• MYŚL I TWÓRZ
  • SZKOLENIA
    • planowanie i strategia marketingowa
    • spacer
    • nowoczesna komunikacja marketingowa
    • spacer
    • zarządzanie marketingiem
    • spacer
    • szkolenia zamknięte - oferta
  • KALENDARZ SZKOLEŃ
  • MAGAZYN MwP
  • ARTYKUŁY
  • PRENUMERATA
  • KONTAKT
  • Marketing w Praktyce
  • MwP
Marketing w Praktyce
kadr z reklamy Apart - ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Bajeczna pocztówka dla przemęczonych.

Punkt widzenia

Marketing w Praktyce / Punkt widzenia

W reklamie Apartu mamy trzy ideały chodzące w jedwabiach, do których znowu trzeba byłoby doskoczyć, a już się nie chce – w tym roku jesteśmy po prostu przemęczone.

Ekspertki marketingu o świątecznej reklamie marki Apart

Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Marki broń jak niepodległości.

Narzędzia

Marketing w Praktyce / Narzędzia

Jak marketerzy odpowiedzialni za marketing w wyszukiwarkach mogą pomóc w budowaniu cyberodporności marki i firmy na takie zagrożenia jak phishing, typosquatting czy tradycyjny hacking?

Autor: Krzysztof Marzec

Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Marketing polityczny – piąta władza

Felieton

Marketing w Praktyce / Felieton

Oprawa marketingowa polityki jest tak dominująca, że politycy czują się dziś zakładnikami swoich doradców od spraw komunikacji i wygrywania wyborów.

Autor: Jan Hartman


Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Spis treści wydania MwP 2/2020

Spis treści

Marketing w Praktyce nr 2 / 2020 / Spis treści

Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Chwyty SEO dla treści.

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 2 / 2020 / Narzędzia

Tworzenie treści jest bardzo skutecznym narzędziem w codziennej walce o uwagę. Ale przy tak wielkich ilościach rozmaitych materiałów pojawiających się w internecie tylko ich wysoka jakość oraz praktyczne podejście do przekazywania informacji daje nam szansę dotarcia i przekonania do naszego profesjonalizmu. Tylko tak możemy sprawić, że z czytelników zamienią się w klientów.

Autor: Marek Stokowski

Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Content z silnikiem Big Data.

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 2 / 2020 / Narzędzia

Sentyment do marki ma wielkie znaczenie. Firmy, które straciły najmniej podczas pandemii koronawirusa, jeszcze zanim nastąpił kryzys, zdołały zbudować silną więź ze swoim odbiorcą za pomocą contentu. Ale sprawne pióro to za mało. Jeszcze trzeba wiedzieć, jak dystrybuować swoje treści. I tu przydaje się Big Data.

Autor: Grzegorz Kosiński


Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Rolka wełny w socialu

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 1 / 2020 / Narzędzia

Jak ciekawie pokazać rolkę wełny i wyróżnić ją spośród dziesiątek takich samych na pierwszy rzut oka rolek, i to w sytuacji, gdy sam producent posiada tylko cztery produkty? Słowem, trudna branża! A co powiecie, gdy wskażemy na social media? Nieprawdopodobne? Niemożliwe? To posłuchajcie, jak się tworzy brand heroes w budowlance!

Autor: Anna Ulatowska

Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Marketing w czasach zarazy

Felieton

Marketing w Praktyce / Felieton

Kryzys to czas oszczędzania i drastycznego cięcia kosztów. Prezesi będą zadawać sobie pytanie: czy mogę oszczędzić na kosztach marketingu? Nie wszyscy odpowiedzą sobie na to pytanie tak, jak byśmy sobie tego życzyli.

Autor: Jan Hartman

Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Spis treści wydania MwP 1/2020

Spis treści

Marketing w Praktyce nr 1 / 2020 / Spis treści


Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Wszyscy jesteśmy launcherami

Analizy

Marketing w Praktyce nr 1 / 2020 / Analizy

To nie jest czas, żeby czekać, to nie jest czas, żeby milczeć. Teraz należy zastanowić się, czy marka (produkt i jego komunikacja) odpowiada nowym potrzebom konsumentów. Dziś wszyscy jesteśmy przecież launcherami, na nowo wchodzimy na rynek.

Autor: Jacek Sadowski

Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Content oczkiem marki

Narzędzia

Marketing w Praktyce / Narzędzia

Nie do końca wiadomo, kto powinien zajmować się contentem – firmy, marketerzy, specjaliści SEO, agencje, a może wydawcy?

Autor: Dagmara Radomirska-Gala

Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Homo Eventus 2.0!

Analizy

Marketing w Praktyce nr 1 / 2020 / Analizy

Zanim powiedziałem „dzień dobry”, już na ekranie ukazali mi się uczestnicy – prelegenci z Japonii, Stanów Zjednoczonych, Brazylii, Hiszpanii, Francji, Wielkiej Brytanii i Belgii. Mimo różnych stref czasowych wydarzenie odbyło się bez  najmniejszego zakłócenia. Minęły raptem dwa miesiące od godziny zero dla całej polskiej branży eventowej, a świat zdalnych konferencji przestaje poruszać się po  omacku!

Autor: Łukasz Cioch


Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Pozycjonowanie – daj się zauważyć

SEO

Marketing w Praktyce / SEO

Przedsiębiorcy z różnym skutkiem promują swoje działania w sieci. Celem większości jest dodarcie do pierwszej dziesiątki na liście wyszukiwania Google. Jak skutecznie zwiększyć widoczność firmy w sieci?

Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

SEO w koronie.

Narzędzia

Marketing w Praktyce / Narzędzia

Dziś nawet mniejsze organizacje widzą i doceniają, jak bogatą i zarazem skomplikowaną dziedziną jest SEO. Jak wiele czynników związanych z treścią czy  linkami wpływa na skuteczność działań związanych z pozycjonowaniem firmowej strony na wysokim miejscu w wyszukiwarce Google.

Autor: Krzysztof Marzec

Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Supermoc w marketingu.

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 11 / 2019 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Kiedy menedżer marketingu staje się top menedżerem? Na pewno nikt takim się nie rodzi. Naturalne predyspozycje to mało, by zasłużyć na takie określenie. Jakie zatem szczególne kompetencje powinien posiadać wybitny menedżer marketingu i sprzedaży?

Autor: Małgorzata Dziubała


Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Klata i biceps nie zawsze sprzedają

Narzędzia

Marketing w Praktyce / Narzędzia

Prężące się ciała, gołe klaty, kaloryfer na brzuchu i odkryte pośladki. Wyświechtane hasła w stylu: „Bądź lepszą wersją siebie”, „Krew, pot i łzy”, „Płaski brzuch”. Taki e‑mailing robi się sam. Przyjemnie. Tylko czy ludzie na to się jeszcze nabierają?

Autor: Magdalena Rodak-Dębowska

Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Kampanie wyciśnięte jak cytryna.

Temat Numeru: W szklanej kuli marketingu

Marketing w Praktyce nr 11 / 2019 / Narzędzia z Tematu Numeru: W szklanej kuli marketingu / artykuł z wydania drukowanego

Czy już jesteśmy blisko górnych możliwości i ludzi, i systemów, przez co o wszystkim w marketingu decydować będzie w 2020 roku wielkość inwestowanego budżetu?

Autor: Marzena Kamińska, Damian Gucza

Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Spis treści wydania drukowanego MwP 11/2019

Spis treści

Marketing w Praktyce nr 11 / 2019 / Spis treści / artykuł z wydania drukowanego

tematu numeru:
W szklanej kuli marketingu


Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Dyktat wyszukiwarek.

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 11 / 2019 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Człowiek w poszukiwaniu informacji w internecie zachowuje się niczym drapieżnik polujący na sawannie. Jego ostatecznym celem jest zdobycie tego, czego potrzebuje przy jak najmniejszym wydatku energetycznym. Kluczowe jest dla niego search experience, czyli ogólne doświadczenie wyszukiwania.

Autor: Jacek Popko

Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Jak wybierać agencję e-commerce?

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 11 / 2019 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Nie tak dawno moja firma przeprowadziła webinar na temat, czym się kierować, wybierając do współpracy agencję e-commerce. Wydaje mi się, że omówienie na tych łamach najważniejszych kwestii, które zostały wówczas poruszone, pomoże  marketerom rozwiać sporo wątpliwości i pozwoli uniknąć rozczarowań.

Autor: Agnieszka Polak

Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Czego możemy się nauczyć od Jeffa?.

Analizy

Marketing w Praktyce nr 11 / 2019 / Analizy / artykuł z wydania drukowanego

Wstaje dopiero, kiedy się wyśpi, jeździ 20-letnią hondą accord, a śniadania zawsze jada z rodziną. Nie ma też gosposi, więc miskę po owsiance zmywa sam. O kim mowa? Nie o statystyczny Kowalskim, lecz najbogatszym człowieku świata Jeffie Bezosie, którego firma – Amazon – tylko w zeszłym roku mogła pochwalić się obrotami rzędu 277 mld dol. brutto.

Autor: Sascha Stockem


Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Dobry design na szybko.

Temat Numeru: Dobry design na szybko

Marketing w Praktyce nr 9 / 2019 / Zdaniem specjalisty / artykuł z wydania drukowanego

Dobry design jest użyteczny i elegancki. Zachęca do zakupu produktu, obejrzenia wideo, pobrania raportu. Zapada w pamięć i skłania do podzielenia się wrażeniami w social mediach. Wystarczy już znajomość trzech-czterech zasad, by marketer ten efekt osiągnął.

Autor: oprac. redakcja

Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Spis treści wydania drukowanego MwP 9/2019

Spis treści

Marketing w Praktyce nr 9 / 2019 / Spis treści / artykuł z wydania drukowanego

tematu numeru:
Dobry design na szybko

Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Nierówność w marzeniach.

Zdaniem specjalisty

Marketing w Praktyce / Zdaniem specjalisty

Na czym polega zjawisko Dream Gap? Okazuje się, że w odróżnieniu od chłopców dziewczynki w wieku 5 lat tracą wiarę w przyszłość. Przestają wierzyć, że mogą zostać prezydentami, naukowcami, astronautkami, prezesami czy wynalazcami.

Autor: Danuta Leszko-Rowsell


Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Senior 4.0.

Opinie

Marketing w Praktyce nr 9 / 2019 / Opinie / artykuł z wydania drukowanego

Senior 4.0 to nie staruszek. To senior turbo, który nie chce być nazywany seniorem.

Autor: Aleksandra Laudańska

Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Ożywianie „martwych” leadów.

Narzedzia

Marketing w Praktyce nr 9 / 2019 / Narzedzia / artykuł z wydania drukowanego

Nawet przy zaawansowanych negocjacjach potencjalni klienci nierzadko wycofują się – zwyczajnie przestają się odzywać. I wtedy kontakt umiera. Powstają w ten sposób całe cmentarzyska leadów B2B. Czy można je przywrócić do życia?

Autor: Anna Zalewska

Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Mów z sensem. Słuchaj uważnie.

Narzedzia

Marketing w Praktyce nr 9 / 2019 / Narzedzia / artykuł z wydania drukowanego

To od nas – liderów, marketerów, menedżerów – zależy co, w jaki sposób, jak i do kogo będziemy mówić. Róbmy to więc bardzo świadomie, by nasza komunikacja z klientem była rozmową, a nie monologiem. Im bardziej wsłuchamy się w to, co mówi nasza grupa docelowa, tym większa szansa, że ona wysłucha nas.

Autor: Katarzyna Golonka


Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Marketing i rozum

Felieton

Marketing w Praktyce / Felieton

Gdyby wszyscy wszystko wiedzieli, nie byłoby marketingu. A skoro tak, to trzeba przyznać, że rynek i marketing żyją pod warunkiem istnienia niewiedzy, czyli ignorancji. W jakim sensie ignorancja rządzi rynkiem, a marketing tą ignorancją zarządza? A może marketing zarządza wiedzą?

Autor: Jan Hartman

Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Wysoka kultura w marketingu

Felieton

Marketing w Praktyce / Felieton

Trendy wydają mi się oczywiste i można je wskazać bez ryzyka. Chciałbym jednakże zaryzykować prognozę czegoś jeszcze nieoczywistego, co może się spełnić lub nie. Nazwałbym to „marketingiem odwróconym”.

Autor: Jan Hartman

Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z miesięcznika Marketing w Praktyce

Ta ważna persona

Narzędzia z Tematu Numeru: Ta ważna persona w marketingu

Marketing w Praktyce nr 8 / 2019 / Narzędzia z Tematu Numeru: Ta ważna persona w marketingu / artykuł z wydania drukowanego

Dziś nikt nie podważa zasadności korzystania z person przy budowaniu komunikacji i oferty marki. Jednak w bardzo wielu przypadkach tworzenie persony stało się właściwie tylko mechanicznie wykonywanym ćwiczeniem, którego sens zniknął gdzieś po drodze.

Autor: redakcja


Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z miesięcznika Marketing w Praktyce

Spis treści wydania drukowanego MwP 8/2019

Spis treści

Marketing w Praktyce nr 8 / 2019 / Spis treści / artykuł z wydania drukowanego

tematu numeru:
Ta ważna persona w marketingu

Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z miesięcznika Marketing w Praktyce

Kampania reklamowa – krok do sukcesu

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 8 / 2019 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Marketerom zależy na wynikach swoich działań reklamowych, a wydawcy starają się realizować u siebie jak najwięcej kampanii i maksymalizować zyski. Jak pogodzić cele i oczekiwania każdej ze stron?

Autor: Lech Romański, Robert Kamiński

Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z miesięcznika Marketing w Praktyce

Design thinking i ruch oporu

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 8 / 2019 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Błędne rozumienie design thinking często powoduje, że pracownicy tracą do tej metody zaufanie – ona wtedy po prostu nie działa. Jak temu zapobiec?

Autor: Alicja Bartkiewicz


Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z miesięcznika Marketing w Praktyce

Czego uczą nas duże marki

Raport

Marketing w Praktyce nr 8 / 2019 / Raport / artykuł z wydania drukowanego

Jeśli marka pojawia się sporadycznie w social mediach, to jest traktowana przez użytkowników jako gość. Przyjdzie, to OK. Nie przyjdzie, też OK. Jest czas, by sprawdzić, co dzieje się u codziennego towarzysza – marki, która potrafi być na bieżąco.

Autor: redakcja

Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z miesięcznika Marketing w Praktyce

Ten budżet musi rosnąć

Analizy

Marketing w Praktyce nr 8 / 2019 / Analizy / artykuł z wydania drukowanego

Internet stał się istotniejszy dla marketingu niż tradycyjne mass media. Pomimo tego jakoś nie dziwią milionowe wydatki na spoty telewizyjne, ale gdy w przypadku kampanii online mówi się o większych pieniądzach, nadal spotyka się to z zaskoczeniem.

Autor: Magdalena Gwiazdowska

Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Z sensem i na serio

Felieton

Marketing w Praktyce / Felieton

„Content punktowy”? W marketingu mamy kłopoty z językiem. Nie dbamy wystarczająco o zachowanie polskich zwrotów i nie wkładamy dość wysiłku w tworzenie polskich odpowiedników angielskich terminów.

Autor: Jan Hartman


Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Zaprojektuj sobie marketing

Felieton

Marketing w Praktyce / Felieton

Biznes jest morderczy, a w konsekwencji morderczy robi się również marketing, będący dziś odrębną branżą usługową, z której usług działy marketingu nie mogą nie korzystać.

Autor: Jan Hartman

Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z miesięcznika Marketing w Praktyce

Dla kogo mistrzostwa leadowe?

Wprowadzenie

Marketing w Praktyce nr 7 / 2019 / Wprowadzenie z Tematu Miesiąca: Mistrzostwa leadowe – 10 narzędzi w szrankach / artykuł z wydania drukowanego

Celem tych mistrzostw jest wywołanie dyskusji wśród marketerów wspierających projekty rozwoju biznesu, pozyskiwania klientów, programy lead generation i lead management. Czy na pewno robicie wszystko, co warto? Może jest jakieś narzędzie, do którego przykładacie niedostateczną lub niewłaściwą uwagę?

Autor: Mariusz Ludwiński

Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z miesięcznika Marketing w Praktyce

Spis treści wydania drukowanego MwP 7/2019

Spis treści

Marketing w Praktyce nr 7 / 2019 / Spis treści / artykuł z wydania drukowanego

tematu numeru:
Mistrzostwa leadowe – 10 narzędzi w szrankach


Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z miesięcznika Marketing w Praktyce

Czy trudno być profesjonalnym socialowcem?

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 7 / 2019 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

O czym rozmawiają socialowcy podczas przerwy śniadaniowej? O głośnych case’ach Lenora Macademian Girl oraz Powstaniu Warszawskim? O swoich kompetencjach? O rodzajach najlepszych postów na Facebooku? O wszystkim, co powyżej? Prawidłowa jest oczywiście ta ostatnia odpowiedź.

Autor: Grzegorz Miller

Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z miesięcznika Marketing w Praktyce

Szkodliwe sztuczki marketingowe

Panel ekspercki

Marketing w Praktyce nr 7 / 2019 / Panel ekspercki / artykuł z wydania drukowanego

Część szkodliwych chwytów i niezbyt godnych sztuczek wyłapują na bieżąco klienci i ostro reagują. Część budzących wątpliwości reklam jest jednak nie tyle nieetyczna, ile po prostu przestarzała i wyprana z wartości. Warto się orientować w topografii najczęstszych błędów.

Autor: Redakcja oraz 5 ekspertów

Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z miesięcznika Marketing w Praktyce

Marketing zadłużony

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 7 / 2019 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Nawet 400 dni – bywa że aż tyle w marketingu i reklamie czeka się na zapłatę za wykonane zadania. Jak się zabezpieczyć przed opóźnionymi płatnościami?

Autor: Piotr Suchodolski


Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z miesięcznika Marketing w Praktyce

Skąd się bierze siła influencerów

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 7 / 2019 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Pozytywna rekomendacja popularnych influencerów przynosi czasem lepsze skutki niż wysokobudżetowa kampania reklamowa.

Autor: Kamil Świstowski

Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Ostrożnie z mitami!

Felieton

Marketing w Praktyce / Felieton

Typologia i profilowanie klientów musi być sposobem ich poznawania i porządkowania wiedzy o nich, a nie wmawianiem sobie, że są tacy, jakimi chcielibyśmy ich widzieć.

Autor: Jan Hartman

Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z miesięcznika Marketing w Praktyce

Zaufanie jak kotwica

wprowadzenie

Marketing w Praktyce nr 6 / 2019 / Artykuł z Tematu Miesiąca: Zaufanie jak kotwica / artykuł z wydania drukowanego

Jeśli nie stać cię na oferowanie ciągłych rabatów i promocji, musisz używać innej strategii: ciągłego zdobywania uwagi i zaufania klientów.

Autor: redakcja


Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z miesięcznika Marketing w Praktyce

Spis treści wydania drukowanego MwP 6/2019

Spis treści

Marketing w Praktyce nr 6 / 2019 / Spis treści / artykuł z wydania drukowanego

tematu numeru:
Zaufanie jak kotwica

Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z miesięcznika Marketing w Praktyce

Kubota – reaktywacja!

Case study

Marketing w Praktyce nr 6 / 2019 / Case study / artykuł z wydania drukowanego

Wzrost trafficu, ponad 9,5 mln zasięgu w social mediach, nowy inwestor, ponad 1000 zamówień miesięcznie: efekty po roku współpracy z marką Kubota są znakomite. Oto, jak przebiegała droga do tego sukcesu.

Autor: Performance Academy we współpracy z marką Kubota

Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z miesięcznika Marketing w Praktyce

Jak zrobić dobre produktowe wideo

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 6 / 2019 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Każdy film jest osobnym tematem, ze swoją treścią, historią i podejściem do grupy docelowej. Tworzenie materiałów wideo powinno być wspólną pracą, a zasady dobierane indywidualnie do każdej firmy.

Autor: Jacek Powałka


Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z miesięcznika Marketing w Praktyce

Fejsbuczenie niejedną ma twarz

Panel ekspercki

Marketing w Praktyce nr 6 / 2019 / Panel ekspercki / artykuł z wydania drukowanego

Fejsbuczenie bywa przypadłością zwyczajnych użytkowników internetu. Ale zagraża ono także i markom, gdy socialowcy i marketerzy przenoszą swoje przyzwyczajenia prywatne na pracę. Warto więc przyjrzeć się krytycznie swojemu zawodowemu podejściu do social mediów.

temat: redakcja
wypowiadają się: Rafał Liebrecht, Monika Gawanowska, Paulina Morawska, Robert Sosnowski, Konrad Mizera, Magdalena Kubasiewicz, Mariusz Ludwiński

Marketing w Praktyce
ilustracja do artykułu z miesięcznika Marketing w Praktyce

Marketing w sypialni van Gogha

Narzędzia

Marketing w Praktyce nr 6 / 2019 / Narzędzia / artykuł z wydania drukowanego

Sztuka inspiruje i wzrusza. Wzbudza podziw, a czasem kontrowersje. Agencje reklamowe i reklamodawcy, sięgając po dzieła sztuki lub odwołując się do postaci znanych artystów, podnoszą rangę produktu, jego znaczenie i wartość.

Autor: Ewa Cieniak


Podkategorie

Strona 1 z 8

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...
  • 6
  • 7
  • 8

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych. Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.
Więcej informacji dotyczących m.in. RODO i plików cookies możecie Państwo uzyskać czytając naszą politykę prywatności i cookies

Wiem, Zamknij

Korzystając z serwisu akceptujesz politykę prywatności i cookies.

Copyright 2021 © Marketing w Praktyce

ul. Kwiatowa 116, 05-083 Mariew

Projekt: Cyklopia Studio

na górę