• MYŚL I TWÓRZ
  • SZKOLENIA
    • planowanie i strategia marketingowa
    • spacer
    • nowoczesna komunikacja marketingowa
    • spacer
    • zarządzanie marketingiem
    • spacer
    • szkolenia zamknięte - oferta
  • KALENDARZ SZKOLEŃ
  • MAGAZYN MwP
  • ARTYKUŁY
  • PRENUMERATA
    • prenumerata 2023
    • spacer
    • prenumerata 2022
  • KONTAKT
  • Marketing w Praktyce
  • nowoczesna komunikacja marketingowa
  • Webwriting i strategia content marketingu w internecie. Jak pisać teksty i budować markę
Marketing w Praktyce

nowoczesna komunikacja marketingowa

Szkolenie online: Webwriting i strategia content marketingu w internecie. Jak pisać teksty i budować markę.

Webwriting wsparty trafnie dobraną strategią content marketingu to najlepszy fundament skutecznej komunikacji marki w internecie. Jego rolę można porównać do zadań snajpera. Tylko precyzyjnie zaplanowane treści osiągną oczekiwaną celność - skutecznie przyciągną odbiorców do firmowych stron i serwisów. Takie planowanie nie jest łatwą sztuką. Ten sam tekst jest inaczej odbierany z ekranu komputera, tabletu czy smartfona. Różnice są istotne, trzeba je znać i zawsze brać pod uwagę!

Cyfrowe kanały i social media dają niemal nieograniczone możliwości. Jednak narzucają też bardzo konkretne wymagania. Luzackie podejście, wiara, że autor może dowolnie “strzelać” tekstem, a użytkownicy sami poniosą taki content po sieci najczęściej kończy się hejtem marki!

Internet i social media to dziś najważniejsze pole walki marek. Komunikacyjnie wygrywają te z nich, któr doskonale opanowały sztukę tworzenia treści i zarządzania nimi w kanałach digitalowych. Dołącz do takich ambitnych marek! Weź udział w szkoleniu online: Webwriting i strategia content marketingu w internecie. Jak pisać teksty i budować markę.

Program szkolenia - Webwriting i strategia content marketingu w internecie. Jak pisać teksty i budować markę.

  • 1. Webwriting dla odbiorców, którzy nie czytają, a skanują
  • 2. Skuteczny webwriting, czyli sztuka tworzenia przekazów, które są odbierane
  • 3. Webwriting i SEO - jak to razem działa?
  • 4. Content marketing i budowanie marki w internecie za pomocą treści
  • 5. Kluczowe elementy strategii content marketingowej
  • 6. Content marketing i POEM
  • 7. Narzędziownik content marketingu: co skuteczny praktyk wiedzieć powinien

Szkolenie ze skutecznego webwritingu: Część 1

1. Webwriting dla odbiorców, którzy nie czytają, a skanują

  • Podstawowe sposoby skanowania treści w internecie
  • Najważniejsze zasady pisania tekstów do internetu
  • Struktura treści internetowych

2. Skuteczny webwriting, czyli sztuka tworzenia przekazów, które są odbierane

  • Język korzyści – praktyczne zastosowanie
  • Jak tworzyć przyciągające uwagę tytuły internetowe
  • Struktura tekstów na ekrany komputerów i na smartfony

3. Webwriting i SEO - jak to razem działa

  • Jak dobierać i stosować słowa kluczowe
  • Oszczędnie czy nadmiarowo - ile słów kluczowych w tekście (i czy to wciąż działa)
  • Co się kryje za algorytmami Google: Panda, Pingwin i Koliber

ĆWICZENIA WARSZTATOWE: Praktyczny Webwriting - Struktura Treści Do Internetu - Tworzenie Tytułów Internetowych

Zajęcia warsztatowe z praktycznego copywritingu oraz praca nad tworzeniem przyciągających uwagę tytułów internetowych.

 

Szkolenie z content marketingu w internecie: Część 2

4. Content marketing i budowanie marki w internecie za pomocą treści

  • Czym jest content marketing i kiedy należy go stosować
  • Żelazne zasady content marketingu

5. Kluczowe elementy strategii content marketingowej

  • Niezbędne składniki skutecznej strategii content marketingowej
  • Jak wyznaczać cele content marketingu
  • Wybór kluczowych wskaźników i jak z nich korzystać
  • Kalendarz medialny
  • Znaczenie i budowa person – poznaj dogłębnie grupy docelowe

6. Content marketing i POEM

  • Jakie treści dają największy odzew w internecie
  • Najciekawsze sposoby angażowania grup docelowych
  • Model POEM: paid, owned & earned media

7. Narzędziownik content marketingu: co skuteczny praktyk wiedzieć powinien

  • Rekomendowane narzędzia dla content marketera
  • Przegląd najciekawszych aplikacji płatnych i bezpłatnych
  • Gdzie znaleźć inspiracje do tworzenia wartościowych treści

ĆWICZENIA WARSZTATOWE: Wzorcowa Strategia Content Marketingu dla Produktu

Praca nad stworzeniem strategii content marketingu dla wybranego produktu, którą uczestnicy szkolenia będą wykorzystywać jako modelową do prowadzenia codziennych działań w swoich firmach. Zainteresowanym pogłębieniem umiejętności z copywritingu sprzedażowego polecamy szkolenie online: Content marketing dla e-commerce. Tworzenie treści sprzedażowych o wysokiej skuteczności.

