TRENERZY MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA
Julia Izmałkowa
Prowadzi szkolenia MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA z zakresu insightów konsumenckich.
Doświadczenie zawodowe:
Przez osiem lat pracowała jako strateg w czołowych agencjach reklamowych (DDB, EURO RSCG). Stworzyła własny model badań i założyła firmę Izmałkowa Consulting. Realizuje badania, szukając odpowiedzi - insightów konsumenckich - na te pytania, na które inni nie byli w stanie ich znaleźć. Prowadzi wykłady na studiach magisterskich i podyplomowych i jest częstą prelegentką na konferencjach marketingowych. Jako ekspert jest zapraszana do programów telewizyjnych i radiowych i często cytowana w opiniotwórczej prasie (Newsweek, Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Puls Biznesu). Współpracuje z takimi firmami, jak MTV, Agros Nova, Agora, Netia, Johnson&Johnson, Bacardi, Eurobank, ING, Raiffeisen, Vox, L’oreal, PanMedia Western, mBank, Nestle, Danone. Stale współpracuje z miesięcznikiem "Marketing w Praktyce".