• MYŚL I TWÓRZ
  • SZKOLENIA
    • planowanie i strategia marketingowa
    • spacer
    • nowoczesna komunikacja marketingowa
    • spacer
    • zarządzanie marketingiem
    • spacer
    • szkolenia zamknięte - oferta
  • KALENDARZ SZKOLEŃ
  • MAGAZYN MwP
  • ARTYKUŁY
  • PRENUMERATA
  • KONTAKT
L-shop
  • Marketing w Praktyce
  • MAGAZYN MwP
Marketing w Praktyce

 

O MAGAZYNIE MwP

Wskazuje kierunki. Dostrzega zmiany.

Aby rozwijać się w marketingu w sposób nowoczesny – czyli myśleć i tworzyć – trzeba pielęgnować w sobie gotowość do poznawania nowego.

Istniejemy od 1996 roku.

Marketing w Praktyce to poradnik i przewodnik dla marketerów zainteresowanych nową wiedzą i efektywnym działaniem w marketingu.

Czym się kierujemy zamawiając do MwP artykuły u najlepszych ekspertów?

Obecna sytuacja w naszych firmach i branżach to efekt wiedzy, którą już posiadamy. Jeśli jednak chcemy wzmocnić siłę naszych marek, podnieść na wyższy poziom komunikację z klientami w internecie, mocniej i atrakcyjniej zaistnieć w social mediach, na nowo objawić się w świecie po pandemii, musimy mieć nową wiedzę!

Bez świeżej wiedzy rutynowe działania w końcu nas znużą. Doprowadzą do stanu kopiuj-wklej, a to nie jest marketing, który angażuje klientów i daje satysfakcję marketerom.

okładka aktualnego wydania  MwP

KUP TEN NUMER

ZAMÓW PRENUMERTĘ

AKTUALNY NUMER

KUP TEN NUMER

ZAMÓW PRENUMERTĘ

Nr 2/2023

  • Konto firmowe na Facebooku – czy ma sens w 2023?

    Kinga Kantor

    Warto zerknąć na statystyki: Facebook jest wciąż najczęściej używaną platformą na świecie! A możliwość prowadzenia płatnych kampanii reklamowych na tej platformie to jedno z najbardziej opłacalnych działań marketingowych! Trzeba tylko wiedzieć, jak z Facebooka korzystać! »

  • Czego nie robić w digital marketingu

    Elżbieta Pawlowski

    Dlaczego działania marketingowe w internecie nie dają zadowalających rezultatów? Na podstawie znajomości branży i swoich własnych wieloletnich doświadczeń wyróżniłam 10 najczęściej popełnianych przez marketerów błędów. Wpływają onenie tylko na skuteczność kampanii, ale również są odpowiedzialne za przepalanie budżetów. Jak więc najlepiej wykorzystać potencjał marketingu online? »

  • Zaufać influencerom

    Olga Gralińska

    A co gdybyśmy my, marketerzy, choć na chwilę przekazali palmę pierwszeństwa komuś, kto w tradycyjnym procesie jest adresatem briefu i jego wykonawcą, stroną starającą się odpowiedzieć na nasze biznesowe potrzeby? Co, gdybyśmy posłuchali… twórców internetowych? Sprawdźmy, jak dopuszczenie do głosu kreatywności influencerów i obdarzenie ich kredytem zaufania może przełożyć się na powstanie oryginalnych pomysłów i wpłynąć na wyniki kampanii. »

SPIS TREŚCI

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych. Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.
Więcej informacji dotyczących m.in. RODO i plików cookies możecie Państwo uzyskać czytając naszą politykę prywatności i cookies

Wiem, Zamknij

Korzystając z serwisu akceptujesz politykę prywatności i cookies.

Copyright 2025 © Marketing w Praktyce

ul. Kwiatowa 116, 05-083 Mariew

Projekt: Cyklopia Studio

na górę