Szkolenie online: Jak podbić serwisy społecznościowe. Budowanie od podstaw silnej społeczności wokół marki
Z roku na rok firmy coraz częściej wykorzystują dla swoich projektów social media. Ty także masz ochotę pokazać markę klientom, którzy są aktywni w mediach społecznościowych. A jednak wciąż się wahasz? Czujesz, że brak ci odpowiedniego przygotowania i wiedzy?
No to zrób pierwszy krok - zacznij jak najszybciej zdobywać doświadczenie! Twoja marka ma takie same szanse na odniesienie sukcesu w serwisach społecznościowych, jak każda inna - bez względu na branżę czy wielkość. Pozbądź się więc zahamowań i wpisz w swój media plan przygodę z Facebookiem i Instagramem. Poznaj też zasady i reguły, jakie obowiązują na YouTube, LinkedIn i TikToku. Na naszym szkoleniu pogłębisz doświadczenie, a wtedy dużo łatwiej zadecydujesz, który z serwisów społecznościowych jest najbardziej odpowiedni dla twojej marki. I świetnie dasz sobie radę!
Program szkolenia – Jak podbić serwisy społecznościowe. Budowanie od podstaw silnej społeczności wokół marki.
Dzień 1: Komunikacja w social mediach
1. Jak zmieniały się social media i co dziś się liczy
- Oś czasu mediów społecznościowych – co warto wyciągnąć z tej historii
- Jak trafnie wybierać serwisy społecznościowe do komunikacji
- Jak porozumiewać się ze współczesnym konsumentem – kim on jest i czego oczekuje
ĆWICZENIA WARSZTATOWE: Komunikaty dla różnych grup odbiorców
Praca nad przygotowaniem schematów komunikatów dla różnych grup odbiorców.
2. Budowanie silnej społeczności wokół marki
- User Genereted Content bez tajemnic
- Dobór treści, które zaangażują twoich odbiorców, pod kątem różnorodnych mediów
ĆWICZENIA WARSZTATOWE: Aktywizacja bezpłatnych kanałów komunikacji dla marki
Praca nad tworzeniem koncepcji pomocnych w aktywizacji bezpłatnych kanałów earned dla marki.
3. Real Time Marketing w praktyce
- Kiedy podążać za trendami
- Najważniejsze zasady szybkiej reakcji w mediach społecznościowych
- Relacje Live i Story - jak to robić skutecznie?
ĆWICZENIA WARSZTATOWE: Tworzenie scenariuszy dla wydarzeń online na żywo
Praca nad przygotowaniem różnych scenariuszy dla wydarzeń online na żywo.
4. Jak się zmierzyć z sytuacją kryzysową
- Czego NIE stosować w komunikacji kryzysowej
- Jak zapobiegać kryzysowi
- Co robić, kiedy kłopoty już się pojawią
ĆWICZENIA WARSZTATOWE: Księga komunikacji kryzsowej dla marki
Praca nad przygotowaniem księgi komunikacji kryzysowej dla marki.
Dzień 2: Social media w codziennej praktyce
1. Czy każdy potrzebuje Facebooka
- Czy Facebook to przeszłość czy jednak przyszłość?
- Algorytmy bez tajemnic: jak zwiększać zasięgi na największej platformie społecznościowej
- Skuteczna reklama marki na FB – wszystko, co musisz o tym wiedzieć
ĆWICZENIA WARSZTATOWE: Kampania reklamowa krok po kroku
Praca w formule krok po kroku nad przygotowaniem kampanii reklamowej.
2. Jak osadzić markę na Instagramie
- Tu nie liczą się tylko ładne obrazki, czyli o licznych korzyściach z obecności marki na Instagramie
- Najważniejsze funkcje oraz formaty treści
- Hashtagi - czym są i jak je wykorzystywać w komunikacji i budowaniu zasięgu
- Przydatne aplikacje wspomagające
3. Jak profesjonalnie zaistnieć na LinkedIn
- Marka osobista czy profil firmowy?
- Kiedy i jak tworzyć treści na LinkedIn
- Social selling: od podstaw do wymiernego sukcesu
4. Firmowy wideo marketing w natarciu: YouTube a może TikTok?
- Jak wyznaczyć rolę wideo marketingu w strategii komunikacji marki
- Jakie warunki muszą spełniać filmy na YouTube, by skutecznie przyciągały użytkowników
- Współpraca z influencerami - kiedy się opłaca
- Kiedy i dlaczego warto założyć konto na TikToku
ĆWICZENIA WARSZTATOWE: Strategia marki w social mediach
Praca nad przygotowaniem strategii obecności marki w mediach społecznościowych.
Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?
Dla wszystkich osób zajmujących się komunikacją i rozpoczynających swoją przygodę z serwisami społecznościowymi w wymiarze biznesowym.
27-28.2.2023, miejsce szkolenia:
online
cena szkolenia 1250 zł + 23% VAT
Termin szkolenia online:
27-28.2.2023
Godziny szkolenia:
10:00 – 14:30
10:00 – 14:30
Miejsce szkolenia:
online
Kontakt:
603 68 36 36
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Trener:
Barbara Stawarz-García
CEO w agencji Happy Content. Absolwentka Dziennikarstwa i komunikacji na Uniwersytecie Warszawskim oraz Marketingu Internetowego w Szkole Głównej Handlowej. Specjalistka w zakresie e-marketingu i komunikacji internetowej. Autorka bestsellerowej książki „Content marketing po polsku” oraz współautorka kilku innych książek nt. marketingu internetowego. W branży od 2005 roku. Trener i wykładowca na najlepszych uczelniach w Polsce (m.in. SGH, AGH, Uniwersytet SWPS). Pracowała m.in. dla Allegro, Pfizer, ING Bank Śląski, IDEA Bank czy Hestia. Prowadzi agencję Happy Content specjalizującą się w usługach content marketingowych.

zdj. Daniel Raczyński
Trener:
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Prowadzi szkolenia MARKETING W PRAKTYCE z social mediów i webwritingu (wymiennie z Barbarą Stawarz-Garcia).
Ekspertka w zakresie content marketingu. Wykładowczyni i certyfikowana trenerka. Autorka książki „Marketing wartości”. Związana od lat z takimi uczelniami jak Collegium Civitas i SWPS, gdzie prowadzi wykłady z zakresu marketingu, CSR-u i nowych mediów. Publikowała w Polska The Times, Socialpress.pl i Brief, w którym pełniła także funkcję zastępcy redaktora naczelnego oraz w Marketer+, w którym była redaktorem prowadzącym. Prelegentka na takich wydarzeniach, jak m.in. FORUM IAB, Marketing Progress, Kongres Online Marketing czy Social Media Czwartki. Obecnie prowadzi własną firmę specjalizującą się w content marketingu i komunikacji marketingowej.

Dlaczego potrzebujesz silnej marki osobistej
NARZĘDZIA ANGELIKA CHIMKOWSKA
Sztuczna inteligencja w rękach marketera
NARZĘDZIA AGNIESZKA UBA
Marketing ma tę moc!
OPINIE EWA ZAKRZEWSKA