Szkolenie online: Webwriting i strategia content marketingu w internecie. Jak pisać teksty i budować markę.
Webwriting wsparty trafnie dobraną strategią content marketingu to najlepszy fundament skutecznej komunikacji marki w internecie. Jego rolę można porównać do zadań snajpera. Tylko precyzyjnie zaplanowane treści osiągną oczekiwaną celność - skutecznie przyciągną odbiorców do firmowych stron i serwisów. Takie planowanie nie jest łatwą sztuką. Ten sam tekst jest inaczej odbierany z ekranu komputera, tabletu czy smartfona. Różnice są istotne, trzeba je znać i zawsze brać pod uwagę!
Cyfrowe kanały i social media dają niemal nieograniczone możliwości. Jednak narzucają też bardzo konkretne wymagania. Luzackie podejście, wiara, że autor może dowolnie “strzelać” tekstem, a użytkownicy sami poniosą taki content po sieci najczęściej kończy się hejtem marki!
Internet i social media to dziś najważniejsze pole walki marek. Komunikacyjnie wygrywają te z nich, któr doskonale opanowały sztukę tworzenia treści i zarządzania nimi w kanałach digitalowych. Dołącz do takich ambitnych marek! Weź udział w szkoleniu online: Webwriting i strategia content marketingu w internecie. Jak pisać teksty i budować markę.
Program szkolenia - Webwriting i strategia content marketingu w internecie. Jak pisać teksty i budować markę.
- 1. Webwriting dla odbiorców, którzy nie czytają, a skanują
- 2. Skuteczny webwriting, czyli sztuka tworzenia przekazów, które są odbierane
- 3. Webwriting i SEO - jak to razem działa?
- 4. Content marketing i budowanie marki w internecie za pomocą treści
- 5. Kluczowe elementy strategii content marketingowej
- 6. Content marketing i POEM
- 7. Narzędziownik content marketingu: co skuteczny praktyk wiedzieć powinien
Szkolenie ze skutecznego webwritingu: Część 1
1. Webwriting dla odbiorców, którzy nie czytają, a skanują
- Podstawowe sposoby skanowania treści w internecie
- Najważniejsze zasady pisania tekstów do internetu
- Struktura treści internetowych
2. Skuteczny webwriting, czyli sztuka tworzenia przekazów, które są odbierane
- Język korzyści – praktyczne zastosowanie
- Jak tworzyć przyciągające uwagę tytuły internetowe
- Struktura tekstów na ekrany komputerów i na smartfony
3. Webwriting i SEO - jak to razem działa
- Jak dobierać i stosować słowa kluczowe
- Oszczędnie czy nadmiarowo - ile słów kluczowych w tekście (i czy to wciąż działa)
- Co się kryje za algorytmami Google: Panda, Pingwin i Koliber
ĆWICZENIA WARSZTATOWE: Praktyczny Webwriting - Struktura Treści Do Internetu - Tworzenie Tytułów Internetowych
Zajęcia warsztatowe z praktycznego copywritingu oraz praca nad tworzeniem przyciągających uwagę tytułów internetowych.
Szkolenie z content marketingu w internecie: Część 2
4. Content marketing i budowanie marki w internecie za pomocą treści
- Czym jest content marketing i kiedy należy go stosować
- Żelazne zasady content marketingu
5. Kluczowe elementy strategii content marketingowej
- Niezbędne składniki skutecznej strategii content marketingowej
- Jak wyznaczać cele content marketingu
- Wybór kluczowych wskaźników i jak z nich korzystać
- Kalendarz medialny
- Znaczenie i budowa person – poznaj dogłębnie grupy docelowe
6. Content marketing i POEM
- Jakie treści dają największy odzew w internecie
- Najciekawsze sposoby angażowania grup docelowych
- Model POEM: paid, owned & earned media
7. Narzędziownik content marketingu: co skuteczny praktyk wiedzieć powinien
- Rekomendowane narzędzia dla content marketera
- Przegląd najciekawszych aplikacji płatnych i bezpłatnych
- Gdzie znaleźć inspiracje do tworzenia wartościowych treści
ĆWICZENIA WARSZTATOWE: Wzorcowa Strategia Content Marketingu dla Produktu
Praca nad stworzeniem strategii content marketingu dla wybranego produktu, którą uczestnicy szkolenia będą wykorzystywać jako modelową do prowadzenia codziennych działań w swoich firmach. Zainteresowanym pogłębieniem umiejętności z copywritingu sprzedażowego polecamy szkolenie online: Content marketing dla e-commerce. Tworzenie treści sprzedażowych o wysokiej skuteczności.
Dla kogo przeznaczone jest szkolenie z content marketingu?
Dla kierowników i specjalistów marketingu, menedżerów marek, właścicieli firm, firmowych PR-owców, rzeczników oraz pracowników organizacji samorządowych i pozarządowych.
Gwarantowany rozwój umiejętności:
- pisania skutecznych tekstów internetowych i budowania właściwych strategii content marketingu,
- wszechstronnego poznania content marketingu - i od strony teorii, i w praktyce,
- wdrożenia strategii contentowej w strategię rozwoju firmy,
- budowania i umocniania wizerunku firmy i osobistego,
- stosowania najlepszych technik copywritingowych na różne nośniki.
skontaktuj się z konsultantem , miejsce szkolenia:
online
cena szkolenia 1250 zł + 23% VAT
Termin szkolenia online:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Godziny szkolenia:
10:00 – 16:30
Miejsce szkolenia:
online
Kontakt:
603 68 36 36
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
zdj. Daniel Raczyński
Trener:
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Doświadczona konsultantka w dziedzinie marketingu internetowego i social mediów. Szkoli w zakresie nowoczesnej komunikacji, content marketingu i copywritingu. Autorka marketingowych książek, w tym bestsellerowych pozycji: "Content marketing. Od strategii do efektów", "Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce”, "Marketing wartości", a także "Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu".
Wykładowczyni akademicka związana z takimi uczelniami jak Collegium Civtas, SGH, SWPS i WSB. Prelegentka na wielu znanych branżowych konferencjach m.in. Forum IAB i I love Marketing&Technology. Trenerka Marketing w Praktyce Media i Szkolenia od 5 lat.
Trener:
Barbara Stawarz-García
CEO w agencji Happy Content. Absolwentka Dziennikarstwa i komunikacji na Uniwersytecie Warszawskim oraz Marketingu Internetowego w Szkole Głównej Handlowej. Specjalistka w zakresie e-marketingu i komunikacji internetowej. Autorka bestsellerowej książki „Content marketing po polsku” oraz współautorka kilku innych książek nt. marketingu internetowego. W branży od 2005 roku. Trener i wykładowca na najlepszych uczelniach w Polsce (m.in. SGH, AGH, Uniwersytet SWPS). Pracowała m.in. dla Allegro, Pfizer, ING Bank Śląski, IDEA Bank czy Hestia. Prowadzi agencję Happy Content specjalizującą się w usługach content marketingowych.