• MYŚL I TWÓRZ
  • SZKOLENIA
    • planowanie i strategia marketingowa
    • spacer
    • nowoczesna komunikacja marketingowa
    • spacer
    • zarządzanie marketingiem
    • spacer
    • szkolenia zamknięte - oferta
  • KALENDARZ SZKOLEŃ
  • MAGAZYN MwP
  • ARTYKUŁY
  • PRENUMERATA
    • prenumerata 2023
    • spacer
    • prenumerata 2022
  • KONTAKT
  • Marketing w Praktyce
  • zarządzanie marketingiem
  • Kreatywność w marketingu. Pasja i głowa pełna pomysłów
Marketing w Praktyce

zarządzanie marketingiem

ilustracja do szkolenia online Kreatywność w marketingu

Szkolenie online: Kreatywność w marketingu. Pasja i głowa pełna pomysłów

v

POBIERZ ARTYKUŁ:
„Jak być twórczym, a nie odtwórczym”

Artykuł do szkolenia: Kreatywność w marketingu. Jak być twórczym, a nie odtwórczym - Grzegorz Kosson.

W ciągłym niedoczasie, w natłoku codziennych spraw zaczynamy tracić, niemal w niedostrzegalny sposób, to co najważniejsze nie tylko w marketingu, ale w życiu w ogóle - pozytywne i twórcze podejście, kreatywność. Ten niekomfortowy stan szybko rodzi przykre konsekwencje, także w firmie: obniża samoocenę, wyjaławia głowę z pomysłów i pozbawia satysfakcji z pracy.

Nie warto tkwić w takim stanie! Nie warto przeczekiwać! Stagnacja raczej sama nie przejdzie!

Znamy narzędzia i sposoby na odnalezienie  w sobie kreatywności, nawet gdy podejrzewamy się o wypalenie zawodowe. Wiemy jak transferować odpowiednie umiejętności i wiedzę, ze szczególnym naciskiem na mikroaktywności i mikrodziałania zmieniające jakość pracy intelektualnej i wydobywające z każdego człowieka kreatywność.

Warsztat online  Kreatywność w marketingu. Pasja i głowa pełna pomysłów polecamy zarówno osobom indywidualnym, jak i całym zespołom firmowym odpowiedzialnym za komunikację do sektora B2B oraz B2C. Twórcze nastawienie do życia i pracy można (i warto) w każdym momencie pobudzić  za pomocą  dedykowanego treningu!

 

Program szkolenia - Kreatywność w marketingu. Pasja i głowa pełna pomysłów

  • 1. Kreatywna rozgrzewka – ćwiczenie na szukanie skarbów
  • 2.  Mapowanie blokad związanych z kreatywnością
  • 3. Dwa tryby pracy mózgu – wchodzimy na ścieżkę kreatywności
  • 4. Formułowanie wyzwań kreatywnych. Identyfikacja problemów związanych z       komunikacją marketingową
  • 5. Niełatwa sztuka zadawania pytań i obserwacji
  • 6. Umiejętność szybkiej zmiany perspektywy
  • 7. Warunki niezbędne do rozkwitu kreatywności
  • 8. Nieoczekiwane odkrycia. Co zabierzemy ze sobą

Szkolenie z kreatywności w marketingu: Dzień 1

 

1. Kreatywna rozgrzewka – ćwiczenie na szukanie skarbów

  • Uważność: dobre pomysły są wszędzie, wystarczy tylko odpowiednio patrzeć
  • Jak się zatrzymać i zmienić własną perspektywę: proste sposoby na zmianę punktu widzenia
  • Podejście do czasu, bo proces twórczy wymaga czasu
  • Zarządzanie własną energią: jaki jest twój chronotyp, czego potrzebuje mózg, by się zregenerować, wskazania do pracy kreatywnej z punktu widzenia fizjologii mózgu

 

 2. Mapowanie blokad związanych z kreatywnością:

  • brak skupienia (żonglerka terminami i priorytetami)
  • brak czasu (nieproduktywne spotkania, zły kalendarz)
  • marnowanie energii (para w gwizdek)
  • zewnętrzne rozpraszacze (zbędne dane, maile, telefony)
  • presja na wyniki
  • jak obniżyć lęk przed białą kartką i ruszyć z miejsca- kreatywność a: wypalenie zawodowe, ograniczenia budżetowe, ograniczenia czasowe, przemęczeni odbiorcy, monotonia tematyczna, ograniczone zasoby

 

  3. Dwa tryby pracy mózgu – wchodzimy na ścieżkę kreatywności

  • Tryb skupiony vs. tryb rozproszony
  • Czego potrzebuje nasz mózg, by swobodnie tworzyć

 

4. Formułowanie wyzwań kreatywnych. Identyfikacja problemów związanych z       komunikacją marketingową

  • Jak problem zamienić w wyzwanie kreatywne
  • Jak wyzwanie zamienić w pytanie - od jakości/zawartości pytania będzie zależeć to, co później stworzymy!

Szkolenie z rozwoju kreatywności: Dzień 2

 

5. Niełatwa sztuka zadawania pytań i obserwacji

  • Problem jako pytanie: tworzymy mapę swojej niewiedzy
  • Mapowanie pytań i umiejętność wyboru najważniejszego pytania
  • Kluczowe elementy obserwacji: jak wyjść z własnych butów i skupić się na końcowym użytkowniku

 

6. Umiejętność szybkiej zmiany perspektywy

  • Spojrzenie na wyzwanie kreatywne z wielu różnych punktów widzenia
  • Różnice i podobieństwa są ważne - jak zwracać na nie uwagę
  • Meta-problem: jaki inny problem może ukrywać się pod wyzwaniem kreatywnym?

 

7. Warunki niezbędne do rozkwitu kreatywności

  • Utrzymywanie kreatywności w pracy, zespole, organizacji – warunki konieczne
  • Waga roli rytuałów w codziennej pracy
  • Umiejętność zarządzanie kreatywnością – wskazania dla szefa, wskazania dla pracowników

 

8. Nieoczekiwane odkrycia. Co zabierzemy ze sobą

  • Co było najcenniejszym odkryciem podczas pracy warsztatowej
  • Co ze wspólnych odkryć weźmiemy dla siebie
  • Co od razu możemy odmienić w swojej codziennej pracy

 

Szkolenie online: Kreatywność w marketingu. Pasja i głowa pełna pomysłów
17-18 kwietnia 2023, miejsce szkolenia:

online

,
cena szkolenia 1250 zł + 23% VAT

Formularz zamówienia SZKOLENIA

* - wypełnienie tak oznaczonych pól jest wymagane do realizacji zamówienia

Dane osoby zamawiającej:
Dane do faktury


Dane uczestnika szkolenia:

Proszę wypełnić tylko wówczas, jeśli zamawiający nie będzie jedynym uczestnikiem szkolenia

Zgody
Powered by BreezingForms

Termin szkolenia online:

17-18 kwietnia 2023

Godziny szkolenia:

9:00 – 15:00

Miejsce szkolenia:

online

Kontakt:

603 68 36 36

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Cena szkolenia:

1250 zł + 23% VAT

Zamawiam
zdjęcie trenera MwP

Trener:

Grzegorz Kosson

Copywriter i strateg w agencjach reklamowych. Mentor w programie Early Warning Fundacji Firmy Rodzinne. Wykładowca m.in. w Collegium Civitas i SGH, gdzie wykłada przedmioty: brand storytelling, kultura organizacji, kreatywne pisanie. Autor opatentowanej metody brand impulse, którą w szybki sposób dociera się do istoty marki i firmy.

Główne obszary zainteresowań i kompetencji: brand storytelling, strategia marki, kreatywność w marketingu, Design Thinking. Największe osiągnięcia: repozycjonowanie marki Hoop Cola (wzrost udziałów rynkowych o 34% po kampanii wprowadzającej), promocja Funduszy Europejskich w Polsce 2014 – 2020, współautor strategii marki regionalnej Łódzkie promuje oraz strategii marki narodowej Kazachstan. Pisarz i autor bestsellerów marketingowych: „Złam Konwencję”, „Podaj Dalej” i „Brand Impulse”.


 

okładka bieżącego numeru magazynu Marketing w Praktyce

KUP TEN NUMER

SPIS TREŚCI

Dlaczego potrzebujesz silnej marki osobistej

NARZĘDZIA ANGELIKA CHIMKOWSKA

Sztuczna inteligencja w rękach marketera

NARZĘDZIA AGNIESZKA UBA

Marketing ma tę moc!

OPINIE EWA ZAKRZEWSKA

ZAMÓW PRENUMERTĘ

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych. Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.
Więcej informacji dotyczących m.in. RODO i plików cookies możecie Państwo uzyskać czytając naszą politykę prywatności i cookies

Wiem, Zamknij

Korzystając z serwisu akceptujesz politykę prywatności i cookies.

Copyright 2023 © Marketing w Praktyce

ul. Kwiatowa 116, 05-083 Mariew

Projekt: Cyklopia Studio

na górę