TRENERZY MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA
Dorota Diensberg
Prowadzi szkolenia MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA z zakresu sprzedaży, marki i reklamy oraz badań marketingowych.
Doświadczenie zawodowe:
Doświadczenie zawodowe zdobywała na rynku polskim i niemieckim w międzynarodowych sieciowych agencjach reklamowych i na kierowniczych stanowiskach w przedsiębiorstwach handlowych i produkcyjnych. Prowadziła zaawansowane projekty z zakresu budowania marki, pozycjonowania przedsiębiorstw i produktów, tworzenia koncepcji i realizacji wizerunkowych kampanii reklamowych. Pracowała dla marek takich, jak: Meble Walther, Lee, Nicorette, Johnny Walker, Baileys, Mederano, Nestle, Deutsche Telekom, Naviflash, Vabbi FO, Konsulat Generalny RP w Niemczech, Luminarc.
Doświadczenie trenerskie i publikacje:
Współpracowała jako trener i prelegent m.in. z agencją Publicis Frankfurt, firmą Bury (Niemcy), Polsko-Niemiecką Izbą Przemysłowo-Handlową oraz Konsulatem Generalnym RP w Kolonii. Stały współpracownik miesięcznika „Marketing w Praktyce”.
Wykształcenie:
Podyplomowe studia zarządzania i marketingu w Wyższej Szkole Zarządzania i Marketingu w Warszawie.