Start MwP Spis treści MwP 11/2015
Drukuj

Spis treści wydania drukowanego MwP 11/2015

Spis treści wydania drukowanego MwP 11/2015

Tematu numeru: Marketing decydującej chwili

 

ARTYKUŁY Z TEMATU NUMERU:

 
  • Teraz. Tu. Tylko dla ciebie

    Lech C. Król

    Aktualne trendy reklamowe podążają nie tylko w stronę wykorzystania zdarzeń w czasie rzeczywistym, ale również dotarcia do każdego klienta indywidualnie, z indywidualną treścią przekazu reklamowego, w konkretnym miejscu, czasie i okolicznościach.  »

  • Marketing 5 goli

    Michał Capiński

    W pogoni za wyczynem Lewego nie mogło zabraknąć także mniej znanych marek próbujących przy tej okazji wypłynąć choćby na chwilę. Przoduje tu gastronomia, której propozycje skupiają się wokół jedzenia pięciu produktów w 9 minut. Trudno pojąć, dlaczego ktoś w ogóle pomyślał, że istnieje jakakolwiek analogia pomiędzy zjedzeniem pięciu kotletów w 9 minut a strzeleniem pięciu bramek w tym samym czasie.

  • Chwycenie chwili

    Piotr Bucki

    Kiedy zacząłem pisać ten tekst o 6.27, dzień po wygranym meczu z Irlandią, na jednym z popularnych portali biznesowych można było już przeczytać o RTM. Tekst był dobry nie tylko dlatego, że punktował marki, które zaspały z działaniami w modelu RTM w związku z tym wydarzeniem, ale dlatego, że ukazał się zaraz po tym, jak mecz się skończył.

  • Newsjacking dla kreatywnych

    Joanna Niemiec

    Real time marketing niekoniecznie wymaga od nas reakcji w ciągu 24 h, choć często jest to wskazane. Najważniejsze jednak jest to, by adresując bieżące wydarzenia robić to w sposób kreatywny i z dużym wyczuciem, aby newsjacking nie przerodził się w kryzys w mediach społecznościowych.

  • Tego nie da się nauczyć

    Kamil Mirowski

    W RTM nie ma czasu na poprawki i oczekiwanie na akceptację zarządów. Pierwszą marką, która pokazała, jak się to powinno robić była Oreo.

  • Czas, kontekst, mobile

    Anna Gruszka

    W marketingu chwili kluczowe jest wykorzystanie urządzeń mobilnych. Dlatego wyzwaniem jest ciągle niski odsetek Polaków deklarujących dokonanie zakupu przez smartfona w ciągu ostatnich trzech miesięcy – poniżej 10 proc. wobec przykładowych 76 proc. w Chinach.

  • Momenty na ścieżce zakupowej

    Dominik Kamocki

    Z doświadczenia wynika, że kluczowym momentem na ścieżce zakupowej klienta powinna być finalizacja transakcji. W ostatecznym rozrachunku to ta właśnie chwila przynosi bowiem firmie zysk.

NARZEDZIA:

 

ANALIZY:

 

OPINIE:

 
  • Cegiełka od laika

    Marek Staniszewski

    Oryginalne metody i sposoby działania zasługują na to, aby dopingować i wspierać tych, którzy po nie sięgają.

  • Polska szarża 100 freelancerów

    Radosław Walczak, Wojciech Kaczmarek

    Zawsze trzeba pamiętać, żeby nadawca komunikatu i jego odbiorcy zrozumieli się nawzajem. Bez tego robimy tylko piękny krok w przepaść.

PORADNIK LOJALNOŚCIOWY SODEXO:

 
  • Lojalność ciągle doskonalona

    Dariusz Deszczka

    Aby akcja wsparcia sprzedaży przynosiła stale efekty i wzbudzała zainteresowanie zarówno obecnych, jak i nowych użytkowników, musi być regularnie aktualizowana i udoskonalana.

TRENDY:

 
  • Mobilność – styl życia

    Red. Magdalena Zasuń

    „Online” tak naprawdę zaczyna równać się „mobile”. Bo w końcu życie bez smartfona… Co to byłoby za życie?! Tylko czy polskie przedsiębiorstwa są w pełni świadome, że to ma wpływ na ich biznes?

CASE STUDY:

 

FELIETON MARKETINGOWY:

 
  • Znaj właściwy czas

    Jan Hartman

    Wszystko w swoim czasie… Kupowanie również. I sprzedawanie. I reklamowanie. Nie utrafić z przekazem marketingowym we właściwy moment to, jak trafić kulą w płot.

 

SPIS TREŚCI WYDANIA DRUKOWANEGO

 
 
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij