Szkolenie online: 18-19.04.2024
Obawiasz się, że w natłoku codziennych spraw zaczynasz tracić to, co najważniejsze w marketingu, czyli kreatywność? To groźny sygnał, bo taki stan może rodzić konsekwencje w firmie, a na pewno obniża samoocenę. Nie wahaj się! Przyjdź na szkolenie z kreatywności w marketingu.
Trener: Grzegorz Kosson
Szkolenie online: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
W marketingu 2.0, z którym mamy teraz do czynienia, hybrydowo łączy się i wykorzystuje stare i nowe narzędzia docierania do klientów. A to spowodowało, że niemal wszystkie sposoby mierzenia działań uległy znaczącej zmianie.
Trener: Michał Dziekoński
Szkolenie online: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Sponsoring sportowy nawet w obecnej rzeczywistości może przynosić markom realne korzyści wizerunkowe i prosprzedażowe!
Trener: Wiktoria Czarnecka
Szkolenie online: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Niełatwe zadanie czeka marketerów, którzy w ramach codziennych obowiązków mają zająć się dodatkowo przygotowaniem konkursu, sprzedażą premiową,sponsoringiem czy samplingiem. Niezależnie czy pracują w dziale marketingu dużej lub średniej firmy bądź w wyspecjalizowanej agencji, mogą potknąć się o te same przeszkody. Od częstej niewiedzy organizatorów: „kto i od jakiej wartości powinien zapłacić podatek – firma czy nagradzani uczestnicy” po nadmiar przepisów, wielość ich interpretacji i dużą zmienność w czasie prawnych regulacji.
Trener: Maria Pietrzyk-Wdowiak
Szkolenie online: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wytyczanie celów nigdy nie było proste, łatwe i przyjemne, a tym bardziej ich wypełnianie i egzekwowanie. To zmora i dla szefa, i pracowników. Czy można to zmienić? Pracować inaczej? Czy da się sprawić, by cel rzeczywiście stanowił coś, co napędza i buduje zespół?
Trener: Grzegorz Kosson
Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych. Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.
Więcej informacji dotyczących m.in. RODO i plików cookies możecie Państwo uzyskać czytając naszą politykę prywatności i cookies
Korzystając z serwisu akceptujesz politykę prywatności i cookies.
Copyright 2024 © Marketing w Praktyce
ul. Kwiatowa 116, 05-083 Mariew
Projekt: Cyklopia Studio