TRENERZY MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA
Radosław Kaczmarek
Prowadzi szkolenia MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA z zakresu promocji konsumenckich.
Doświadczenie zawodowe:
Strateg z siedmioletnim doświadczeniem w czołowych agencjach interaktywnych i marketingu 360 tj. Interactive Solutions, Saatchi & Saatchi Digital, FireFly Creation, Ars Thanea. Tworzył komunikację dla takich marek jak: Volkswagen Bank, marek z portfela P&G na rynku CEMEA, CitiBank, Orange, T-Mobile, Heyah, BGŻ Optima, Axe, Nivea, Visa. Założyciel i partner agencji strategicznej Melting Pot zajmującej się doradztwem strategicznym oraz projektowaniem strategii komunikacji marek, w tym promocji konsumenckich dostosowanych do zmieniającego się rynku oraz potrzeb konsumentów.
Doświadczenie trenerskie i publikacje:
Prowadzi szkolenia ze strategii marki, komunikacji, poszukiwania insightów konsumenckich oraz tworzenia briefów. Autor licznych publikacji na temat strategii marketingowych m.in. w nowymarketing.pl oraz Marketingu w Praktyce.
Wykształcenie:
Absolwent Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu i Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.