 

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie z content marketingu?

Dla kierowników i specjalistów marketingu, menedżerów marek, właścicieli firm, firmowych PR-owców, rzeczników oraz pracowników organizacji samorządowych i pozarządowych.

Gwarantowany rozwój umiejętności:

  • pisania skutecznych tekstów internetowych i budowania właściwych strategii content marketingu,
  • wszechstronnego poznania content marketingu - i od strony teorii, i w praktyce,
  • wdrożenia strategii contentowej w strategię rozwoju firmy,
  • budowania i umocniania wizerunku firmy i osobistego,
  • stosowania najlepszych technik copywritingowych na różne nośniki.
Webwriting i strategia content marketingu w internecie. Jak pisać teksty i budować markę.
24 kwietnia 2023, miejsce szkolenia:

online

,
cena szkolenia 1250 zł + 23% VAT

Formularz zamówienia SZKOLENIA

* - wypełnienie tak oznaczonych pól jest wymagane do realizacji zamówienia

Dane osoby zamawiającej:
Dane do faktury


Dane uczestnika szkolenia:

Proszę wypełnić tylko wówczas, jeśli zamawiający nie będzie jedynym uczestnikiem szkolenia

Zgody
Powered by BreezingForms

Termin szkolenia online:

24 kwietnia 2023

Godziny szkolenia:

10:00 – 16:30

Miejsce szkolenia:

online

Kontakt:

603 68 36 36

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Cena szkolenia:

1250 zł + 23% VAT

Zamawiam

Trener:

Barbara Stawarz-García

CEO w agencji Happy Content. Absolwentka Dziennikarstwa i komunikacji na Uniwersytecie Warszawskim oraz Marketingu Internetowego w Szkole Głównej Handlowej. Specjalistka w zakresie e-marketingu i komunikacji internetowej. Autorka bestsellerowej książki „Content marketing po polsku” oraz współautorka kilku innych książek nt. marketingu internetowego. W branży od 2005 roku. Trener i wykładowca na najlepszych uczelniach w Polsce (m.in. SGH, AGH, Uniwersytet SWPS). Pracowała m.in. dla Allegro, Pfizer, ING Bank Śląski, IDEA Bank czy Hestia. Prowadzi agencję Happy Content specjalizującą się w usługach content marketingowych.

zdjęcie trenera MwP

zdj. Daniel Raczyński

Trener:

Justyna Bakalarska-Stankiewicz

Prowadzi szkolenia MARKETING W PRAKTYCE z social mediów i webwritingu (wymiennie z Barbarą Stawarz-Garcia).

Ekspertka w zakresie content marketingu. Wykładowczyni i certyfikowana trenerka. Autorka książki „Marketing wartości”. Związana od lat z takimi uczelniami jak Collegium Civitas i SWPS, gdzie prowadzi wykłady z zakresu marketingu, CSR-u i nowych mediów. Publikowała w Polska The Times, Socialpress.pl i Brief, w którym pełniła także funkcję zastępcy redaktora naczelnego oraz w Marketer+, w którym była redaktorem prowadzącym. Prelegentka na takich wydarzeniach, jak m.in. FORUM IAB, Marketing Progress, Kongres Online Marketing czy Social Media Czwartki. Obecnie prowadzi własną firmę specjalizującą się w content marketingu i komunikacji marketingowej.


 

okładka bieżącego numeru magazynu Marketing w Praktyce

KUP TEN NUMER

SPIS TREŚCI

Metaverse – buzzword i wielki biznes

NARZĘDZIA WOJCIECH GRZEGORZYCA

Jak zadbać o przychylność Google?

NARZĘDZIA KRZYSZTOF GACHOWSKI

Jak uwolnić się od hejtu

PRAWO PAWEŁ ZIELIŃSKI

ZAMÓW PRENUMERTĘ

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych. Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.
Więcej informacji dotyczących m.in. RODO i plików cookies możecie Państwo uzyskać czytając naszą politykę prywatności i cookies

Wiem, Zamknij

Korzystając z serwisu akceptujesz politykę prywatności i cookies.

Copyright 2023 © Marketing w Praktyce

ul. Kwiatowa 116, 05-083 Mariew

Projekt: Cyklopia Studio

na górę