Szkolenie online: Kreatywność w marketingu. Pasja i głowa pełna pomysłów
W ciągłym niedoczasie, w natłoku codziennych spraw zaczynamy tracić, niemal w niedostrzegalny sposób, to co najważniejsze nie tylko w marketingu, ale w życiu w ogóle - pozytywne i twórcze podejście, kreatywność. Ten niekomfortowy stan szybko rodzi przykre konsekwencje, także w firmie: obniża samoocenę, wyjaławia głowę z pomysłów i pozbawia satysfakcji z pracy.
Nie warto tkwić w takim stanie! Nie warto przeczekiwać! Stagnacja raczej sama nie przejdzie!
Znamy narzędzia i sposoby na odnalezienie w sobie kreatywności, nawet gdy podejrzewamy się o wypalenie zawodowe. Wiemy jak transferować odpowiednie umiejętności i wiedzę, ze szczególnym naciskiem na mikroaktywności i mikrodziałania zmieniające jakość pracy intelektualnej i wydobywające z każdego człowieka kreatywność.
Warsztat online Kreatywność w marketingu. Pasja i głowa pełna pomysłów polecamy zarówno osobom indywidualnym, jak i całym zespołom firmowym odpowiedzialnym za komunikację do sektora B2B oraz B2C. Twórcze nastawienie do życia i pracy można (i warto) w każdym momencie pobudzić za pomocą dedykowanego treningu!
Program szkolenia - Kreatywność w marketingu. Pasja i głowa pełna pomysłów
- 1. Kreatywna rozgrzewka – ćwiczenie na szukanie skarbów
- 2. Mapowanie blokad związanych z kreatywnością
- 3. Dwa tryby pracy mózgu – wchodzimy na ścieżkę kreatywności
- 4. Formułowanie wyzwań kreatywnych. Identyfikacja problemów związanych z komunikacją marketingową
- 5. Niełatwa sztuka zadawania pytań i obserwacji
- 6. Umiejętność szybkiej zmiany perspektywy
- 7. Warunki niezbędne do rozkwitu kreatywności
- 8. Nieoczekiwane odkrycia. Co zabierzemy ze sobą
Szkolenie z kreatywności w marketingu:
Dzień 1
1. Kreatywna rozgrzewka – ćwiczenie na szukanie skarbów
- Uważność: dobre pomysły są wszędzie, wystarczy tylko odpowiednio patrzeć
- Jak się zatrzymać i zmienić własną perspektywę: proste sposoby na zmianę punktu widzenia
- Podejście do czasu, bo proces twórczy wymaga czasu
- Zarządzanie własną energią: jaki jest twój chronotyp, czego potrzebuje mózg, by się zregenerować, wskazania do pracy kreatywnej z punktu widzenia fizjologii mózgu
2. Mapowanie blokad związanych z kreatywnością:
- brak skupienia (żonglerka terminami i priorytetami)
- brak czasu (nieproduktywne spotkania, zły kalendarz)
- marnowanie energii (para w gwizdek)
- zewnętrzne rozpraszacze (zbędne dane, maile, telefony)
- presja na wyniki
- jak obniżyć lęk przed białą kartką i ruszyć z miejsca- kreatywność a: wypalenie zawodowe, ograniczenia budżetowe, ograniczenia czasowe, przemęczeni odbiorcy, monotonia tematyczna, ograniczone zasoby
3. Dwa tryby pracy mózgu – wchodzimy na ścieżkę kreatywności
- Tryb skupiony vs. tryb rozproszony
- Czego potrzebuje nasz mózg, by swobodnie tworzyć
4. Formułowanie wyzwań kreatywnych. Identyfikacja problemów związanych z komunikacją marketingową
- Jak problem zamienić w wyzwanie kreatywne
- Jak wyzwanie zamienić w pytanie - od jakości/zawartości pytania będzie zależeć to, co później stworzymy!
Szkolenie z rozwoju kreatywności:
Dzień 2
5. Niełatwa sztuka zadawania pytań i obserwacji
- Problem jako pytanie: tworzymy mapę swojej niewiedzy
- Mapowanie pytań i umiejętność wyboru najważniejszego pytania
- Kluczowe elementy obserwacji: jak wyjść z własnych butów i skupić się na końcowym użytkowniku
6. Umiejętność szybkiej zmiany perspektywy
- Spojrzenie na wyzwanie kreatywne z wielu różnych punktów widzenia
- Różnice i podobieństwa są ważne - jak zwracać na nie uwagę
- Meta-problem: jaki inny problem może ukrywać się pod wyzwaniem kreatywnym?
7. Warunki niezbędne do rozkwitu kreatywności
- Utrzymywanie kreatywności w pracy, zespole, organizacji – warunki konieczne
- Waga roli rytuałów w codziennej pracy
- Umiejętność zarządzanie kreatywnością – wskazania dla szefa, wskazania dla pracowników
8. Nieoczekiwane odkrycia. Co zabierzemy ze sobą
- Co było najcenniejszym odkryciem podczas pracy warsztatowej
- Co ze wspólnych odkryć weźmiemy dla siebie
- Co od razu możemy odmienić w swojej codziennej pracy
18-19.04.2024, miejsce szkolenia:
online
cena szkolenia 1630 zł + 23% VAT
Termin szkolenia online:
18-19.04.2024
Godziny szkolenia:
9:00 – 15:00
Miejsce szkolenia:
online
Kontakt:
603 68 36 36
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Trener:
Grzegorz Kosson
Copywriter i strateg w agencjach reklamowych. Mentor w programie Early Warning Fundacji Firmy Rodzinne. Wykładowca m.in. w Collegium Civitas i SGH, gdzie wykłada przedmioty: brand storytelling, kultura organizacji, kreatywne pisanie. Autor opatentowanej metody brand impulse, którą w szybki sposób dociera się do istoty marki i firmy.
Główne obszary zainteresowań i kompetencji: brand storytelling, strategia marki, kreatywność w marketingu, Design Thinking. Największe osiągnięcia: repozycjonowanie marki Hoop Cola (wzrost udziałów rynkowych o 34% po kampanii wprowadzającej), promocja Funduszy Europejskich w Polsce 2014 – 2020, współautor strategii marki regionalnej Łódzkie promuje oraz strategii marki narodowej Kazachstan. Pisarz i autor bestsellerów marketingowych: „Złam Konwencję”, „Podaj Dalej” i „Brand Impulse”.