Start MwP Spis treści MwP 4/2017
Drukuj

Spis treści wydania drukowanego MwP 4/2017

Spis treści wydania drukowanego MwP 4/2017

Tematu numeru: Sterowanie marketingiem

 

ARTYKUŁY Z TEMATU NUMERU:

 
  • 4 lata w rok!

    Mariusz Ludwiński

    Da się nadrobić 4 lata w rok? Podobne obietnice brzmią podejrzanie, gdy dotyczą rozwoju tężyzny fizycznej czy nauki języków obcych. Ale w biznesie szefowie gonią, terminy naglą, a budżety nie są z gumy. Warto zatem przyjrzeć się każdemu pomysłowi – bo a nuż okaże się sensowny i faktycznie dogonisz konkurencję?

  • Bij mistrza

    Łukasz Wołek

    Firmy z reguły pragną być postrzegane jako eksperci czy liderzy branży. Ich działy marketingu wciąż kombinują, co i jak zrobić, aby można było ten cel osiągnąć. Ale na miano lidera lub eksperta branży mogą zasłużyć tylko nieliczni. Ci, którzy są podziwiani, zarówno przez klientów, jak i konkurentów.  »

  • Zawsze myśleć o kliencie

    Marta Bryła-Gozdyra

    Wiele marek uruchamia działania z obszaru customer experience na zasadzie kolejnej szybkiej akcji, której efektem ma być doraźny wzrost sprzedaży. To nieporozumienie i niezrozumienie tej idei. Małe i średnie firmy muszą działać bardziej strategicznie, mogą wtedy liczyć na efekty długoterminowe, czego uczą przykłady Billennium (500 zatrudnionych) oraz Jet Line (30 pracowników).

  • Co może marketer w niedużej firmie

    Justyna Wojtaszczyk

    W mediach królują wielkie projekty, realizowane przez firmy z wielkimi budżetami i rozbudowanymi działami marketingu, ale Polska stoi firmami małymi i średnimi. Pracujący w nich specjaliści potrzebują wskazówek, jak prowadzić skuteczne działania, choć budżet mają niewielki. Wyłącznie własnymi siłami nie da się zrobić wszystkiego.

  • Dobra robota w marketingu

    Mariusz Ludwiński

    Rozmowa z CEO Havas Media Group – Małgorzatą Węgierek, o ważnych zmianach, jakie zaszły w ostatnich kilkunastu latach w marketingu, reklamie oraz zarządzaniu. Przy czym trzeba pozostać, czego koniecznie warto się nauczyć, a do czego trzeba po prostu przywyknąć.

  • Noś buty, szewcze!

    Jan Hartman

    Jeśli dział marketingu nie jest w stanie sam się zareklamować i przekonać zarząd, że zasługuje na szacunek i przyzwoity budżet, to znaczy, że jest niewydajny i niewiarygodny, jak ten szewc, co bez butów chodzi.

ANALIZY:

 

NARZĘDZIA:

 
  • Zimne leady. Ciepłe leady. Klienci

    Eliza Bzdoń, Marcin Kociuba

    Treść, którą publikujesz na swojej stronie, pełni kluczową rolę w przesuwaniu odbiorców w dół lejka sprzedażowego. Blog firmowy, poradniki tekstowe, wideo, webinaria, czat, wersje demonstracyjne lub testowe produktu, rabaty, promocje… – Kłopot w tym, jak to wszystko połączyć w spójny i skupiony na konwersji proces.

  • Strony wolne od banalnych błędów

    Krzysztof Kilewski

    Podobnie jak mnóstwo osób wciąż popełnia te same błędy w tworzeniu haseł (123456 to niezmiennie numer jeden), tak firmy popełniają wciąż te same błędy na swoich internetowych stronach. Nawet jeśli mają te strony od kilku czy kilkunastu lat. Tracą przez to sporo ruchu, leadów i transakcji.

  • Zasięg celebryty. Zasięg influencera. Remis?

    Tomasz Orzechowski

    Dziś blask dawnych celebryckich gwiazd osłabł, a medialny firmament popularności przecinają komety social influencerów. Czy w marketingu jest jeszcze miejsce dla celebrytów?  »

  • Wsiąść do piarowej lokomotywy

    Grzegorz Miller

    Nie każdą markę stać na PR poprzez wybudowanie wieżowca lub chociaż poprzez przestiżowy adres swojej siedziby. Znacznie tańszym sposobem, tańszym pewnie o 99,999 proc. jest stworzenie akcji promocyjnej tak wyjątkowej, że weszłaby do potocznego słownika.

  • Podwójne życie raportów (udane)

    Michał Adamczyk, Joanna Burbridge, Monika Dąbrowska

    Raport roczny stał się potężnym narzędziem do komunikowania sukcesów, wartości i strategii firm w erze błyskawicznej informacji. Jak mało które narzędzie wpływa na budowanie wizerunku marki.

  • Ranking marketingowych tytułów

    Michał Capiński

    W tym numerze przyglądam się bliżej książkom z działu Marketing Amazon.com – tym z najwyższymi ocenami. Każdy z nas czyta ich wiele, ale dlaczego właśnie te? Wiele zależy tu od tytułu…

MARKETING W PRAKTYCE: Konferencja INSPIRACJE:

 
  • Jak szybko poprawić obsługę klienta.
    Wybierz 1 z 14 narzędzi!

     

    Konferencja Inspiracje: Poznasz projekty idealne do stopniowego wprowadzania zmian w twojej firmie. Zamiast totalnej rewolucji, implementujesz jedno nowe narzędzie w miesiącu!

CASE STUDY:

 

OPINIE:

 
  • Z kim do klienta

    Anna Piotrowska-Banasiak

    Wszędzie tam, gdzie istnieją ograniczenia budżetowe, o sukcesie decydują: kreatywność i… właściwi ludzie.

RAPORT:

 
  • Marketing na wzrost e-sklepów

    Tomasz Tybon

    76 proc. e-biznesów odnotowało w minionym roku wzrost sprzedaży. U co drugiego sprzedawcy wyniki poprawiły się o 10–30 proc., ale już co piąty cieszył się wzrostem większym niż 50 proc. Co dziesiąty sklep odnotował dwa razy więcej przychodów niż rok temu.

TRENDY:

 
  • Magiczna dziesiątka z Barcelony

    Bartosz Sikora, Tomasz Szulkowski

    Targi Mobile World Conference 2017 pozwalają przewidywać, jacy będą konsumenci za kilka, a nawet kilkanaście lat. A dzięki tej wiedzy już wiadomo, jak trzeba będzie do nich docierać.

 

SPIS TREŚCI WYDANIA DRUKOWANEGO

 
 
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij