• MYŚL I TWÓRZ
  • SZKOLENIA
    • planowanie i strategia marketingowa
    • spacer
    • nowoczesna komunikacja marketingowa
    • spacer
    • zarządzanie marketingiem
    • spacer
    • szkolenia zamknięte - oferta
  • KALENDARZ SZKOLEŃ
  • MAGAZYN MwP
  • ARTYKUŁY
  • PRENUMERATA
    • prenumerata 2023
    • spacer
    • prenumerata 2022
  • KONTAKT
  • Marketing w Praktyce
  • nowoczesna komunikacja marketingowa
  • Jak podbić serwisy społecznościowe. Budowanie od podstaw silnej społeczności wokół marki.
Marketing w Praktyce

nowoczesna komunikacja marketingowa

Szkolenie online: Jak podbić serwisy społecznościowe. Budowanie od podstaw silnej społeczności wokół marki

Z roku na rok firmy coraz częściej wykorzystują dla swoich projektów social media. Ty także masz ochotę pokazać markę klientom, którzy są aktywni w mediach społecznościowych. A jednak wciąż się wahasz? Czujesz, że brak ci odpowiedniego przygotowania i wiedzy?

No to zrób pierwszy krok - zacznij jak najszybciej zdobywać doświadczenie! Twoja marka ma takie same szanse na odniesienie sukcesu w serwisach społecznościowych, jak każda inna - bez względu na branżę czy wielkość. Pozbądź się więc zahamowań i wpisz w swój media plan przygodę z Facebookiem i Instagramem. Poznaj też zasady i reguły, jakie obowiązują na YouTube, LinkedIn i TikToku. Na naszym szkoleniu pogłębisz doświadczenie, a wtedy dużo łatwiej zadecydujesz, który z serwisów społecznościowych jest najbardziej odpowiedni dla twojej marki. I świetnie dasz sobie radę!

Program szkolenia – Jak podbić serwisy społecznościowe. Budowanie od podstaw silnej społeczności wokół marki.

Dzień 1: Komunikacja w social mediach

1. Jak zmieniały się social media i co dziś się liczy

  • Oś czasu mediów społecznościowych – co warto wyciągnąć z tej historii
  • Jak trafnie wybierać serwisy społecznościowe do komunikacji
  • Jak porozumiewać się ze współczesnym konsumentem – kim on jest i czego oczekuje

ĆWICZENIA WARSZTATOWE: Komunikaty dla różnych grup odbiorców

Praca nad przygotowaniem schematów komunikatów dla różnych grup odbiorców.

2. Budowanie silnej społeczności wokół marki

  • User Genereted Content bez tajemnic
  • Dobór treści, które zaangażują twoich odbiorców, pod kątem różnorodnych mediów

ĆWICZENIA WARSZTATOWE: Aktywizacja bezpłatnych kanałów komunikacji dla marki

Praca nad tworzeniem koncepcji pomocnych w aktywizacji bezpłatnych kanałów earned dla marki.

3. Real Time Marketing w praktyce

  • Kiedy podążać za trendami
  • Najważniejsze zasady szybkiej reakcji w mediach społecznościowych
  • Relacje Live i Story - jak to robić skutecznie?

ĆWICZENIA WARSZTATOWE: Tworzenie scenariuszy dla wydarzeń online na żywo

Praca nad przygotowaniem różnych scenariuszy dla wydarzeń online na żywo.

4. Jak się zmierzyć z sytuacją kryzysową

  • Czego NIE stosować w komunikacji kryzysowej
  • Jak zapobiegać kryzysowi
  • Co robić, kiedy kłopoty już się pojawią

ĆWICZENIA WARSZTATOWE: Księga komunikacji kryzsowej dla marki

Praca nad przygotowaniem księgi komunikacji kryzysowej dla marki.

Dzień 2: Social media w codziennej praktyce

1. Czy każdy potrzebuje Facebooka

  • Czy Facebook to przeszłość czy jednak przyszłość?
  • Algorytmy bez tajemnic: jak zwiększać zasięgi na największej platformie społecznościowej
  • Skuteczna reklama marki na FB – wszystko, co musisz o tym wiedzieć

ĆWICZENIA WARSZTATOWE: Kampania reklamowa krok po kroku

Praca w formule krok po kroku nad przygotowaniem kampanii reklamowej.

2. Jak osadzić markę na Instagramie

  • Tu nie liczą się tylko ładne obrazki, czyli o licznych korzyściach z obecności marki na Instagramie
  • Najważniejsze funkcje oraz formaty treści
  • Hashtagi - czym są i jak je wykorzystywać w komunikacji i budowaniu zasięgu
  • Przydatne aplikacje wspomagające

3. Jak profesjonalnie zaistnieć na LinkedIn

  • Marka osobista czy profil firmowy?
  • Kiedy i jak tworzyć treści na LinkedIn
  • Social selling: od podstaw do wymiernego sukcesu

4. Firmowy wideo marketing w natarciu: YouTube a może TikTok?

  • Jak wyznaczyć rolę wideo marketingu w strategii komunikacji marki
  • Jakie warunki muszą spełniać filmy na YouTube, by skutecznie przyciągały użytkowników
  • Współpraca z influencerami - kiedy się opłaca
  • Kiedy i dlaczego warto założyć konto na TikToku

ĆWICZENIA WARSZTATOWE: Strategia marki w social mediach

Praca nad przygotowaniem strategii obecności marki w mediach społecznościowych.

 

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

Dla wszystkich osób zajmujących się komunikacją i rozpoczynających swoją przygodę z serwisami społecznościowymi w wymiarze biznesowym.

Jak podbić serwisy społecznościowe. Budowanie od podstaw silnej społeczności wokół marki.
27-28.2.2023, miejsce szkolenia:

online

,
cena szkolenia 1250 zł + 23% VAT

Formularz zamówienia SZKOLENIA

* - wypełnienie tak oznaczonych pól jest wymagane do realizacji zamówienia

Dane osoby zamawiającej:
Dane do faktury


Dane uczestnika szkolenia:

Proszę wypełnić tylko wówczas, jeśli zamawiający nie będzie jedynym uczestnikiem szkolenia

Zgody
Powered by BreezingForms

Termin szkolenia online:

27-28.2.2023

Godziny szkolenia:

10:00 – 14:30

10:00 – 14:30

Miejsce szkolenia:

online

Kontakt:

603 68 36 36

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Cena szkolenia:

1250 zł + 23% VAT

Zamawiam
zdjęcie trenera MwP

Trener:

Barbara Stawarz-García

CEO w agencji Happy Content. Absolwentka Dziennikarstwa i komunikacji na Uniwersytecie Warszawskim oraz Marketingu Internetowego w Szkole Głównej Handlowej. Specjalistka w zakresie e-marketingu i komunikacji internetowej. Autorka bestsellerowej książki „Content marketing po polsku” oraz współautorka kilku innych książek nt. marketingu internetowego. W branży od 2005 roku. Trener i wykładowca na najlepszych uczelniach w Polsce (m.in. SGH, AGH, Uniwersytet SWPS). Pracowała m.in. dla Allegro, Pfizer, ING Bank Śląski, IDEA Bank czy Hestia. Prowadzi agencję Happy Content specjalizującą się w usługach content marketingowych.

zdjęcie trenera MwP

zdj. Daniel Raczyński

Trener:

Justyna Bakalarska-Stankiewicz

Prowadzi szkolenia MARKETING W PRAKTYCE z social mediów i webwritingu (wymiennie z Barbarą Stawarz-Garcia).

Ekspertka w zakresie content marketingu. Wykładowczyni i certyfikowana trenerka. Autorka książki „Marketing wartości”. Związana od lat z takimi uczelniami jak Collegium Civitas i SWPS, gdzie prowadzi wykłady z zakresu marketingu, CSR-u i nowych mediów. Publikowała w Polska The Times, Socialpress.pl i Brief, w którym pełniła także funkcję zastępcy redaktora naczelnego oraz w Marketer+, w którym była redaktorem prowadzącym. Prelegentka na takich wydarzeniach, jak m.in. FORUM IAB, Marketing Progress, Kongres Online Marketing czy Social Media Czwartki. Obecnie prowadzi własną firmę specjalizującą się w content marketingu i komunikacji marketingowej.


 

okładka bieżącego numeru magazynu Marketing w Praktyce

KUP TEN NUMER

SPIS TREŚCI

Dlaczego potrzebujesz silnej marki osobistej

NARZĘDZIA ANGELIKA CHIMKOWSKA

Sztuczna inteligencja w rękach marketera

NARZĘDZIA AGNIESZKA UBA

Marketing ma tę moc!

OPINIE EWA ZAKRZEWSKA

ZAMÓW PRENUMERTĘ

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych. Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.
Więcej informacji dotyczących m.in. RODO i plików cookies możecie Państwo uzyskać czytając naszą politykę prywatności i cookies

Wiem, Zamknij

Korzystając z serwisu akceptujesz politykę prywatności i cookies.

Copyright 2023 © Marketing w Praktyce

ul. Kwiatowa 116, 05-083 Mariew

Projekt: Cyklopia Studio

na górę