• MYŚL I TWÓRZ
  • SZKOLENIA
    • planowanie i strategia marketingowa
    • spacer
    • nowoczesna komunikacja marketingowa
    • spacer
    • zarządzanie marketingiem
    • spacer
    • szkolenia zamknięte - oferta
  • KALENDARZ SZKOLEŃ
  • MAGAZYN MwP
  • ARTYKUŁY
  • PRENUMERATA
    • prenumerata 2023
    • spacer
    • prenumerata 2022
  • KONTAKT
  • Marketing w Praktyce
  • MwP
Marketing w Praktyce

Metaverse – buzzword i wielki biznes

Narzędzia

Marketing w Praktyce / Narzędzia

Czym właściwie jest metaverse, w którym ponad 16 milionów Polaków uczestniczyło lub chciałoby w najbliższym czasie uczestniczyć? Jaki jest potencjał marketingowy wirtualnych światów, także w Polsce, i co trzeba o nich dziś wiedzieć?

Autor: Wojciech Grzegorzyca

Marketing w Praktyce

Jak uwolnić się od hejtu

Prawo

Marketing w Praktyce / Narzędzia

Paleta nacisków, jakie możemy zastosować wobec uciążliwego hejtera, jest bardzo urozmaicona. Tyle że na ogół mało o nich wiemy. Na przykład poprzez skonstruowanie określonych żądań, możemy mieć niebagatelny wpływ na sytuację majątkową internetowego trolla. Jednak zawsze warto zastanowić się, czy będzie to korzystne dla nas czy firmowej marki. Dlaczego?

Autor: Paweł Zieliński

Marketing w Praktyce

Jak zadbać o przychylność Google?

Narzędzia

Marketing w Praktyce / Narzędzia

W Google w ostatnim czasie sporo się działo – za nami kilka istotnych aktualizacji algorytmów, w dużej mierze dotyczących contentu. Co to oznacza dla właścicieli witryn i jak przygotowywać treści, by zwiększyć swoje szanse na wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania? W jakim kierunku idą zmiany? Przeczytaj, by poczuć się bezpieczniej!

Autor: Krzysztof Gachowski


Marketing w Praktyce

Do komunikacji podchodzimy nieszablonowo

PayPo podsumowuje rok 2022 w marketingu

Wywiad

Marketing w Praktyce / Wywiad

Z usług PayPo korzysta już ponad milion klientów, a ta opcja płatności online jest dostępna w ponad 25 000 polskich sklepach. Jak wyglądał marketing marki w minionym roku? Podsumowania dokonał Piotr Szymczak, odpowiedzialny za marketing w PayPo, uhonorowany nagrodą dla najlepszego Dyrektora Marketingu w kategorii e-commerce.

Marketing w Praktyce

Sztuczna inteligencja w rękach marketera.

Narzędzia

Marketing w Praktyce / Narzędzia

Do niedawna sztuczna inteligencja była w marketingu wykorzystywana przede wszystkim jako hasło reklamowe dla usług agencji. Nic w końcu tak ładnie nie argumentuje wyższej ceny jak hasło „Mamy AI”! Pora wyjąć sztuczną inteligencję ze sloganu i przyjrzeć się jej z bliska.

Autor: Agnieszka Uba

Marketing w Praktyce

Dlaczego potrzebujesz silnej marki osobistej .

Narzędzia

Marketing w Praktyce / Narzędzia

Niezależnie, czy pracujesz na etacie czy prowadzisz firmę, to marka osobista jest czymś, w co warto dziś zainwestować, bo generuje duży zwrot z inwestycji.

Autor: Angelika Chimkowska


Marketing w Praktyce

Jak marki przełamują tabu kobiecego ciała

Narzędzia

Marketing w Praktyce / Narzędzia

Marki rozprawiają coraz śmielej o kobiecej intymności, zachęcają do budowania wspólnoty i dzielenia się doświadczeniami. Kobiecy okres, suchość pochwy, seksualność, orgazm, karmienie piersią, połóg, menopauza – sprawdzamy, jak sobie marki radzą z przełamywaniem tabu.

Autor: Adrianna Kubik

Marketing w Praktyce

Marketing ma tę moc!

Opinie

Marketing w Praktyce / Opinie

Nasza branża jest pełna mądrych, kreatywnych i zaangażowanych osób, które mogą naprawić świat fragment po fragmencie.

Autor: Ewa Zakrzewska

Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Spis treści wydania MwP 3/2022

Spis treści

Marketing w Praktyce nr 3 / 2022 / Spis treści


Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Spis treści wydania MwP 4/2022

Spis treści

Marketing w Praktyce nr 4 / 2022 / Spis treści

Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Spis treści wydania MwP 1/2023

Spis treści

Marketing w Praktyce nr 4 / 2022 / Spis treści

Marketing w Praktyce

Zaplanuj sukces strategii contentowej.

Narzędzia

Marketing w Praktyce / Narzędzia

Aby tworzenie contentu miało sens, nie wystarczy po prostu zacząć pisać, kluczową rolę pełni tutaj obrana strategia i jej operacyjne przełożenie na konkretne działania. Na content plan. Spontaniczne dobieranie tematów na kolejne artykuły to zwykle tylko strata czasu i pieniędzy.

Autor: Robert Marczak


Marketing w Praktyce

Shortsy podbijają internet.

Trendy

Marketing w Praktyce / Trendy

Krótkie formy wideo stały się ważną częścią pracy marketerów. Ogromne zasięgi sprawiły, że ten format udostępniają już wszystkie najpopularniejsze platformy. Shortsy to zdecydowanie przyszłość dystrybucji treści w internecie.

Autor: Angelika Zaręba

Marketing w Praktyce

Co ożywiło OOH.

Opinie

Marketing w Praktyce / Opinie

„I will be back” – obiecywał słynny Terminator. I jak pokazuje historia serii, słowa dotrzymał. Dziś podobny los spotkał reklamę out-of-home.

Autor: Krzysztof Kozłowski

Marketing w Praktyce

Haptyka – poczujemy wirtualny uścisk!.

Trendy

Marketing w Praktyce / Trendy

Uścisk dłoni na odległość? Powstaje rozwiązanie, które umożliwi doświadczanie dotyku w świecie wirtualnym.

Autor: Eksperci z SoftServe


Marketing w Praktyce

Trudny marketing w start-upach.

Narzędzia

Marketing w Praktyce / Narzędzia

W większości start-upów aż buzuje od pomysłów, jak zdobyć świat i zostać kolejnym jednorożcem. Takie podejście bywa jednak niebezpieczne, a nawet zgubne, bo najczęściej oznacza zbyt ogólną i szeroką komunikację w obawie przed pominięciem potencjalnej grupy klientów. Dlatego marketing w start-upie to jedno z najtrudniejszych zadań.

Autor: Błażej Abel

Marketing w Praktyce

Budowanie widoczności wideo w Google.

Narzędzia

Marketing w Praktyce / Narzędzia

Twój film jest już gotowy. Kreatywny scenariusz, świetna szata graficzna i przejrzysta narracja sprawiają, że świetnie spełni swoje zadania i bez wątpienia trafią na niego wierni odbiorcy oraz inne osoby, które odwiedzają firmową witrynę. Warto jednak pójść dalej i sprawić, aby wideo zaczęło ściągać na stronę nowych użytkowników.

Autor: Krzysztof Wałaszewski

Marketing w Praktyce

Contet marketing – zacznij od wizji.

Narzędzia

Marketing w Praktyce / Narzędzia

Nawet najbardziej atrakcyjna wizualnie i świetnie przygotowana pod kątem technicznym strona firmy może nie generować wartościowego ruchu, który przekłada się na sprzedaż. Jak go pozyskać?

Autor: Maciej Pobocha


Marketing w Praktyce

Jak Runmageddon stał się polskimi „adidasami”.

Case study

Marketing w Praktyce / Case study

Wdarł się na rynek eventów sportowych, odważną decyzją i przebojem, a także pomysłem i niezłomnością jego twórców.

Autor: Michał Iwan

Marketing w Praktyce

Kontakt sprzedażowy w minutę.

Analizy

Marketing w Praktyce / Analizy

Potencjalni klienci konwertują nawet dziewięć razy częściej, jeśli firma kontaktuje się z nimi w ciągu pierwszych 5 minut. Niestety robi tak zaledwie znikoma ilość sprzedawców. Aż trzy czwarte leadów jest w ogóle ignorowana, a średnia szybkość kontaktu z leadem to aż dwie doby. To mnóstwo czasu, aby potencjalny klient zrezygnował lub wybrał konkurencję. Czy voiceboty mogą go zatrzymać?

Autor: Bartosz Malinowski

Marketing w Praktyce

Skuteczna recepta na kryzys wizerunkowy.

Prawo

Marketing w Praktyce / Prawo

Liczne ofiary fake newsów nie mają pojęcia, że ustawa o prawie prasowym zawiera narzędzie, które w sytuacji kryzysu wizerunkowego może uratować markę! To sprostowanie prasowe, wokół którego narosło jednak tak wiele mitów, że korzysta się z niego rzadko, wręcz za rzadko! Pora to zmienić.

Autor: Paweł Zieliński


Marketing w Praktyce

Wiele kompetencji pod jednym dachem.

Wywiad

Marketing w Praktyce / Wywiad

Marketing zaczął być postrzegany wśród managerów wysokiego szczebla jako siła napędowa transformacji cyfrowej oraz klucz do poprawnego zrozumienia ścieżki klienta i wsłuchania się w jego głos – mówi Mikołaj Szymański, prezes zarządu KERRIS

Autor: redakcja MwP

Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Google Ads dla lokalnych biznesów.

Narzędzia

Marketing w Praktyce / Narzędzia

Łączenie działań reklamowych z zakresu online i offline, to popularna metoda, która pozwala na docieranie z przekazem do użytkowników w najodpowiedniejszym czasie. Można w ten sposób znakomicie zwiększyć sprzedaż offline dzięki reklamom online. Rozwiązania, które wpisują się w ten trend, to nowości Google Ads, które niedługo będziemy mogli włączyć w naszą strategię marketingową.

Autor: Karolina Kawulka

Marketing w Praktyce
kadr z reklamy Apart - ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Bajeczna pocztówka dla przemęczonych.

Punkt widzenia

Marketing w Praktyce / Punkt widzenia

W reklamie Apartu mamy trzy ideały chodzące w jedwabiach, do których znowu trzeba byłoby doskoczyć, a już się nie chce – w tym roku jesteśmy po prostu przemęczone.

Ekspertki marketingu o świątecznej reklamie marki Apart


Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Marki broń jak niepodległości.

Narzędzia

Marketing w Praktyce / Narzędzia

Jak marketerzy odpowiedzialni za marketing w wyszukiwarkach mogą pomóc w budowaniu cyberodporności marki i firmy na takie zagrożenia jak phishing, typosquatting czy tradycyjny hacking?

Autor: Krzysztof Marzec

Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Marketing polityczny – piąta władza

Felieton

Marketing w Praktyce / Felieton

Oprawa marketingowa polityki jest tak dominująca, że politycy czują się dziś zakładnikami swoich doradców od spraw komunikacji i wygrywania wyborów.

Autor: Jan Hartman

Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Spis treści wydania MwP 2/2020

Spis treści

Marketing w Praktyce nr 2 / 2020 / Spis treści


Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Chwyty SEO dla treści.

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 2 / 2020 / Narzędzia

Tworzenie treści jest bardzo skutecznym narzędziem w codziennej walce o uwagę. Ale przy tak wielkich ilościach rozmaitych materiałów pojawiających się w internecie tylko ich wysoka jakość oraz praktyczne podejście do przekazywania informacji daje nam szansę dotarcia i przekonania do naszego profesjonalizmu. Tylko tak możemy sprawić, że z czytelników zamienią się w klientów.

Autor: Marek Stokowski

Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Content z silnikiem Big Data.

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 2 / 2020 / Narzędzia

Sentyment do marki ma wielkie znaczenie. Firmy, które straciły najmniej podczas pandemii koronawirusa, jeszcze zanim nastąpił kryzys, zdołały zbudować silną więź ze swoim odbiorcą za pomocą contentu. Ale sprawne pióro to za mało. Jeszcze trzeba wiedzieć, jak dystrybuować swoje treści. I tu przydaje się Big Data.

Autor: Grzegorz Kosiński

Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Rolka wełny w socialu

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 1 / 2020 / Narzędzia

Jak ciekawie pokazać rolkę wełny i wyróżnić ją spośród dziesiątek takich samych na pierwszy rzut oka rolek, i to w sytuacji, gdy sam producent posiada tylko cztery produkty? Słowem, trudna branża! A co powiecie, gdy wskażemy na social media? Nieprawdopodobne? Niemożliwe? To posłuchajcie, jak się tworzy brand heroes w budowlance!

