Szkolenie online: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Na nowe szkolenie przygotowane przez Michała Dziekońskiego, jednego z najlepszych w Polsce ekspertów ds. rynku, sprzedaży i controllingu zapraszamy przede wszystkim specjalistów odpowiedzialnych za sprzedaż i marketing w przedsiębiorstwach oraz menedżerów produktu, szefów działów sprzedaży, specjalistów zajmujących się badaniami rynkowymi i analizą konkurencji w firmach i agencjach reklamowych.
Trener: Michał Dziekoński
Szkolenie online: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Jak w marketingu i sprzedaży skutecznie wywołać u klientów efekt „shut up and take my money”? Dziś to klucz do sukcesu w B2B! Poznaj odpowiedź…
Trener: Michał Dziekoński
Szkolenie online: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Umiejętność myślenia strategicznego wobec nieustannie zmieniających się wymagań rynkowych jest dziś jedną z najważniejszych kompetencji marketerów.
Trener: Michał Dziekoński
Szkolenie online: 20 lutego 2023
Jak Design Thinking może wspomóc marketing w zrozumieniu szybko zmieniajacego się świata i ludzi? Poprzez krytyczne spojrzenie na otoczenie, markę, produkt, pomysł oraz wczucie się w myślenie i reakcje końcowego użytkownika. Poprzez nastawienie na szybkie działanie i prototypowanie, które podpowiada, czy zmierzamy w dobrym kierunku.
Trener: Grzegorz Kosson
Szkolenie online: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Szkolenie online: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wiedza z badań marketingowych jest cenna. Toteż wymóg umiejętności ich zlecania i analizy pojawia się w niemal każdym ogłoszeniu o pracy dla marketera. Firmom badania te przynoszą przewagę konkurencyjną, bo przecież nikt poza zleceniodawcą nie ma dostępu do wyników. Gdy dostaniemy jak na tacy zbiór wiarygodnych informacji, nie trudno przygotować udaną kampanię reklamową czy promocyjną, monitorować wizerunek marki czy śledzić konkurencję bądź szukać inspiracji na nowe produkty.
Trener: Katarzyna Czuchaj-Łagód
Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych. Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.
Więcej informacji dotyczących m.in. RODO i plików cookies możecie Państwo uzyskać czytając naszą politykę prywatności i cookies
Korzystając z serwisu akceptujesz politykę prywatności i cookies.
Copyright 2023 © Marketing w Praktyce
ul. Kwiatowa 116, 05-083 Mariew
Projekt: Cyklopia Studio