Szkolenie online: Social media. Skuteczny marketing marki w serwisach społecznościowych
Social media dla wielu klientów zmęczonych informacyjnym szumem w internecie, to już jedyny aktywny kanał komunikacji z otoczeniem. Nie pokazując się z firmową marką w serwisach społecznościowych uprawiasz więc marketing straconych szans! Masz tego świadomość, ale wciąż się wahasz, bo czujesz, że brak ci właściwego przygotowania i wiedzy o mechanizmach napędzających social media?
Uwierz, wystarczy zrobić pierwszy krok. Pozbądź się niepewności i wpisz w swój kalendarz mocne postanowienie zaprzyjaźnienia się z Facebookiem, TikTokiem, Instagramem, YouTubem i LinkedIn. Z nami poznasz je przeglądowo, aby móc samodzielnie zdecydować, które z tych platform społecznościowych są najbardziej odpowiednie dla twojej marki. Gwarantujemy, dasz sobie świetnie z tym radę! Zapraszamy na kurs online: Social media. Skuteczny marketing marki w serwisach społecznościowych.
Program szkolenia – Social media. Skuteczny marketing marki w serwisach społecznościowych.
- 1. Jak zmieniały się social media i co dziś się liczy
- 2. Budowanie silnej społeczności wokół marki
- 3. Real Time Marketing w praktyce
- 4. Jak się zmierzyć z sytuacją kryzysową
- 5. Jak sprawdzić czy TikTok to dobry kanał dla twojej marki
- 6. Czy każda marka potrzebuje Facebooka
- 7. Jak się podbija Instagram
- 8. Jak skutecznie zaistnieć na LinkedIn
- 9. Firmowy wideo marketing w natarciu
- 10. Podsumowanie warsztatu i indywidualne wskazówki trenerki dla uczestników
Szkolenie z Komunikacji Marki w Social Mediach
Dzień 1
1. Jak zmieniały się social media i co dziś się liczy
- Oś czasu mediów społecznościowych – co warto wyciągnąć z tej historii
- Jak trafnie wybierać serwisy społecznościowe do komunikacji
- Jak porozumiewać się ze współczesnym konsumentem – kim on jest i czego oczekuje
ĆWICZENIA WARSZTATOWE: Komunikaty dla Różnych Grup Odbiorców
Praca nad przygotowaniem wzorcowych komunikatów dla różnych grup odbiorców wskaznych przez uczestników szkolenia.
2. Budowanie społeczności fanów wokół marki
- User Genereted Content bez tajemnic
- Dobór treści, które zaangażują twoich odbiorców w wybranych mediach i kanałach
ĆWICZENIA WARSZTATOWE: Aktywizacja Bezpłatnych Kanałów Komunikacji dla Marki
Praca nad tworzeniem koncepcji ułatwiających aktywizację bezpłatnych (earned) kanałów dla marki.
3. Real Time Marketing w praktyce
- Kiedy podążać za trendami
- Najważniejsze zasady szybkiej reakcji w mediach społecznościowych
- Relacje Live i Story - jak to robić skutecznie?
ĆWICZENIA WARSZTATOWE: Tworzenie Scenariuszy dla Wydarzeń Online na Żywo
Praca nad przygotowaniem wzorcowych scenariuszy dla wydarzeń online na żywo dla marek uczestników szkolenia.
4. Jak się zmierzyć z sytuacją kryzysową
- Czego NIE stosować w komunikacji kryzysowej
- Jak zapobiegać kryzysowi
- Co robić, kiedy kłopoty już się pojawią
ĆWICZENIA WARSZTATOWE: Księga Komunikacji Kryzsowej dla Marki
Praca nad przygotowaniem podstaw księgi komunikacji kryzysowej dla marek.
Szkolenie z Marketingu Marki w Mediach Społecznościowych
Dzień 2
5. Jak sprawdzić czy TikTok to dobry kanał dla twojej marki
- Jakie treści na TikTok są najskuteczniejsze
- W jaki sposób włączyć TikTok w strategię komunikacji marki
6. Czy każdy potrzebuje Facebooka
- Firmowe konto na Facebook w 2024 – tak czy nie?
- Algorytmy bez tajemnic: jak sprytnie zwiększać zasięgi
- Reklama marki na FB – wszystko, co musisz o tym wiedzieć
ĆWICZENIA WARSZTATOWE: Kampania Reklamowa na Facebooku
Praca warsztatowa w formule krok po kroku nad przygotowaniem kampanii reklamowej na Facebooku.
7. Tak się podbija Instagram
- Tu nie liczą się tylko ładne obrazki, czyli o licznych korzyściach z obecności marki na Instagramie
- Najważniejsze funkcje oraz formaty treści
- Reels - jak robić je dobrze, kiedy tak wiele osób robi je źle
- Przydatne aplikacje wspomagające
8. Jak skutecznie zaistnieć na LinkedIn
- Marka osobista czy profil firmowy?
- Jakie treści na LinkedIn szczególnie przyciągają uwagę
- Social selling – jak osiągnąć sukces sprzedażowy
9. Firmowy wideo marketing w natarciu
- Jak wyznaczyć rolę wideo marketingu w strategii komunikacji marki
- Jakie warunki muszą spełniać filmy na YouTube, by przyciągały uwagę użytkowników
- Stwórz swojego pierwszego Live’a
ĆWICZENIA WARSZTATOWE: Strategia Marki w Social Mediach
Praca warsztatowa nad przygotowaniem strategii obecności marki w mediach społecznościowych wskazanych przez uczestników szkolenia.
10. Podsumowanie warsztatu i indywidualne wskazówki trenerki dla uczestników szkolenia
Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?
Dla wszystkich osób zajmujących się komunikacją i rozpoczynających swoją przygodę z serwisami społecznościowymi w wymiarze biznesowym.
skontaktuj się z konsultantem , miejsce szkolenia:
online
cena szkolenia 1590 zł + 23% VAT
Termin szkolenia online:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Godziny szkolenia:
10:00 – 14:30
10:00 – 14:30
Miejsce szkolenia:
online
Kontakt:
603 68 36 36
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
zdj. Daniel Raczyński
Trener:
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Doświadczona konsultantka w dziedzinie marketingu internetowego i social mediów. Szkoli w zakresie nowoczesnej komunikacji, content marketingu i copywritingu. Autorka marketingowych książek, w tym bestsellerowych pozycji: "Content marketing. Od strategii do efektów", "Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce”, "Marketing wartości", a także "Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu".
Wykładowczyni akademicka związana z takimi uczelniami jak Collegium Civtas, SGH, SWPS i WSB. Prelegentka na wielu znanych branżowych konferencjach m.in. Forum IAB i I love Marketing&Technology. Trenerka Marketing w Praktyce Media i Szkolenia od 5 lat.
Trener:
Barbara Stawarz-García
CEO w agencji Happy Content. Absolwentka Dziennikarstwa i komunikacji na Uniwersytecie Warszawskim oraz Marketingu Internetowego w Szkole Głównej Handlowej. Specjalistka w zakresie e-marketingu i komunikacji internetowej. Autorka bestsellerowej książki „Content marketing po polsku” oraz współautorka kilku innych książek nt. marketingu internetowego. W branży od 2005 roku. Trener i wykładowca na najlepszych uczelniach w Polsce (m.in. SGH, AGH, Uniwersytet SWPS). Pracowała m.in. dla Allegro, Pfizer, ING Bank Śląski, IDEA Bank czy Hestia. Prowadzi agencję Happy Content specjalizującą się w usługach content marketingowych.