O MAGAZYNIE MwP
Wskazuje kierunki. Dostrzega zmiany.
Aby rozwijać się w marketingu w sposób nowoczesny – czyli myśleć i tworzyć – trzeba pielęgnować w sobie gotowość do poznawania nowego.
Istniejemy od 1996 roku.
Marketing w Praktyce to poradnik i przewodnik dla marketerów zainteresowanych nową wiedzą i efektywnym działaniem w marketingu.
Czym się kierujemy zamawiając do MwP artykuły u najlepszych ekspertów?
Obecna sytuacja w naszych firmach i branżach to efekt wiedzy, którą już posiadamy. Jeśli jednak chcemy wzmocnić siłę naszych marek, podnieść na wyższy poziom komunikację z klientami w internecie, mocniej i atrakcyjniej zaistnieć w social mediach, na nowo objawić się w świecie po pandemii, musimy mieć nową wiedzę!
Bez świeżej wiedzy rutynowe działania w końcu nas znużą. Doprowadzą do stanu kopiuj-wklej, a to nie jest marketing, który angażuje klientów i daje satysfakcję marketerom.
Tematy Numeru
Tematy Numeru
W szklanej kuli marketingu • Dobry design na szybko • Ta ważna persona w marketingu • Mistrzostwa leadowe – 10 narzędzi w szrankach • Zaufanie jak kotwica • Dobre strategie w social mediach są proste • Mistrzostwa brandingowe – rywalizacja elementów budujących markę • Big rock content – jak go tworzyć i wykorzystywać • Badania marketingowe – co musisz wiedzieć • Po co marketerom user experience • Content i social. Porady eksperckie • Rebranding – co jest najważniesze • Marketing lifestyle’owy • Czas influencerów • Kiedy content zamiast reklamy
AKTUALNY NUMER
Nr 2/2020
TO MUSISZ WIEDZIEĆ