Start Wykład Jak budować przekaz sprzedażowy w internecie

Wykład: Jak budować przekaz sprzedażowy w internecie – Artur Jabłoński.

Termin wykładu

21 maja 2015

godz. 14:00 – 17:00

Warszawa, IAB Polska, ul. Krucza 16/22 (wejście od ul. Wilczej)

Cena: 150 zł + VAT

JAK BUDOWAĆ PRZEKAZ SPRZEDAŻOWY W INTERNECIE

W Internecie bardziej skanujemy niż czytamy. Dlatego marketerzy muszą nauczyć się jak w nowy sposób redagować i formatować teksty przeznaczone do internetu. Wyzwaniem jest zdobycie uwagi użytkowników i nakłonienie ich do pożądanego działania. Podczas wykładu dowiemy się, przed jakimi problemami stoją firmy, które chcą przenieść lub przeniosły działania marketingowe do sieci.

SKORZYSTAJ Z WYJĄTKOWYCH RAD

Czy są cudowne recepty na podbicie internetu? Są, ale ich nie polecamy. Skandal to ostatnia rzecz, jaka może się przysłużyć marce! Na pewno jednak warto skorzystać ze skutecznych rad Artura Jabłońskiego, jednego z najbardziej doświadczonych specjalistów w zakresie posługiwania się słowem i formatowania treści w komunikacji internetowej. Zapraszamy na kolejny wykład „Marketingu w Praktyce”. Temat jest z tych szybko przekładalnych na warsztat marketera i praktyczne efekty w firmie. Jak budować przekaz sprzedażowy w Internecie – 21 maja 2015 roku!

Z AGENDY WYKŁADU:

  • Jak internauci przyswajają treści i jakie czynniki decydują, że chcą dzielić się nimi dalej?
  • Jak dobierać język do wybranych grup docelowych i na co możemy sobie pozwolić w komunikacji sprzedażowej?
  • Dlaczego umiejętność tworzenia wyrazistych treści ma kluczowe znaczenie w nowoczesnym marketingu?

 

 

CASE STUDY: 2 MILIONY $, OŁÓWEK I TORUŃ

Fiksacja to potężna skaza naszego myślenia – wystarczy spytać Amerykanów, którzy wydali aż dwa miliony dolarów na badania nad kosmicznym długopisem, bo źle zdefiniowali problem. Chcieli koniecznie wymyśleć super-hiper-długopis, a nie po prostu znaleźć coś do pisania w kosmosie. Rosjanie w analogicznej sytuacji użyli ołówków.

Fiksacja w dużym uproszczeniu to kurczowe trzymanie się określonych myśli i zachowań. Bywa, że doprowadza do naprawdę zaskakujących zdarzeń... W 2013 roku Toruń zorganizował konkurs na nowe hasło promujące miasto. Spośród nadesłanych propozycji wybór padł na „Toruń kręci”. Skupmy się na intencji jego autorów. Toruń to miasto Mikołaja Kopernika. Kopernik wstrzymał słońce, ruszył Ziemię. Można więc powiedzieć, że nią zakręcił. „Kręci” to również sposób na powiedzenie, że coś nam się podoba, szczególnie to lubimy.

Toruń kręci? Władza kręci!

Lecz to tylko jedna strona medalu. Jak Ty odbierasz to hasło? Pomyślałeś o tym, że władze coś kręcą, prawda? Tak również można je zrozumieć i, jak zapewne się domyślasz, właśnie w ten sposób odebrali je mieszkańcy Torunia po publicznej prezentacji. Czy naprawdę autorzy i urzędnicy nie mogli wpaść na tak oczywiste skojarzenie?

Jak omijać pułapki słowne

Jak wobec tego wyzwolić się z pułapek własnego myślenia? Warto zdać sobie sprawę, że bardzo często jedno słowo jest tak naprawdę zbiorem słów w zależności od kontekstu użycia. Słowo "kręci" ma ich kilka: coś kogoś kręci (sens pozytywny), ktoś kręci czymś (sens neutralny), ale również… ktoś kręci coś (sens negatywny!). Wystarczy zacząć patrzeć na słowa w ten sposób, by przełamać własne schematy i skojarzenia, czasami niezwykle silne. Władze miasta po namyśle zrezygnowały z nowego hasła i wróciły do obowiązującego lata temu: „Toruń porusza”. Spróbuj je obalić zgodnie z opisaną metodą. To niemożliwe! I o to właśnie chodzi.

Pilnuj się w internecie!

Dlatego moja rada: Ilekroć stajesz przed zadaniem wymyślenia hasła, chwytliwego nagłówka czy napisania poważnego tekstu o swojej marce bądź firmie, koniecznie sprawdź, czy użytych przez ciebie słów nie da się opacznie zrozumieć. Pilnuj się zwłaszcza w internecie! Tutaj wszystko dzieje się w tempie kosmicznym... Chwila nieuwagi, odrobina niewiedzy i możesz zostać bohaterem prześmiewczych memów!

Ale z drugiej strony - i na niej warto skupić uwagę - nie ma poza internetem drugiego takiego miejsca, gdzie szybciej - i taniej! - możesz wypromować swoją markę. Musisz tylko poświęcić temu więcej uwagi i mieć więcej niezbędnej wiedzy!

Zapraszam na mój wykład!

Artur Jabłoński

 

 

 

Wykład: Jak budować przekaz sprzedażowy w internecie – Artur Jabłoński.

Data wykładu: 21 maja 2015r., godz. 14.00 – 17.00
Miejsce: IAB Polska, Warszawa, ul. Krucza 16/22 (wejście od ul. Wilczej)

Kontakt: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , tel. 796-304-404

 
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij