SEO dla treści
NARZĘDZIA Marek Stokowski
Marketing polityczny – piąta władza
FELIETON Jan Hartman