TRENERZY MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA
Jarosław Goławski
Prowadzi szkolenia MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA z zakresu strategii marketingowych, brandingu, sieci społecznych.
Doświadczenie zawodowe:
Doświadczenie zawodowe od 15 lat zdobywał na rynku polskim oraz w Europie Środkowo-Wschodniej, pracując dla takich koncernów jak Danone, Unilever, BNP Paribas Real Estete, Diageo, PTC Era, Coty, Peugeot, PZU. Od 2004 roku jest dyrektorem Strategii i Kreacji w grupie Brand Support, gdzie sprawuje także funkcję wiceprezesa. Prowadził projekty z zakresu tworzenia i wdrażania strategii marketingowych, budowania marki, pozycjonowania, rewitalizacji. Współtworzył i nadzorował realizację wielu zintegrowanych kampanii reklamowych dla największych marek światowych. Jest propagatorem idei marketingu wartości dodanej, gdzie marketing zaangażowany społecznie jest najskuteczniejszą i najbardziej etyczną formą realizacji tej idei. Pracował także dla marek takich, jak: Johnie Walker, Baileys, Adidas, Astor, Rimmel, Mazda, Peugeot, Knorr, Lipton, Klif, Wola Park.
Doświadczenie trenerskie i publikacje:
Wieloletni szkoleniowiec z zakresu strategii marketingowych, nowych mediów, sieci społecznych oraz wspierania kreatywnych procesów w firmach. Ukończył kursy i warsztaty z zakresu: coachingu (w tym Coachingu Prowokatywnego Franka Farrelly’ego), pracy grupowej, przemawiania publicznego (wg metody Matthiasa Poehma), kreatywności, NLP (m.in z Davidem Gordonem), mediacji (Dr Richard Bolstad), wyłaniania celów. Autor wielu artykułów z zakresu strategii marketingowych, brandingu, trendów, zachowań konsumenckich. Współtwórca serwisu branżowego „Shake Your Brand” na Facebooku. Stały współpracownik miesięcznika „Marketing w Praktyce”.
Wykształcenie:
Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie