• MYŚL I TWÓRZ
  • SZKOLENIA
    • planowanie i strategia marketingowa
    • spacer
    • nowoczesna komunikacja marketingowa
    • spacer
    • zarządzanie marketingiem
    • spacer
    • szkolenia zamknięte - oferta
  • KALENDARZ SZKOLEŃ
  • MAGAZYN MwP
  • ARTYKUŁY
  • PRENUMERATA
    • prenumerata 2023
    • spacer
    • prenumerata 2022
  • KONTAKT
  • Marketing w Praktyce
  • zarządzanie marketingiem
  • Konkursy, sprzedaż premiowa. Dozwolona optymalizacja podatków. Eliminowanie prawnego ryzyka.
Marketing w Praktyce

zarządzanie marketingiem

Szkolenie online: Konkursy, sprzedaż premiowa. Dozwolona optymalizacja podatków. Eliminowanie prawnego ryzyka

Niełatwe zadanie czeka marketerów, którzy w ramach codziennych obowiązków mają zająć się dodatkowo przygotowaniem konkursu, sprzedażą premiową,sponsoringiem czy samplingiem. Niezależnie czy pracują w dziale marketingu dużej lub średniej firmy bądź w wyspecjalizowanej agencji, mogą potknąć się o te same przeszkody. Od częstej niewiedzy organizatorów: „kto i od jakiej wartości powinien zapłacić podatek – firma czy nagradzani uczestnicy” po nadmiar przepisów, wielość ich interpretacji i dużą zmienność w czasie prawnych regulacji.

Po naszym warsztacie zyskacie pewność, a więc i komfort pracy, że wszystkie realizowane przez was akcje marketingowe są prawidłowo rozliczane i nikt nie będzie miał pretensji do firmy.

Zachęcamy do zwrócenia uwagi na dwa ważne MODUŁY DODATKOWE zamieszczonej poniżej programu szkolenia.

Program szkolenia – Konkursy, sprzedaż premiowa. Dozwolona optymalizacja podatków. Eliminowanie prawnego ryzyka.

Dzień 1

1. Konkurs – kiedy nim jest, a kiedy nie?

  • Kiedy konkurs jest w 100% konkursem – na przykładach z życia i najświeższego orzecznictwa
  • Jak eliminować ryzyko - najbardziej istotne podatkowo elementy regulaminu
  • Opodatkowanie nagród dla konsumenta, przedsiębiorcy, pracownika, innych uczestników:
    • stawka podatku
    • zwolnienia
    • moment opodatkowania
    • podstawa opodatkowania
    • nagrody pocieszenia
  • Organizator konkursu a płatnik PIT – kto to taki i jakie ma obowiązki
  • Opodatkowanie organizatora: PIT/CIT oraz VAT
  • Dopuszczalne modele współpracy i rozliczeń firm z agencjami dla potrzeb VAT
  • Papierologia - niezbędna dokumentacja dla organizatora i uczestnika konkursu
  • Dozwolona optymalizacji podatkowa w PIT oraz VAT

2. Sprzedaż premiowa – bez pułapek błędnej interpretacji

  • Co na pewno jest sprzedażą premiową - na przykładach z życia i najświeższego orzecznictwa (z uwzględnieniem ewolucji tego pojęcia)
  • Jak eliminować ryzyko – najbardziej istotne podatkowo elementy regulaminu
  • Opodatkowanie dla konsumenta, przedsiębiorcy, innych uczestników:
    • stawka podatku
    • zwolnienia
    • moment opodatkowania
    • podstawa opodatkowania
  • Organizator a płatnik PIT – kto to taki i jakie ma obowiązki
  • Opodatkowanie organizatora PIT/CIT oraz VAT
  • Dopuszczalne modele współpracy i rozliczeń firm z agencjami dla potrzeb VAT
  • Papierologia - niezbędna dokumentacja dla organizatora i uczestnika akcji
  • Dozwolona optymalizacji podatkowa w PIT oraz VAT
  • Alternatywne akcje marketingowe: sprzedaż za złotówkę, sprzedaż w zestawach

3. Sponsoring – interesowna współpraca

  • Najbardziej popularne warianty współpracy sponsorskiej
  • Opodatkowanie stron uczestniczących w sponsoringu

4. Prezenty – kto tu płaci podatki?

  • Prezenty reklamowe i reprezentacyjne – jak są rozumiane w podatkach dochodowych
  • Alkohol jako prezent (omawiamy, ale nie zachęcamy)
  • Opodatkowanie otrzymującego prezenty - konsument, przedsiębiorca, pracownik:
  • rodzaj źródła przychodu
  • stawka podatku
  • zwolnienia
  • Opodatkowanie rozdającego prezenty
  • Papierologia: niezbędna dokumentacja dla otrzymującego i rozdającego
  • Prezenty małej wartości i inne niż małej wartości w VAT
  • Dozwolona optymalizacji podatkowa w PIT i VAT

5. Próbki – bezpieczny sampling

  • Czym są próbki w podatku PIT/CIT i VAT oraz na przykładach z życia i najświeższego orzecznictwa
  • Opodatkowanie otrzymującego i rozdającego w podatkach PIT/CIT oraz VAT
  • Papierologia: niezbędna dokumentacja samplingu

MODUŁ DODATKOWY - ĆWICZENIA WARSZTATOWE:

Uczestnicy szkolenia otrzymają wyraźne wskazówki jak mają postępować w konkretnych sytuacjach, a jakich działań unikać. To praktyczne poradnictwo bazuje na aktualnej praktyce rynkowej i - co ważniejsze – na najświeższych stanowiskach organów podatkowych i bieżącym orzecznictwie sądowym.

Równie wyraźnie sygnalizujemy niebezpieczeństwa i typowe błędy popełniane w omawianych działaniach marketingowych. Wspólnie z uczestnikami tworzymy w trakcie warsztatu podstawowe zapisy w regulaminach konkursów i innych akcjach marketingowych przygotowywanych przez ich firmy. Omawiamy i analizujemy treść i rodzaj dokumentów akcji marketingowych dla celów podatkowych.

 

MODUŁ DODATKOWY - CASE STUDY NA ŻYWO:

  • kalkulacja podatków do budżetu akcji marketingowej,
  • formułowanie zapisów w regulaminach konkursów i innych akcjach marketingowych,
  • tworzenie dokumentów akcji marketingowych dla celów podatkowych,
  • praca uczestników nad własnymi akcjami marketingowymi

 

Konkursy, sprzedaż premiowa. Dozwolona optymalizacja podatków. Eliminowanie prawnego ryzyka.
---, miejsce szkolenia:

online

,
cena szkolenia 1180 zł + 23% VAT

Formularz zamówienia SZKOLENIA

* - wypełnienie tak oznaczonych pól jest wymagane do realizacji zamówienia

Dane osoby zamawiającej:
Dane do faktury


Dane uczestnika szkolenia:

Proszę wypełnić tylko wówczas, jeśli zamawiający nie będzie jedynym uczestnikiem szkolenia

Zgody
Powered by BreezingForms

Termin szkolenia online:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Godziny szkolenia:

10:00 – 17:00

Miejsce szkolenia:

online

Kontakt:

603 68 36 36

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Cena szkolenia:

1180 zł + 23% VAT

Zamawiam
zdjęcie trenera MwP

Trener:

Maria Pietrzyk-Wdowiak

Prawnik, doradca podatkowy (nr wpisu 10631), praktyk biznesu. Ekspert w zakresie opodatkowania działalności marketingowej. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego. W 2007 r. uzyskała uprawnienia doradcy podatkowego. Od 2009 r. prowadzi firmę doradztwa podatkowego „Taxline Doradcy Podatkowi”, wyspecjalizowaną w doradztwie dla branży marketingowej i farmaceutycznej. Szkoliła między innymi specjalistów takich firm, jak Randstad, Cushman & Wakefield, Zugil oraz Thea Polska. W miesięczniku „Marketing w Praktyce” dzieli się wiedzą z zakresu przygotowania, wdrażania i rozliczania działań i akcji marketingowych z uwzględnieniem aktualnie obowiązujących przepisów podatkowych.


 

okładka bieżącego numeru magazynu Marketing w Praktyce

KUP TEN NUMER

SPIS TREŚCI

Metaverse – buzzword i wielki biznes

NARZĘDZIA WOJCIECH GRZEGORZYCA

Jak zadbać o przychylność Google?

NARZĘDZIA KRZYSZTOF GACHOWSKI

Jak uwolnić się od hejtu

PRAWO PAWEŁ ZIELIŃSKI

ZAMÓW PRENUMERTĘ

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych. Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.
Więcej informacji dotyczących m.in. RODO i plików cookies możecie Państwo uzyskać czytając naszą politykę prywatności i cookies

Wiem, Zamknij

Korzystając z serwisu akceptujesz politykę prywatności i cookies.

Copyright 2023 © Marketing w Praktyce

ul. Kwiatowa 116, 05-083 Mariew

Projekt: Cyklopia Studio

na górę