TRENERZY MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA
Marcin Gieracz - Strateg, Marketer i Trener biznesu z ponad 15-letnim doświadczeniem. Założyciel i główny strateg agencji doradczej Rubikom Strategy Consultants www.rubikom.pl, która funkcjonuje już od 10 lat.
Prowadzi szkolenia MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA z zakresu strategii marketingowej.
Doświadczenie zawodowe:
W zakresie strategii marketingowej i/lub komunikacji współpracował z m.in. Unilever Axe, Gillete Braun Cruzer, Multikino, Casio, Subaru, Disney, Kinoplex, ING Bank, Polkomtel - Plus GSM, PTC Era - Heyah, Samsung Mobile.
Jako Członek Zarządu lub Dyrektor ds. marketingu zarządzał markami odzieżowymi i sieciami sprzedaży: House, Reporter, Prima Moda, Coccodrillo, Domu Mody Caterina.
Od 2013 r. specjalizuje się także w digitalizacji rynku, głównie w segmencie retail&fashion. Jest CMO i głównym zarządzającym Spółką Virtoo. Digital. Sale. Support (www.virtoo.pl).
Wykładowca studiów podyplomowych „Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem” w Akademii im. L. Koźmińskiego w Warszawie, organizowanych przez Polsko-Włoską Szkołę Managementu VIAMODA pod nadzorem dydaktycznym Polimoda International Institute of Fashion we Folerencji. Wykładowca studiów podyplomowych „Strategia marketingowa” w Akademii im A.Frycza w Krakowie
Pomysłodawca i współtwórca badań konsumenckich ShoppingShow, które analizują preferencje i siły nabywcze klientów „nowego pokolenia” (więcej na www.shoppingshow.pl)
Pomysłodawca i współtwórca pierwszego w Polsce e-magazynu dla marketerów i zarządzających „Strategy Journal” więcej na www.strategyjournal.pl
Doświadczenie trenerskie:
Od 2007 regularnie dzieli się swoją wiedzą praktyczną w roli trenera specjalizującego się w warsztatach strategicznych organizowanych przez Marketing w Praktyce. Do tej pory w zakresie Strategy Management oraz Marketing Management szkolił, m.in.: P4 (Play), Kolporter, Totalizator Sportowy, Gatta, Nestle, Irena Eris, Multimedia Polska, Mokate, Bank BGŻ, Cyfrowy Polsat, mBank, Hasco-Lek, PKN Olren, Lotos Oil, Ceramika Paradyż, Grupa Finansowa Trinity, JZO SA, ING Życie, Polkomtel SA, Szkoły Bankowe, Storck, Poczta Polska, Alianz, Sony Mobile, Credit Agricole, EFL SA, Wrigley. Stały współpracownik miesięcznika „Marketing w Praktyce”.