• MYŚL I TWÓRZ
  • SZKOLENIA
    • planowanie i strategia marketingowa
    • spacer
    • nowoczesna komunikacja marketingowa
    • spacer
    • zarządzanie marketingiem
    • spacer
    • szkolenia zamknięte - oferta
  • KALENDARZ SZKOLEŃ
  • MAGAZYN MwP
  • ARTYKUŁY
  • PRENUMERATA
  • KONTAKT
  • Marketing w Praktyce
  • nowoczesna komunikacja marketingowa
  • Influencer marketing. Skuteczne akcje marki z influencerami.
Marketing w Praktyce

nowoczesna komunikacja marketingowa

ilustracja do szkolenia Marketing w Praktyce

Szkolenie online: Influencer marketing. Skuteczne akcje marki z influencerami

Jak twierdzą eksperci, jeśli prawidłowo odczyta się ten trend i odpowiednio przygotuje, influencer marketing może być marketingowym Eldorado dla marki. Zaufanie, jakim darzą influencerów odbiorcy i nawet wielomilionowe zasięgi przez nich osiągane, powodują, że coraz więcej firm wciąga ich w działania na rzecz swoich brandów.

Akcje z influencerami są skuteczne. Kosztują mniej niż standardowe kampanie reklamowe. Ponieważ jako klienci i odbiorcy jesteśmy bardzo różni, influencerzy sprawdzają się w komunikacji marki, nadając jej bardziej osobisty ton, który dziś ceni się szczególnie.

Po naszym specjalistycznym warsztacie uczestnicy będą gotowi do samodzielnego przeprowadzenia projektu z influencerami lub jego profesjonalnej koordynacji w przypadku współpracy z agencją zewnętrzną.

 

Zobacz >> Wykaz 9 narzędzi, jakie otrzyma każdy uczestnik po szkoleniu.

 

Program szkolenia – Influencer marketing. Skuteczne akcje marki z influencerami

Dzień 1

1. Influencer marketing – jak rozumieć ten trend.

  • Kim jest influencer – obiegowe definicje i pojęcia
  • Influencing na dużą skalę i mikroinfluencerzy – co dla jakiej marki
  • Krótka wycieczka do źródeł influencer marketingu

Ćwiczenie praktyczne:

wspólnie wypracowujemy definicje influencer marketingu na potrzeby przyszłych akcji z influencerami.

 

2. Jak optymalnie dobrać influencera do marki.

  • Mam pomysł na akcję! Gdzie szukać informacji o influencerach: zestawienia, rankingi, agencje
  • Różne sposoby poszukiwania odpowiednich kandydatów
  • Wyznaczanie celów i KPI dla akcji
  • Co powinien zawierać brief i jak prowadzić negocjacje z wybranymi kandydatami
  • Podstawowe kryteria wyboru influencerów: zasięgi, dotarcie, posiadane kanały, stosunek jakość/cena, ocena marki własnej influencera
  • Działać samodzielnie, czy z wyspecjalizowaną firmą zewnętrzną? Zlecanie akcji - najpopularniejsze modele współpracy. Przegląd agencji.

Ćwiczenie praktyczne:

  • 1. Na podstawie dostępnych informacji i liczb wyszukujemy odpowiednich influencerów.
  • 2. Tworzymy brief dla akcji marketingowej z influencerem.

 

3. Zaczynamy akcje z influencerem. Jak ją z głową zaplanować.

  • Przemyślany plan to fundament powodzenia akcji: pełny wykaz koniecznych elementów planu
  • Zapinanie projektu na ostatni guzik: rodzaje umów, określanie zakresu współpracy, harmonogramy działań

Ćwiczenie praktyczne:

przygotowanie listy niezbędnych elementów planu akcji z influencerem dla marek uczestników szkolenia.

 

4. Ile kosztuje współpraca z influencerami. Jak osiągnąć maksymalne korzyści dla marki.

  • Kalkulacja kosztów akcji marketingowych z influencerami
  • Istniejące modele i możliwości współpracy
  • Stawiać na krótką znajomość, czy długotrwałą przyjaźń - prezentacja wideo: opinie i wypowiedzi przedstawicieli firm i influencerów

5. Czego możemy nauczyć się od innych – sukcesy i wpadki znanych marek.

  • Analiza najciekawszych akcji z influencerami ze świata
  • Influencer marketing po polsku – najlepsze przykłady z ostatnich 12 miesięcy i analiza wskaźników sukcesu tych akcji
  • Największe wpadki – czego nie należy robić nigdy
  • Kodeks dobrych praktyk. Prezentacja oczekiwań firm i influencerów.

