• MYŚL I TWÓRZ
  • SZKOLENIA
    • planowanie i strategia marketingowa
    • spacer
    • nowoczesna komunikacja marketingowa
    • spacer
    • zarządzanie marketingiem
    • spacer
    • szkolenia zamknięte - oferta
  • KALENDARZ SZKOLEŃ
  • MAGAZYN MwP
  • ARTYKUŁY
  • PRENUMERATA
  • KONTAKT
  • Marketing w Praktyce
  • MAGAZYN MwP
Marketing w Praktyce

 

O MAGAZYNIE MwP

Wskazuje kierunki. Dostrzega zmiany.

Aby rozwijać się w marketingu w sposób nowoczesny – czyli myśleć i tworzyć – trzeba pielęgnować w sobie gotowość do poznawania nowego.

Istniejemy od 1996 roku.

Marketing w Praktyce to poradnik i przewodnik dla marketerów zainteresowanych nową wiedzą i efektywnym działaniem w marketingu.

Czym się kierujemy zamawiając do MwP artykuły u najlepszych ekspertów?

Obecna sytuacja w naszych firmach i branżach to efekt wiedzy, którą już posiadamy. Jeśli jednak chcemy wzmocnić siłę naszych marek, podnieść na wyższy poziom komunikację z klientami w internecie, mocniej i atrakcyjniej zaistnieć w social mediach, na nowo objawić się w świecie po pandemii, musimy mieć nową wiedzę!

Bez świeżej wiedzy rutynowe działania w końcu nas znużą. Doprowadzą do stanu kopiuj-wklej, a to nie jest marketing, który angażuje klientów i daje satysfakcję marketerom.

* Tematy Numeru

Tematy Numeru

Tematy Numeru
W szklanej kuli marketingu • Dobry design na szybko • Ta ważna persona w marketingu • Mistrzostwa leadowe – 10 narzędzi w szrankach • Zaufanie jak kotwica • Dobre strategie w social mediach są proste • Mistrzostwa brandingowe – rywalizacja elementów budujących markę • Big rock content – jak go tworzyć i wykorzystywać • Badania marketingowe – co musisz wiedzieć • Po co marketerom user experience • Content i social. Porady eksperckie • Rebranding – co jest najważniesze • Marketing lifestyle’owy • Czas influencerów • Kiedy content zamiast reklamy

okładka aktualnego wydania  MwP
ZAMÓW PRENUMERTĘ

AKTUALNY NUMER

okładka aktualnego wydania  MwP
ZAMÓW PRENUMERTĘ

Nr 2/2020

TO MUSISZ WIEDZIEĆ

  • Content z silnikiem Big Data.

    Grzegorz Kosiński

    Sentyment do marki ma wielkie znaczenie. Firmy, które straciły najmniej podczas pandemii koronawirusa, jeszcze zanim nastąpił kryzys, zdołały zbudować silną więź ze swoim odbiorcą za pomocą contentu. Ale sprawne pióro to za mało. Jeszcze trzeba wiedzieć jak dystrybuować swoje treści. I tu przydaje się Big Data.  »

  • Chwyty SEO dla treści

    Marek Stokowski

    Tworzenie treści jest bardzo skutecznym narzędziem w codziennej walce o uwagę. Ale, przy tak wielkich ilościach rozmaitych materiałów pojawiających się w internecie tylko ich wysoka jakość oraz praktyczne podejście do przekazywania informacji daje nam szansę dotarcia i przekonania do naszego profesjonalizmu. Tylko tak możemy sprawić, że z czytelników zamienią się w klientów.  »

  • Marketing polityczny – piąta władza

    Jan Hartman

    Oprawa marketingowa polityki jest tak dominująca, że politycy czują się dziś zakładnikami swoich doradców od spraw komunikacji i wygrywania wyborów.  »

  •  

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych. Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.
Więcej informacji dotyczących m.in. RODO i plików cookies możecie Państwo uzyskać czytając naszą politykę prywatności i cookies

Wiem, Zamknij

Korzystając z serwisu akceptujesz politykę prywatności i cookies.

Copyright 2021 © Marketing w Praktyce

ul. Kwiatowa 116, 05-083 Mariew

Projekt: Cyklopia Studio

na górę