• MYŚL I TWÓRZ
  • SZKOLENIA
    • planowanie i strategia marketingowa
    • spacer
    • nowoczesna komunikacja marketingowa
    • spacer
    • zarządzanie marketingiem
    • spacer
    • szkolenia zamknięte - oferta
  • KALENDARZ SZKOLEŃ
  • MAGAZYN MwP
  • ARTYKUŁY
  • PRENUMERATA
  • KONTAKT
L-shop
  • Marketing w Praktyce
  • zarządzanie marketingiem
Marketing w Praktyce
ilustracja do szkolenia online Kreatywność w marketingu

Kreatywność w marketingu. Pasja i głowa pełna pomysłów

Szkolenie online:  18-19.04.2024

Obawiasz się, że w natłoku codziennych spraw zaczynasz tracić to, co najważniejsze w marketingu, czyli kreatywność? To groźny sygnał, bo taki stan może rodzić konsekwencje w firmie, a na pewno obniża samoocenę. Nie wahaj się! Przyjdź na szkolenie z kreatywności w marketingu.

Trener: Grzegorz Kosson

Marketing w Praktyce

Nowy marketing ROI 2.0 w realu i digitalu.

Szkolenie online: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W marketingu 2.0, z którym mamy teraz do czynienia, hybrydowo łączy się i wykorzystuje stare i nowe narzędzia docierania do klientów. A to spowodowało, że niemal wszystkie sposoby mierzenia działań uległy znaczącej zmianie.

Trener: Michał Dziekoński

Marketing w Praktyce

Sponsoring sportowy dla marek. Jak budować skuteczne strategie i oferty sponsorskie.

Szkolenie online: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Sponsoring sportowy nawet w obecnej rzeczywistości może przynosić markom realne korzyści wizerunkowe i prosprzedażowe!

Trener: Wiktoria Czarnecka


Marketing w Praktyce

Konkursy, sprzedaż premiowa. Dozwolona optymalizacja podatków. Eliminowanie prawnego ryzyka.

Szkolenie online: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Niełatwe zadanie czeka marketerów, którzy w ramach codziennych obowiązków mają zająć się dodatkowo przygotowaniem konkursu, sprzedażą premiową,sponsoringiem czy samplingiem. Niezależnie czy pracują w dziale marketingu dużej lub średniej firmy bądź w wyspecjalizowanej agencji, mogą potknąć się o te same przeszkody. Od częstej niewiedzy organizatorów: „kto i od jakiej wartości powinien zapłacić podatek – firma czy nagradzani uczestnicy” po nadmiar przepisów, wielość ich interpretacji i dużą zmienność w czasie prawnych regulacji.

Trener: Maria Pietrzyk-Wdowiak

Marketing w Praktyce

Wytyczaj cele jak Google! OKR dla kierowników marketingu.

Szkolenie online: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wytyczanie celów nigdy nie było proste, łatwe i przyjemne, a tym bardziej ich wypełnianie i egzekwowanie. To zmora i dla szefa, i pracowników. Czy można to zmienić? Pracować inaczej? Czy da się sprawić, by cel rzeczywiście stanowił coś, co napędza i buduje zespół?

Trener: Grzegorz Kosson


Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych. Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.
Więcej informacji dotyczących m.in. RODO i plików cookies możecie Państwo uzyskać czytając naszą politykę prywatności i cookies

Wiem, Zamknij

Korzystając z serwisu akceptujesz politykę prywatności i cookies.

Copyright 2025 © Marketing w Praktyce

ul. Kwiatowa 116, 05-083 Mariew

Projekt: Cyklopia Studio

na górę