Start MwP Spis treści MwP 7/2017
Drukuj

Spis treści wydania drukowanego MwP 7/2017

Spis treści wydania drukowanego MwP 7/2017

Tematu numeru: Content marketing – wyższa szkoła jazdy

 

ARTYKUŁY Z TEMATU NUMERU:

 
  • Marka i jeszcze raz marka!

    Barbara Stawarz-García

    Content marketing przeobraża się na naszych oczach. Narzędzia, które jeszcze kilka lat temu były bardzo skuteczne, dzisiaj przestają działać. Nawet te, które działały przed rokiem, dziś już są przepalaniem budżetu.  »

  • Przekonać do content marketingu

    Rafał Chodzicki

    Między wspaniałymi strategiami content marketingu a ich realizacją stoją zwykle osoby decyzyjne. To one decydują, czy przyznać środki na produkcję i promocję treści, czy nie. Jak skutecznie przekonywać do tego, że warto postawić na content?

  • Kłopot z zarządzaniem

    Michał Skowroński

    Choć specjaliści ds. marketingu cyfrowego odczuwają presję na tworzenie na tyle dużej ilości treści, aby wyróżnić się w internecie i utrzymać przewagę nad konkurencją, ponad 70 proc. opracowywanych przez nich materiałów jest marnowane lub niewykorzystywane. Powód: brak odpowiedniego zarządzania.

  • Content nie umiera nigdy

    Anna Antczak

    Treści tworzone przez marki mają być nie tylko przyjemne dla oka. To, w jaki sposób zostaną przedstawione, ma wpływ na postrzeganie marki zarówno przez użytkowników, jak i wyszukiwarki.

  • Jak dobierać wskaźniki

    Katarzyna Kowalczyk

    Konkurencja nie próżnuje, dlatego powinniśmy nie osiadać na laurach, ale eksperymentować z różnymi rodzajami treści, obserwować, jak się sprawdzają, badać, mierzyć i wyciągać wnioski, a na ich podstawie wprowadzać zmiany na lepsze.

  • Zdobywanie widowni

    Mateusz Ciećwierski

    Wideomarketing jest dla wszystkich, ale zarazem nie dla każdego. Warto przed wybraniem odpowiedniej drogi zadać sobie i własnej marce kilka pytań.

  • Zagadka roku: czemu content nie angażuje?

    Marcin Ignaczak

    Odpowiedź na tytułowe pytanie jest ukryta. Nie znajdziesz jej, goniąc za jakością contentu ani stosując nagłówki na bazie korzyści. Poszukajmy jej wspólnie. Punkt wyjścia: w ciągu najbliższego roku najwięksi reklamodawcy wycofają z reklamy w digitalu niemal 3 mld dol.

  • Pięć kluczowych wyzwań

    Mariusz Ludwiński

    Wielu marketerów ochoczo wskoczyło na hype train content marketingu. Trzy miesiące później z niesmakiem rozglądają się wokoło, pytając: „O co był cały ten szum? Przecież to nie działa!”. Cóż, nikt nie uprzedził, że content to zupełnie odmienny niż dotąd sposób pracy, że to przynajmniej pięć wyzwań, z którymi trzeba się codziennie mierzyć.

NARZĘDZIA:

 

ANALIZY:

 

GŁOSY NA CZASIE:

 
  • Trudna sztuka gryzienia się w język

    Marcin Kuchno, Robert Tarnowski

    Specjaliści PR powinni być w firmie ostatnią instancją zdrowego rozsądku, która potrafi kategorycznie powiedzieć: „Stop, nie idźmy tą drogą” i uratować markę przed kryzysem wizerunkowym.

OPINIE:

 
  • Uwolnić marki

    Joanna Rewaj, Stachu Stańczak

    Nowoczesne marki nie mogą pozwolić sobie na zamknięcie w pudełku i uzależnienie się od mówienia jednym głosem. Nawet na poziomie brandingu.

CASE STUDY:

 
  •  
    Niewyświechtany zestaw case'ów

    poleca: Marta Wenzel

    Wakacje rozpoczęte, więc powinniśmy (choćby w teorii) zwolnić tempo, wystawić twarz ku słońcu, nabrać dystansu, oderwać się od gonienia za KPI-sami. Warto znaleźć czas na ulubioną książkę, nadrobić zaległości branżowe… a nie obejrzysz się, jak otoczą cię inspiracje marketingowe.

  • Bluerank/Mitsubishi:
    Full contact z produktem

    Szymon Bukowicz

    Tworząc kampanię dla marki Mitsubishi, oparliśmy się na modelowaniu customer journey, by lepiej zrozumieć ścieżkę zakupową klientów.

  • Biuro Podróży Reklamy/ International Paper:
    Marketingowa kapsuła czasu

    Robert Sosnowski

    International Paper w swoje DNA wpisuje słowo „substance”, z którym kojarzą się solidność, uczciwość, poczucie obowiązku i odpowiedzialności. Demonstruje to w licznych działaniach wspierających ekosystem społeczny i naturalny. Między innymi te poglądy i postawę firmy wykorzystała agencja przy tworzeniu koncepcji kampanii reklamowej marki Papiery POL.

  • 4Frame/Nestlé:
    Rozruszać Polskę

    Edyta Iroko

    Nie trzeba być wyczynowym sportowcem, by żyć zdrowo i zadbać o siebie. Wystarczy 15 minut spaceru dziennie lub wybranie schodów zamiast windy – nawet najmniejsze zmiany nawyków mogą wiele zmienić i sprawić wiele radości.

PSYCHOLOGIA BIZNESU:

 
  • Kierowniku, odpowiadasz za wyniki coachingu!

    Inga Bielińska

    Kierownicy i wyżsi menedżerowie chętnie zamawiają coaching dla swoich zespołów, aby doskonalić komunikację interpersonalną, zarządzanie stresem, podejmowanie decyzji. Pamiętaj jednak, że spoczywa na tobie odpowiedzialność nie tylko za opłacenie faktury, ale też za wyniki coachingu i jego skuteczność.

FELIETON:

 
  • Hermes naszym bogiem

    Jan Hartman

    Pragmatyzm w myśleniu o komunikacji marketingowej jest bardzo niebezpieczny. Pachnie skąpstwem i nudą. Marketing musi mieć gest!

 

SPIS TREŚCI WYDANIA DRUKOWANEGO

 
 
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij