• MYŚL I TWÓRZ
  • SZKOLENIA
    • planowanie i strategia marketingowa
    • spacer
    • nowoczesna komunikacja marketingowa
    • spacer
    • zarządzanie marketingiem
    • spacer
    • szkolenia zamknięte - oferta
  • KALENDARZ SZKOLEŃ
  • MAGAZYN MwP
  • ARTYKUŁY
  • PRENUMERATA
  • KONTAKT
  • Marketing w Praktyce
  • nowoczesna komunikacja marketingowa
Marketing w Praktyce
ilustracja do szkolenia Marketing w Praktyce

Nowoczesna komunikacja: Online Marketing - Kampanie - Social Media.

Szkolenie online: 28 – 29 listopada 2022

Pandemia zmiotła stare nawyki – już tak chętnie nie bywamy w miejscach publicznych. Mniej wychodzimy, a coraz więcej klikamy. Także odbiorcy naszej komunikacji przenieśli się do digitalu i oczekują, że podążymy tam za nimi. To ostatni moment, aby gruntownie się przygotować do działań, dzięki którym zostaniemy zauważeni i docenieni w internecie i social mediach.

Trener: Marta Ulman

Marketing w Praktyce

Webwriting i strategia content marketingu w internecie. Jak pisać teksty i budować markę.

Szkolenie online: 25 listopada 2022

Webwriting wsparty trafnie dobraną strategią content marketingu to najlepszy fundament skutecznej komunikacji marki w internecie. Jego rolę można porównać do zadań snajpera. Tylko precyzyjnie zaplanowane treści osiągną oczekiwaną celność - skutecznie przyciągną odbiorców do firmowych stron i serwisów. Takie planowanie nie jest łatwą sztuką. Ten sam tekst jest inaczej odbierany z ekranu komputera, tabletu czy smartfona. Różnice są istotne, trzeba je znać i zawsze brać pod uwagę!

Trener: Justyna Bakalarska-Stankiewicz

Marketing w Praktyce

Content dla e-commerce. Tworzenie treści sprzedażowych o wysokiej skuteczności.

Szkolenie online: 30 września 2022

Content marketing dla e-commerce to najważniejszy element silnika napędzającego sprzedaż w internecie. Tworzenie skutecznych treści sprzedażowych jest jedną z umiejętności, które należy opanować w pierwszym rzędzie, jeśli chcemy osiągać sukcesy w handlu sieciowym.

Trener: Justyna Bakalarska-Stankiewicz


Marketing w Praktyce

Jak podbić serwisy społecznościowe. Budowanie od podstaw silnej społeczności wokół marki.

Szkolenie online: 24 – 25.10.2022

Z roku na rok firmy coraz częściej wykorzystują dla swoich projektów social media. Ty także masz ochotę pokazać markę klientom, którzy są aktywni w mediach społecznościowych. A jednak wciąż się wahasz? Czujesz, że brak ci odpowiedniego przygotowania i wiedzy?

Trener: Justyna Bakalarska-Stankiewicz

Marketing w Praktyce

Infografika. Jak zjednać sobie odbiorcę w komunikacji marki?

Szkolenie online: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Infografika w ręku świadomego nadawcy jest potężnym narzędziem komunikacji. W szybki i skuteczny sposób pozwala podzielić się wiedzą mającą znaczenie dla odbiorcy. W świecie zdominowanym przez szum znaczeniowy, bańki informacyjne i fake newsy, infografika jest praktycznym i wiarygodnym przewodnikiem, ułatwiającym odbiorcom podejmowanie właściwych decyzji. Dzięki niej zyskujemy lojalnego i świadomego partnera. Tworzymy mocną, trwałą relację, w oparciu o którą możemy planować średnio i długoterminowe strategie.

Trener: Lech Mazurczyk

Marketing w Praktyce

YouTube. Marka z własnym wideomarketingiem.

Szkolenie online: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

YouTube jest u nas najchętniej, zaraz po Google i Facebooku, odwiedzaną witryną. Nic więc dziwnego, że coraz więcej polskich marek decyduje się na rozpoczęcie działań komunikacyjnych w serwisie o tak gigantycznym zasięgu. Tutaj można wygrać naprawdę dużo stosunkowo niedużym kosztem. Ale istotna przestroga.

Trener: Magdalena Daniłoś


Marketing w Praktyce
ilustracja do szkolenia Marketing w Praktyce

Influencer marketing. Skuteczne akcje marki z influencerami.

Szkolenie online: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Jak twierdzą eksperci, jeśli prawidłowo odczyta się ten trend i odpowiednio przygotuje, influencer marketing może być marketingowym Eldorado dla marki. Zaufanie, jakim darzą influencerów odbiorcy i nawet wielomilionowe zasięgi przez nich osiągane, powodują, że coraz więcej firm wciąga ich w działania na rzecz swoich brandów.

Trener: Diana Stachera

Marketing w Praktyce

Storytelling. Opowieść dla marki stworzona w jeden dzień

Szkolenie online: 17.10.2022

A gdyby opowieść marki można by było stworzyć zaledwie w jeden dzień? A gdyby wcale nie był potrzebny do tego budżet? Zainteresowana? Zainteresowany? Zapraszam na seminarium: Storytelling. Opowieść dla marki stworzona w jeden dzień.

Trener: Grzegorz Kosson


Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych. Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.
Więcej informacji dotyczących m.in. RODO i plików cookies możecie Państwo uzyskać czytając naszą politykę prywatności i cookies

Wiem, Zamknij

Korzystając z serwisu akceptujesz politykę prywatności i cookies.

Copyright 2022 © Marketing w Praktyce

ul. Kwiatowa 116, 05-083 Mariew

Projekt: Cyklopia Studio

na górę