• MYŚL I TWÓRZ
  • SZKOLENIA
    • planowanie i strategia marketingowa
    • spacer
    • nowoczesna komunikacja marketingowa
    • spacer
    • zarządzanie marketingiem
    • spacer
    • szkolenia zamknięte - oferta
  • KALENDARZ SZKOLEŃ
  • MAGAZYN MwP
  • ARTYKUŁY
  • PRENUMERATA
  • KONTAKT
L-shop
  • Marketing w Praktyce
  • nowoczesna komunikacja marketingowa
  • Social media. Skuteczny marketing marki w serwisach społecznościowych
Marketing w Praktyce

nowoczesna komunikacja marketingowa

Szkolenie online: Social media. Skuteczny marketing marki w serwisach społecznościowych

Social media dla wielu klientów zmęczonych informacyjnym szumem w internecie, to już jedyny aktywny kanał komunikacji z otoczeniem. Nie pokazując się z firmową marką w serwisach społecznościowych uprawiasz więc marketing straconych szans! Masz tego świadomość, ale wciąż się wahasz, bo czujesz, że brak ci właściwego przygotowania i wiedzy o mechanizmach napędzających social media?

Uwierz, wystarczy zrobić pierwszy krok. Pozbądź się niepewności i wpisz w swój kalendarz mocne postanowienie zaprzyjaźnienia się z Facebookiem, TikTokiem, Instagramem, YouTubem i LinkedIn. Z nami poznasz je przeglądowo, aby móc samodzielnie zdecydować, które z tych platform społecznościowych są najbardziej odpowiednie dla twojej marki. Gwarantujemy, dasz sobie świetnie z tym radę! Zapraszamy na kurs online: Social media. Skuteczny marketing marki w serwisach społecznościowych.

Program szkolenia – Social media. Skuteczny marketing marki w serwisach społecznościowych.

  • 1. Jak zmieniały się social media i co dziś się liczy
  • 2. Budowanie silnej społeczności wokół marki
  • 3. Real Time Marketing w praktyce
  • 4. Jak się zmierzyć z sytuacją kryzysową
  • 5. Jak sprawdzić czy TikTok to dobry kanał dla twojej marki
  • 6. Czy każda marka potrzebuje Facebooka
  • 7. Jak się podbija Instagram
  • 8. Jak skutecznie zaistnieć na LinkedIn
  • 9. Firmowy wideo marketing w natarciu
  • 10. Podsumowanie warsztatu i indywidualne wskazówki trenerki dla uczestników

Szkolenie z Komunikacji Marki w Social Mediach
Dzień 1

1. Jak zmieniały się social media i co dziś się liczy

  • Oś czasu mediów społecznościowych – co warto wyciągnąć z tej historii
  • Jak trafnie wybierać serwisy społecznościowe do komunikacji
  • Jak porozumiewać się ze współczesnym konsumentem – kim on jest i czego oczekuje

ĆWICZENIA WARSZTATOWE: Komunikaty dla Różnych Grup Odbiorców

Praca nad przygotowaniem wzorcowych komunikatów dla różnych grup odbiorców wskaznych przez uczestników szkolenia.

2. Budowanie społeczności fanów wokół marki

  • User Genereted Content bez tajemnic
  • Dobór treści, które zaangażują twoich odbiorców w wybranych mediach i kanałach

ĆWICZENIA WARSZTATOWE: Aktywizacja Bezpłatnych Kanałów Komunikacji dla Marki

Praca nad tworzeniem koncepcji ułatwiających aktywizację bezpłatnych (earned) kanałów dla marki.

3. Real Time Marketing w praktyce

  • Kiedy podążać za trendami
  • Najważniejsze zasady szybkiej reakcji w mediach społecznościowych
  • Relacje Live i Story - jak to robić skutecznie?

ĆWICZENIA WARSZTATOWE: Tworzenie Scenariuszy dla Wydarzeń Online na Żywo

Praca nad przygotowaniem wzorcowych scenariuszy dla wydarzeń online na żywo dla marek uczestników szkolenia.

4. Jak się zmierzyć z sytuacją kryzysową

  • Czego NIE stosować w komunikacji kryzysowej
  • Jak zapobiegać kryzysowi
  • Co robić, kiedy kłopoty już się pojawią

ĆWICZENIA WARSZTATOWE: Księga Komunikacji Kryzsowej dla Marki

Praca nad przygotowaniem podstaw księgi komunikacji kryzysowej dla marek.

Szkolenie z Marketingu Marki w Mediach Społecznościowych
Dzień 2

5. Jak sprawdzić czy TikTok to dobry kanał dla twojej marki

  • Jakie treści na TikTok są najskuteczniejsze
  • W jaki sposób włączyć TikTok w strategię komunikacji marki

6. Czy każdy potrzebuje Facebooka

  • Firmowe konto na Facebook w 2024 – tak czy nie?
  • Algorytmy bez tajemnic: jak sprytnie zwiększać zasięgi
  • Reklama marki na FB – wszystko, co musisz o tym wiedzieć

ĆWICZENIA WARSZTATOWE: Kampania Reklamowa na Facebooku

Praca warsztatowa w formule krok po kroku nad przygotowaniem kampanii reklamowej na Facebooku.

7. Tak się podbija Instagram

  • Tu nie liczą się tylko ładne obrazki, czyli o licznych korzyściach z obecności marki na Instagramie
  • Najważniejsze funkcje oraz formaty treści
  • Reels - jak robić je dobrze, kiedy tak wiele osób robi je źle
  • Przydatne aplikacje wspomagające

8. Jak skutecznie zaistnieć na LinkedIn

  • Marka osobista czy profil firmowy?
  • Jakie treści na LinkedIn szczególnie przyciągają uwagę
  • Social selling – jak osiągnąć sukces sprzedażowy

9. Firmowy wideo marketing w natarciu

  • Jak wyznaczyć rolę wideo marketingu w strategii komunikacji marki
  • Jakie warunki muszą spełniać filmy na YouTube, by przyciągały uwagę użytkowników
  • Stwórz swojego pierwszego Live’a

ĆWICZENIA WARSZTATOWE: Strategia Marki w Social Mediach

Praca warsztatowa nad przygotowaniem strategii obecności marki w mediach społecznościowych wskazanych przez uczestników szkolenia.

10. Podsumowanie warsztatu i indywidualne wskazówki trenerki dla uczestników szkolenia

 

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

Dla wszystkich osób zajmujących się komunikacją i rozpoczynających swoją przygodę z serwisami społecznościowymi w wymiarze biznesowym.

Social media. Skuteczny marketing marki w serwisach społecznościowych.
skontaktuj się z konsultantem , miejsce szkolenia:

online

,
cena szkolenia 1590 zł + 23% VAT

Formularz zamówienia szkolenia

* - wypełnienie tak oznaczonych pól jest wymagane do realizacji zamówienia

Dane osoby zamawiającej:

Nieprawidłowe dane
Wymagane
Wymagane
Wymagane
Wymagane
Wymagane

Dane do faktury

Wymagane
Wymagane
Wymagane
Wymagane
Podaj poprawny 10-cyfrowy NIP
Wymagane
Podaj poprawny kod pocztowy (format: 01-234)
Wymagane
Wymagane

Pozostali uczestnicy?

Proszę wypełnić tylko wówczas, jeśli zamawiający nie będzie jedynym uczestnikiem szkolenia

Wymagane

Zgody

Wymagane
Wymagane
Wymagane
Wymagane
Wymagane

Termin szkolenia online:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Godziny szkolenia:

10:00 – 14:30

10:00 – 14:30

Miejsce szkolenia:

online

Kontakt:

603 68 36 36

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Cena szkolenia:

1590 zł + 23% VAT

Zamawiam
zdjęcie trenera MwP

zdj. Daniel Raczyński

Trener:

Justyna Bakalarska-Stankiewicz

Doświadczona konsultantka w dziedzinie marketingu internetowego i social mediów. Szkoli w zakresie nowoczesnej komunikacji, content marketingu i copywritingu. Autorka marketingowych książek, w tym bestsellerowych pozycji: "Content marketing. Od strategii do efektów", "Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce”, "Marketing wartości", a także "Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu".

Wykładowczyni akademicka związana z takimi uczelniami jak Collegium Civtas, SGH, SWPS i WSB. Prelegentka na wielu znanych branżowych konferencjach m.in. Forum IAB i I love Marketing&Technology. Trenerka Marketing w Praktyce Media i Szkolenia od 5 lat.

zdjęcie trenera MwP

Trener:

Barbara Stawarz-García

CEO w agencji Happy Content. Absolwentka Dziennikarstwa i komunikacji na Uniwersytecie Warszawskim oraz Marketingu Internetowego w Szkole Głównej Handlowej. Specjalistka w zakresie e-marketingu i komunikacji internetowej. Autorka bestsellerowej książki „Content marketing po polsku” oraz współautorka kilku innych książek nt. marketingu internetowego. W branży od 2005 roku. Trener i wykładowca na najlepszych uczelniach w Polsce (m.in. SGH, AGH, Uniwersytet SWPS). Pracowała m.in. dla Allegro, Pfizer, ING Bank Śląski, IDEA Bank czy Hestia. Prowadzi agencję Happy Content specjalizującą się w usługach content marketingowych.


Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych. Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.
Więcej informacji dotyczących m.in. RODO i plików cookies możecie Państwo uzyskać czytając naszą politykę prywatności i cookies

Wiem, Zamknij

Korzystając z serwisu akceptujesz politykę prywatności i cookies.

Copyright 2025 © Marketing w Praktyce

ul. Kwiatowa 116, 05-083 Mariew

Projekt: Cyklopia Studio

na górę