Start marka i reklama PR dla młodych specjalistów. Skuteczny, nowoczesny, bez krawatów
Drukuj

NOWOŚĆ!
Szkolenie: PR dla młodych specjalistów. Skuteczny, nowoczesny, bez krawatów – Marcin Kuchno i Robert Tarnowski.

Termin szkolenia

(-)

godz. 10:00 - 16:00

Miejsce szkolenia: Warszawa

Cena: 890 zł

dott-3-small Podręcznikowe porady, jak prowadzić PR, pozwolą ci znaleźć pracę w zawodzie i wykonywać podstawowe obowiązki. Nie pomogą ci jednak ani zwiększyć skuteczności publikacji twoich informacji prasowych, ani nie sprawią, że staniesz się cenionym specjalistą. Aby to osiągnąć, potrzebujesz praktycznych wskazówek i sprawdzonych life hacków: takich, które działają tu i teraz, w świecie social mediów i 723 komunikatów odbieranych przez ludzi w ciągu dnia. Przedstawimy ci zatem masę tricków, które odkryliśmy podczas naszej pracy zawodowej, i które wyciągnęliśmy od gości naszych cyklicznych spotkań branżowych "PR bez Krawatów". Poznasz najlepsze kampanie z ostatnich lat, podrzucimy ci pomysły na skuteczny PR-owy content oraz porady jak przygotować wspaniałe materiały prasowe. Odkryjemy przed tobą niewypowiedziane pragnienia czytelników. Dzięki tej życiowej wiedzy, twoja praca zacznie przynosić lepsze efekty, osiągniesz dużo więcej satysfakcji, a w oczach klientów oraz dziennikarzy staniesz się uosobieniem mistrzowskiego PR-u, kimś z kim naprawdę warto utrzymywać kontakty.

dott-3-small Zapraszamy!

dott-3-smallMarcin Kuchno i Robert Tarnowski „PR Bez Krawatów”

PROGRAM SZKOLENIA:  DZIEŃ 1

Jakie epickie rzeczy możesz robić w tej branży

  • Influencerzy mistrzami komunikacji. Dlaczego autentyczność sprzedaje
  • Najpiękniejsze i najlepsze kampanie 2017 i 2018. Są takie dobre, bo… (m.in. „Do what you can’t” Samsunga, „Ludzie Jacka” Jacka Danielsa, „Kropla prawdy” Ballantine)

2. Szybkie hacki do najpopularniejszych formatów contentu dla PR

  • Co powinien zawierać news contentowy, który zawsze chętnie opublikują media
  • Dlaczego niektóre infografiki z automatu budzą zainteresowanie ważnych portali informacyjnych
  • Trzy rzeczy w pakiecie prasowym, o których zwykle zapomina niemal każdy PR-owiec (ale już nie ty!)
  • Dzienne prasówki, tygodniowe przeglądy, podsumowania miesiąca: dlaczego warto przygotować te trzy formaty dla każdej marki i komu je wysyłać
  • FAQ (Frequently Answered Questions), czyli przydatna sztuka tworzenia odpowiedzi na problemy klientów, które można opublikować w mediach poradniczych lub lifestylowych.
  • „Ta marka jest…”, „Dlatego warto…”, „To oznacza, że…” - trzy proste stwierdzenia, które pozwalają przygotować wspaniałe materiały prasowe

3. Chwila dla gościa specjalnego szkolenia (agencja PR Prowly)

4. Wyższy poziom skuteczności: life hacki PR-owca Bez Krawatów

  • 10 ciekawych umiejętności, które naszym zdaniem ułatwią ci zamykanie projektów na początku kariery
  • 10 nudnych rzeczy, które z kolei pozwolą ci szybciej przejść na wyższy poziom
  • Co my chcieliśmy wiedzieć na początku naszej kariery, ale baliśmy się zapytać?
  • „Swipe-file” ma ponad 70 lat, ale wciąż pomaga nam w karierze
  • Nie angażuj, nie wzbudzaj emocji, nie inspiruj, nie wzruszaj, czyli jak na chłodno przygotować rzetelne materiały
  • Jak przekonać ważnego klienta do nowych form komunikacji
  • Komunikacja zintegrowana – absolutnie używaj wielu narzędzi
  • 5 rzeczy, które zapewne robisz źle w kontaktach z dziennikarzami
  • Klienci zwykle o to nie proszą, ale tak naprawdę bardzo tego pragną: niech każdy twój materiał prasowy zaprasza do lektury następnego
  • PR-owcy mistrzami recyklingu: jak z jednej publikacji zrobić pięć
  • Nie każdy musi być płodny jak rockman Buckethead: liczy się jakość, a nie liczba publikacji
  • AVE Cezar? Zapomnij o AVE!
  • Kalendarz twoim przyjacielem: działaj według pór roku i dat specjalnych
  • Rób to, co Google i YouTube, czyli przygotuj dla swojej marki „The Best of…”

5. Jak stawać się lepszym specjalistą od PR. Dyskusja, porady, praktyczne wskazówki

  • Im lepiej się komunikujesz (tak w ogóle), tym lepszym jesteś PR-owcem
  • Jak bardzo warto interesować się różnymi dziedzinami. PR-owiec człowiekiem internetowego renesansu
  • Specjalizacja branżowa – jak wybrać temat, w którym chcesz być ekspertem branżowym
  • Jak personal branding PR-owca zwiększa szanse na publikację materiałów medialnych
  • Dlaczego warto brać udział w wydarzeniach branży PR
  • PR-owiec blogerem: kilka wskazówek po co prowadzić blog i jak to robić, żeby nie zarywać nocy
  • Przygotuj i opublikuj case study: to najbardziej bezpieczny sposób chwalenia się osiągnięciami, nawet gdy nie jesteś lead accountem

6. Zakończenie szkolenia. Rozdanie certyfikatów nowoczesnego PR-owca

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

Na szkolenie zapraszamy młodych pasjonatów PR i szeroko rozumianej komunikacji, którzy chcą wejść na szybką ścieżkę rozwoju osobistego w tej intrygującej branży.

 
 

PR dla młodych specjalistów. Skuteczny, nowoczesny, bez krawatów.

Miejsce szkolenia: Warszawa

Do podanej ceny szkolenia 890 zł należy doliczyć podatek VAT - 23%

 
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij