TRENERZY MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA
Artur Jabłoński
Prowadzi szkolenia MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA z zakresu planowania kampanii reklamowych w internecie oraz blogosfery.
Doświadczenie zawodowe:
Pierwsze szlify marketingowe zdobywał w agencji interaktywnej Jash Technologie, pracując jako copywriter. Ponadto jako specjalista ds. marketingu zajmował się sklepem internetowym Remotec. Od półtora roku związany jest z agencją reklamową MSU Publishing - zajmuje stanowisko Creative & PR Managera. Tworzy koncepcje kreacji m.in. dla takich marek, jak BIC, Danone, Makro, Wella, Polpharma.
Doświadczenie trenerskie i publikacje:
Prelegent na wielu konferencjach o tematyce marketingowo-reklamowej, a także autor interesujących branżowych publikacji, m.in. o employer brandingu czy sztuce pisania tekstów dla odbiorcy internetowego. Od dwóch lat śledzi i analizuje prowadzone na blogach kampanie marketingowe i swoje badania wykorzystuje w praktyce, m. in. podczas szkoleń MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA. Prowadzi wykłady na temat nowych mediów i mediów społecznościowych na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Jest organizatorem cieszących się renomą spotkań poświęconych współczesnym technologiom i e-marketingowi SIM Toruń oraz Toruń Blog Meeting, comiesięcznych zlotów blogosfery z kujawsko-pomorskiego. Bogatą wiedzą na temat marketingu i blogosfery dzieli się na www.jeszczejedenblog.pl. Prowadzi także szkolenia z zakresu copywritingu i e-marketingu. Stały współpracownik miesięcznika „Marketing w Praktyce”.
Wykształcenie:
Doktorant Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, której to uczelni jest absolwentem.