Wykład: Jak zdobyć Instagram dla marki - Maria Wróblewska i Edwin Zasada.
Wykładowcy
Maria Wróblewska i Edwin Zasada
Jak zdobyć Instagram dla marki
Świat widziany za pośrednictwem kwadratowych zdjęć i filtrów to dla młodych z generacji Y i Z codzienność. Głęboko wierzą, że ich życie jest pełne chwil wartych natychmiastowego uwiecznienia w cyfrowej przestrzeni.
Kreują tam siebie
Dzielą się więc nieustannie wszystkim co ich otacza. Wyrażają swoje emocje za pomocą zdjęć i hashtagów. Kreują tam siebie i otaczającą ich rzeczywistość.
Doskonałe miejsce dla twojej marki
Są mobilni, publikują zdjęcia i filmy. Marki są obecne w ich życiu. Niezależnie czy odpowiadasz za marketing i komunikację w dużej firmie, czy też prowadzisz mały lokalny biznes, powinieneś wiedzieć, że Instagram to doskonałe miejsce dla twojej marki.
Cele biznesowe
Podczas naszego wykładu opowiemy, jak podbija się serca instagramersów i w jaki sposób buduje zaangażowaną społeczność wokół marki oraz realizuje własne cele biznesowe.
Jak zdobyć Instagram dla marki
W programie:
- Wszystko o użytkownikach aplikacji i ich zwyczajach.
- Mechanika aplikacji, czyli jak umiejętnie posługiwać się Instagramem jako narzędziem marketingowym.
- Jak tworzyć atrakcyjne treści dla użytkowników.
- Dlaczego warto budować relację z digital influencerami w tym medium.
- Czego absolutnie unikać w swojej komunikacji na Instagramie.
- Dlaczego warto być tu aktywnym, a nie pasywnym marketerem.
- Najciekawsze case studies z Polski i rynków zagranicznych.
Wykład: Jak zdobyć Instagram dla marki - Maria Wróblewska i Edwin Zasada.
Data wykładu: 29 września 2015r., godz. 14.00 – 16.00
Miejsce: Warszawa, ul Krucza 16/22 (wejście od ul. Wilczej)
Kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 796-304-404
WYKŁAD: Maria Wróblewska i Edwin Zasada
wykład: Jak zdobyć Instagram dla marki - Maria Wróblewska i Edwin Zasada
29 września 2015
cena 99 zł + 23% VAT