Ćwiczenie praktyczne:

wspólne wylistowanie 10 najważniejszych zasad dobrej współpracy firma – influencer.

 

Gwarantowany rozwój umiejętności:

  • pełnego przygotowania i samodzielnego przeprowadzenia akcji z influencerami
  • wyboru najlepszego podmiotu zewnętrznego do współpracy w ramach influencer marketingu
  • najlepszego dopasowania influencerów do konkretnej akcji
  • sprawnego zarządzanie firmowym projektem - od breifu po podsumowanie akcji
  • samodzielnego i trafnego analizowania wskaźników przekazywanych przez influencerów i wyspecjalizowane agencje
  • rzetelnego planowania kosztów akcji z influencerami
  • negocjacji i tworzenia podstaw dobrej i długofalowej współpracy z influencerami

Wykaz praktycznych narzędzi, jakie otrzyma każdy uczestnik szkolenia:

  • 1. Lista miejsc, w których warto szukać informacji o influencerach oraz kontakty do największych podmiotów zrzeszających influencerów.
  • 2. Zestawienie najlepszych influencerów w 5 kategoriach: parenting, technologie, lifestyle, kulinaria, podróże.
  • 3. Gotowy schemat briefu akcji dla influencera.
  • 4. Instrukcja jak wiarygodnie analizować wskaźniki udostępniane przez influencerów.
  • 5. Wykaz agencji i firm, z którymi można przeprowadzić akcję z influencerami.
  • 6. Lista niezbędnych elementów planu akcji z influencerami.
  • 7. Ramowa umowa o współpracy z influencerem.
  • 8. Harmonogram akcji z influencerem.
  • 9. Lista dobrych praktyk współpracy z influencerami.
Influencer marketing. Skuteczne akcje marki z influencerami.
--- , miejsce szkolenia:

online

,
cena szkolenia 1198 zł + 23% VAT

Formularz zamówienia SZKOLENIA

* - wypełnienie tak oznaczonych pól jest wymagane do realizacji zamówienia

Dane osoby zamawiającej:
Dane do faktury


Dane uczestnika szkolenia:

Proszę wypełnić tylko wówczas, jeśli zamawiający nie będzie jedynym uczestnikiem szkolenia

Zgody
Powered by BreezingForms

Termin szkolenia online:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Godziny szkolenia:

10:00 – 17:00

Miejsce szkolenia:

online

Kontakt:

603 68 36 36

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Cena szkolenia:

1198 zł + 23% VAT

Zamawiam
trener Marketing w Praktyce

Trener:

Diana Stachera

Praktyk z ponad 11-letnim doświadczeniem w realizacji projektów komunikacyjnych i marketingowych dla klientów ze wszystkich branż. W ramach influencer marktingu prowadziła wielomiesięczne akcje z mikroinfluencerami m.in. dla marki Superkoszyk.pl oraz akcje długofalowe i wieloetapowe z influencerami specjalizującymi się w tematyce: lifestyle’u, parentingu, nowoczesnych technologii oraz finansów. Współautorka i koordynatorka akcji specjalnej związanej z wprowadzeniem na rynek platformy MAM – 12 blogerów, 6 miesięcy działań, 3 etapy i kilkaset zgłoszeń do konkursu.


 

okładka bieżącego numeru magazynu Marketing w Praktyce
SPIS TREŚCI

Content z silnikiem Big Data.

NARZĘDZIA Grzegorz Kosiński

Chwyty SEO dla treści

NARZĘDZIA Marek Stokowski

Marketing polityczny – piąta władza

FELIETON Jan Hartman

ZAMÓW PRENUMERTĘ

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych. Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.
Więcej informacji dotyczących m.in. RODO i plików cookies możecie Państwo uzyskać czytając naszą politykę prywatności i cookies

Wiem, Zamknij

Korzystając z serwisu akceptujesz politykę prywatności i cookies.

Copyright 2021 © Marketing w Praktyce

ul. Kwiatowa 116, 05-083 Mariew

Projekt: Cyklopia Studio

na górę