Autor: Anna Ulatowska


Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Marketing w czasach zarazy

Felieton

Marketing w Praktyce / Felieton

Kryzys to czas oszczędzania i drastycznego cięcia kosztów. Prezesi będą zadawać sobie pytanie: czy mogę oszczędzić na kosztach marketingu? Nie wszyscy odpowiedzą sobie na to pytanie tak, jak byśmy sobie tego życzyli.

Autor: Jan Hartman

Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Spis treści wydania MwP 1/2020

Spis treści

Marketing w Praktyce nr 1 / 2020 / Spis treści

Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Wszyscy jesteśmy launcherami

Analizy

Marketing w Praktyce nr 1 / 2020 / Analizy

To nie jest czas, żeby czekać, to nie jest czas, żeby milczeć. Teraz należy zastanowić się, czy marka (produkt i jego komunikacja) odpowiada nowym potrzebom konsumentów. Dziś wszyscy jesteśmy przecież launcherami, na nowo wchodzimy na rynek.

Autor: Jacek Sadowski


Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Content oczkiem marki

Narzędzia

Marketing w Praktyce / Narzędzia

Nie do końca wiadomo, kto powinien zajmować się contentem – firmy, marketerzy, specjaliści SEO, agencje, a może wydawcy?

Autor: Dagmara Radomirska-Gala

Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Homo Eventus 2.0!

Analizy

Marketing w Praktyce nr 1 / 2020 / Analizy

Zanim powiedziałem „dzień dobry”, już na ekranie ukazali mi się uczestnicy – prelegenci z Japonii, Stanów Zjednoczonych, Brazylii, Hiszpanii, Francji, Wielkiej Brytanii i Belgii. Mimo różnych stref czasowych wydarzenie odbyło się bez  najmniejszego zakłócenia. Minęły raptem dwa miesiące od godziny zero dla całej polskiej branży eventowej, a świat zdalnych konferencji przestaje poruszać się po  omacku!

Autor: Łukasz Cioch

Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Pozycjonowanie – daj się zauważyć

SEO

Marketing w Praktyce / SEO

Przedsiębiorcy z różnym skutkiem promują swoje działania w sieci. Celem większości jest dodarcie do pierwszej dziesiątki na liście wyszukiwania Google. Jak skutecznie zwiększyć widoczność firmy w sieci?


Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

SEO w koronie.

Narzędzia

Marketing w Praktyce / Narzędzia

Dziś nawet mniejsze organizacje widzą i doceniają, jak bogatą i zarazem skomplikowaną dziedziną jest SEO. Jak wiele czynników związanych z treścią czy  linkami wpływa na skuteczność działań związanych z pozycjonowaniem firmowej strony na wysokim miejscu w wyszukiwarce Google.

Autor: Krzysztof Marzec

Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Supermoc w marketingu.

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 11 / 2019 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Kiedy menedżer marketingu staje się top menedżerem? Na pewno nikt takim się nie rodzi. Naturalne predyspozycje to mało, by zasłużyć na takie określenie. Jakie zatem szczególne kompetencje powinien posiadać wybitny menedżer marketingu i sprzedaży?

Autor: Małgorzata Dziubała

Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Klata i biceps nie zawsze sprzedają

Narzędzia

Marketing w Praktyce / Narzędzia

Prężące się ciała, gołe klaty, kaloryfer na brzuchu i odkryte pośladki. Wyświechtane hasła w stylu: „Bądź lepszą wersją siebie”, „Krew, pot i łzy”, „Płaski brzuch”. Taki e‑mailing robi się sam. Przyjemnie. Tylko czy ludzie na to się jeszcze nabierają?

Autor: Magdalena Rodak-Dębowska


Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Kampanie wyciśnięte jak cytryna.

Temat Numeru: W szklanej kuli marketingu

Marketing w Praktyce nr 11 / 2019 / Narzędzia z Tematu Numeru: W szklanej kuli marketingu / artykuł z wydania drukowanego

Czy już jesteśmy blisko górnych możliwości i ludzi, i systemów, przez co o wszystkim w marketingu decydować będzie w 2020 roku wielkość inwestowanego budżetu?

Autor: Marzena Kamińska, Damian Gucza

Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Spis treści wydania drukowanego MwP 11/2019

Spis treści

Marketing w Praktyce nr 11 / 2019 / Spis treści / artykuł z wydania drukowanego

tematu numeru:
W szklanej kuli marketingu

Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Dyktat wyszukiwarek.

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 11 / 2019 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Człowiek w poszukiwaniu informacji w internecie zachowuje się niczym drapieżnik polujący na sawannie. Jego ostatecznym celem jest zdobycie tego, czego potrzebuje przy jak najmniejszym wydatku energetycznym. Kluczowe jest dla niego search experience, czyli ogólne doświadczenie wyszukiwania.

Autor: Jacek Popko


Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Jak wybierać agencję e-commerce?

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 11 / 2019 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Nie tak dawno moja firma przeprowadziła webinar na temat, czym się kierować, wybierając do współpracy agencję e-commerce. Wydaje mi się, że omówienie na tych łamach najważniejszych kwestii, które zostały wówczas poruszone, pomoże  marketerom rozwiać sporo wątpliwości i pozwoli uniknąć rozczarowań.

Autor: Agnieszka Polak

Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Czego możemy się nauczyć od Jeffa?.

Analizy

Marketing w Praktyce nr 11 / 2019 / Analizy / artykuł z wydania drukowanego

Wstaje dopiero, kiedy się wyśpi, jeździ 20-letnią hondą accord, a śniadania zawsze jada z rodziną. Nie ma też gosposi, więc miskę po owsiance zmywa sam. O kim mowa? Nie o statystyczny Kowalskim, lecz najbogatszym człowieku świata Jeffie Bezosie, którego firma – Amazon – tylko w zeszłym roku mogła pochwalić się obrotami rzędu 277 mld dol. brutto.

Autor: Sascha Stockem

Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Dobry design na szybko.

Temat Numeru: Dobry design na szybko

Marketing w Praktyce nr 9 / 2019 / Zdaniem specjalisty / artykuł z wydania drukowanego

Dobry design jest użyteczny i elegancki. Zachęca do zakupu produktu, obejrzenia wideo, pobrania raportu. Zapada w pamięć i skłania do podzielenia się wrażeniami w social mediach. Wystarczy już znajomość trzech-czterech zasad, by marketer ten efekt osiągnął.

Autor: oprac. redakcja


Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Spis treści wydania drukowanego MwP 9/2019

Spis treści

Marketing w Praktyce nr 9 / 2019 / Spis treści / artykuł z wydania drukowanego

tematu numeru:
Dobry design na szybko

Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Nierówność w marzeniach.

Zdaniem specjalisty

Marketing w Praktyce / Zdaniem specjalisty

Na czym polega zjawisko Dream Gap? Okazuje się, że w odróżnieniu od chłopców dziewczynki w wieku 5 lat tracą wiarę w przyszłość. Przestają wierzyć, że mogą zostać prezydentami, naukowcami, astronautkami, prezesami czy wynalazcami.

Autor: Danuta Leszko-Rowsell

Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Senior 4.0.

Opinie

Marketing w Praktyce nr 9 / 2019 / Opinie / artykuł z wydania drukowanego

Senior 4.0 to nie staruszek. To senior turbo, który nie chce być nazywany seniorem.

Autor: Aleksandra Laudańska


Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Ożywianie „martwych” leadów.

Narzedzia

Marketing w Praktyce nr 9 / 2019 / Narzedzia / artykuł z wydania drukowanego

Nawet przy zaawansowanych negocjacjach potencjalni klienci nierzadko wycofują się – zwyczajnie przestają się odzywać. I wtedy kontakt umiera. Powstają w ten sposób całe cmentarzyska leadów B2B. Czy można je przywrócić do życia?

Autor: Anna Zalewska

Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Mów z sensem. Słuchaj uważnie.

Narzedzia

Marketing w Praktyce nr 9 / 2019 / Narzedzia / artykuł z wydania drukowanego

To od nas – liderów, marketerów, menedżerów – zależy co, w jaki sposób, jak i do kogo będziemy mówić. Róbmy to więc bardzo świadomie, by nasza komunikacja z klientem była rozmową, a nie monologiem. Im bardziej wsłuchamy się w to, co mówi nasza grupa docelowa, tym większa szansa, że ona wysłucha nas.

Autor: Katarzyna Golonka


Podkategorie

Strona 1 z 8

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...
  • 6
  • 7
  • 8

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych. Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.
Więcej informacji dotyczących m.in. RODO i plików cookies możecie Państwo uzyskać czytając naszą politykę prywatności i cookies

Wiem, Zamknij

Korzystając z serwisu akceptujesz politykę prywatności i cookies.

Copyright 2023 © Marketing w Praktyce

ul. Kwiatowa 116, 05-083 Mariew

Projekt: Cyklopia Studio

na górę