Marketing w Praktyce

Regulamin zakupu prenumeraty
Marketing w Praktyce Media i Szkolenia

Regulamin wchodzi w życie z dniem 1.01.2018 roku i stosuje się go do umów zawartych począwszy od tego dnia.

 

§ 1. Dane właściciela serwisu

1. Właścicielem serwisu https://marketing.org.pl jest Marketing w Praktyce Media i Szkolenia Zdzisław Kraśnicki, z siedziba w Mariewie przy ul. Kwiatowej 116, wydawca i właściciel magazynu Marketing w Praktyce (zwany dalej jako: Marketing w Praktyce).

§ 2. Wymagania techniczne

1. Do korzystania z serwisu w celu przeglądania jego treści i zakupu prenumeraty niezbędny jest:

  • a) komputer z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari.
  • b) aktywne konto poczty elektronicznej (email).

2. Do korzystania z prenumeraty w formacie PDF potrzebne jest odpowiednie oprogramowanie zainstalowane na komputerach stacjonarnych, laptopach, netbookach oraz urządzeniach mobilnych jak smartfony i czytniki elektroniczne.

3. Aby móc korzystać z czasopisma w wersji elektronicznej lub dostępu do serwisu internetowego niezbędne jest połączenie internetowe.

 

§ 3. Zawarcie umowy

1. W celu złożenia zamówienia niezbędne jest wypełnienie i przesłanie formularza zamówienia dostępnego pod adresem: https://marketing.org.pl/zamowienie-prenumeraty - poprzez podanie następujących danych: Imienia, Nazwiska, Adresu poczty email, Adresu Korespondencyjnego, Telefonu kontaktowego.

2. W przypadku potrzeby uzyskania przez Klienta faktury VAT należy podać także: Nazwę firmy oraz Numer Identyfikacji Podatkowej.

3. Zakończenie procedury zamawiania prenumeraty następuje poprzez kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę”.

4. Do zawarcia umowy dochodzi w chwili otrzymania przez kupującego emaila z potwierdzeniem zawarcia umowy (przyjęcia zamówienia przez Marketing w Praktyce).

 

§ 4. Zasady płatności

1. Zapłata następuje na podstawie faktury VAT lub pro forma wystawionej przez Właściciela/Wydawcę, przelewem na wskazane konto bankowe. W tytule przelewu należy podać numer faktury lub pro forma.

2. W przypadku zapłaty na podstawie pro forma, faktura VAT zostanie wystawiona w ciągu 7 dni po zaksięgowaniu wpłaty i wysłana na adres e-mail wskazany w formularzu zamówienia.

3. Klient jest zobowiązany do płatności za prenumeratę w terminie najpóźniej 14 dni od zawarcia umowy. 

 

§ 5. Zasady dostawy prenumeraty

1. W przypadku zamówienia i opłacenia prenumeraty papierowej:

  • a) wysyłka zostanie uruchomiona po zawarciu umowy, zgodnie z cyklem wydawniczym i okresem na jaki złożono zamówienie,
  • b) prenumerata zostanie dostarczona za pośrednictwem Poczty Polskiej,
  • c) kupujący nie ponosi kosztu dostawy.

2. W przypadku zamówienia i opłacenia prenumeraty cyfrowej:

  • a) wysyłka zostanie uruchomiona w w dniu zarejestrowaniu płatności.

     

 

§ 6. Odstąpienie od umowy

1. Przepisy niniejszego paragrafu stosuje się wyłączenie do umów, w których klientem jest osoba fizyczna zawierająca umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (konsument).

2. Klient może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny.

3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

  • a) dla umowy zakupu prenumeraty papierowej - od objęcia w posiadanie pierwszego egzemplarza przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią.
  • b) dla umowy zakupy prenumeraty cyfrowej - od dnia zawarcia umowy.

