Wykład: Jak używać emocji w marketingu – Piotr Bucki.
Terminy wykładu:
19 października 2015
Warszawa, godz. 14:00 – 17:00
Cena: 149 zł + VAT
Wykładowca
Piotr Bucki
Jak używać emocji w marketingu
Smutek wspiera empatię i hojność. Gniew sprawia, że się radykalizujemy. Radość, że dzielimy się treściami. Emocje bardzo silnie wpływają na zachowania i decyzje konsumenckie. Dlatego marketerzy muszą mieć w tej dziedzinie absolutną pewność! Nie mogą poprzestawać na własnych wyobrażeniach. Kiedy seks naprawdę sprzedaje? Czy powinniśmy unikać straszenia w komunikacji? Sami, bez wiedzy psychologów i praktyków, tego nie rozstrzygniemy.
NIE ZROZUMIESZ - BĘDZIESZ NIESKUTECZNY!
Jak dobierać emocje i je testować, by tworzyć komunikaty, które pozwolą osiągnąć ci:
- lojalność klientów,
- viralowość contentu twojej marki,
- zmiany postaw i zachowań klientów.
Bez tej umiejętności nie ma efektywnej pracy nad komunikatem marki - zarówno semantycznym, jak i wizualnym.
KOGO ZAPRASZAMY I DLACZEGO?
Zapraszamy wszystkich, którzy zajmują się zintegrowaną komunikacją marketingową, marketingowców, którzy korzystają z takich narzędzi jak social media, e-mail marketing czy content marketing oraz copywriterów, brand managerów i specjalistów PR. Bo wszędzie tam gdzie firma komunikuje, warto wiedzieć jak w ten komunikat sensownie wpleść emocje!
Jak używać emocji w marketingu
W programie:
- Rola i znaczenie emocji w procesie poznawczym.
- Sterowanie emocjami w marketingu i reklamie.
- Znaczenie poszczególnych emocji i jak taką wiedzę wykorzystać w praktyce.
- Relacje storytelling - emocje.
- Case studies i dobre praktyki które każdy marketingowiec powinien znać.
Wykład: Jak używać emocji w marketingu – Piotr Bucki.
Termin wykładu: 19 października 2015r., godz. 14.00 – 17.00
Cena: 149 zł + VAT
Miejsce: Warszawa, ul Krucza 16/22 (wejście od ul. Wilczej)
Kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 796-304-404
WYKŁAD: Piotr Bucki
wykład: Jak używać emocji w marketingu – Piotr Bucki.
19 października 2015
cena 149 zł + 23% VAT