4. Konsument może odstąpić od umowy, przesyłając do Marketing w Praktyce jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Może przy tym skorzystać z wzoru oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu. Oświadczenie należy wysłać pod adresem Marketing w Praktyce Media i Szkolenia, ul. Kwiatowa 116, 05-083 Mariew lub pod adresem elektronicznym: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

5. Marketing w Praktyce nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym uiszczoną cenę. Bezpośrednie koszty zwrotu otrzymanych egzemplarz magazynu (rzeczy) ponosi klient. Marketing w Praktyce może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania. Marketing w Praktyce dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument.

6. Wraz ze zwrotem rzeczy klient proszony jest o odesłanie dokumentu płatniczego (faktura VAT, faktura pro forma).

7. W przypadku odstąpienia od umowy uważa się ją za niezawartą. Dlatego wraz ze zwrotem rzeczy klient winien zwrócić wszelkie produkty/świadczenia, które otrzymał gratisowo.

8. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

9. Zamawiając dostarczanie prenumeraty cyfrowej klient może zażądać rozpoczęcia jej dostarczania przed upływem terminu do wykonania prawa do odstąpienia. Jednakże spowoduje to utratę prawa odstąpienia.

 

§ 7. Reklamacja

1. Marketing w Praktyce ma obowiązek dostarczyć towar bez wad.

2. Marketing w Praktyce jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Zasady tej odpowiedzialności, w tym: rodzaj przysługujących kupującemu roszczeń (usunięcie wady, wymiana rzeczy, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy) i czas, w jakim przysługują, wynikają z obowiązującego prawa, zob. zwłaszcza art. 556-576 ustawy z 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jedn. Dz.U. 2017 r., poz. 459 ze zm.).

3. W celu złożenia reklamacji kupujący powinien:
a) przesłać pocztą tradycyjną lub elektroniczną pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oświadczenie zawierające rodzaj żądania (usunięcie wady, wymiana rzeczy, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy) oraz dane umożliwiające Marketing w Praktyce kontakt z klientem (co najmniej imię i nazwisko oraz adres korespondencyjny),

4. Marketing w Praktyce może poprosić klienta o uzupełnienie ewentualnych braków reklamacji. Marketing w Praktyce jest zobowiązany ustosunkować się do żądania reklamacyjnego w terminie 14 dni od jego zgłoszenia.

 

§ 8. Gwarancja

1. Sprzedawane w serwisie marketing.org.pl towary ze względu na swój charakter co do zasady nie podlegają gwarancji.

 

§ 9. Przetwarzanie danych osobowych

1. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 ze zm.) jest Marketing w Praktyce Media i Szkolenia Zdzisław Kraśnicki, ul. Kwiatowa 116, 05-083 Mariew.

2. W procesie składania zamówienia kupujący otrzymuje informacje o przetwarzaniu jego danych osobowych.

3. Pozostałe zasady zbierania oraz przetwarzania danych osobowych kupujących, jak i wszelkich innych informacji o kupujących określone zostały w Polityce prywatności dostępnej na stronie https://marketing.org.pl/polityka-prywatnosci oraz w siedzibie Marketing w Praktyce

 

§ 10. Informacje dodatkowe

1. Marketing w Praktyce nie zapewnia usług posprzedażowych.

2. Marketing w Praktyce nie zapewnia możliwości skorzystania przez kupujących prenumeratę z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.

 

 

Załącznik 1 :

Wzór formularza odstąpienia od umowy
(formularz należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

- Adresat:

Marketing w Praktyce Media i Szkolenia, ul. Kwiatowa 116, 05-083 Mariew;
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

- Ja/My niniejszym informuję/informujemy o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy polegającej na wykonaniu następującej usługi

- Data zawarcia umowy
- Imię i nazwisko konsumenta
- Adres konsumenta
- Podpis konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
- Data.

 

okładka bieżącego numeru magazynu Marketing w Praktyce

KUP TEN NUMER

SPIS TREŚCI

Metaverse – buzzword i wielki biznes

NARZĘDZIA WOJCIECH GRZEGORZYCA

Jak zadbać o przychylność Google?

NARZĘDZIA KRZYSZTOF GACHOWSKI

Jak uwolnić się od hejtu

PRAWO PAWEŁ ZIELIŃSKI

ZAMÓW PRENUMERTĘ