Start MwP Spis treści MwP 11/2017
Drukuj

Spis treści wydania drukowanego MwP 11/2017

Spis treści wydania drukowanego MwP 11/2017

Tematu numeru: MARTECH, CZYLI MARKETINGOWE IT W PRAKTYCE

 

ARTYKUŁY Z TEMATU NUMERU:

 
  • Marketing w cyfrowym środowisku

    Mariusz Ludwiński

    Przejście marketingu w środowisko cyfrowe oznacza nie tylko możliwość korzystania z nowych kanałów dotarcia do odbiorców, ale też konieczność stosowania zupełnie nowych narzędzi do kreacji, uruchamiania, zarządzania, monitorowania i analizowania efektów kampanii.

  • Kampania masowa z ludzką twarzą

    Maciej Król

    Jeżeli twoim jedynym wskaźnikiem sukcesu jest CTR, zdecydowanie powinieneś solidnie potrząsnąć masowym marketingiem w twojej firmie – dla jego i twojego dobra.Masz szansę pokazać klientom ludzką twarz swojej firmy.  »

  • CRM/social dla sprzedawcy

    Justyna Klimuk

    Stworzony przez LinkedIn tzw. Social Selling Index pokazuje, że używanie w sprzedaży kanałów społecznościowych zwiększa o 45 proc. liczbę szans handlowych w ciągu kwartału.

  • Text mining dla początkujących

    Agata Kielmer, Anna Kuropatwa

    Internet jest dziś ważnym źródłem wiedzy. Niestety, podsumowania ograniczają się do zestawień liczby wzmianek, źródeł wypowiedzi, najbardziej aktywnych publikujących etc. Tymczasem z tego, co ludzie piszą w sieci, możemy się jednak dowiedzieć znacznie więcej.

  • Odpowiednie reklamy dla odpowiednich oczu

    Tomasz Korczyński

    Czyż nie znamy wszyscy tego niesmaku, kiedy przez kilka dni ściga nas wszędzie reklama produktu, który właśnie zakupiliśmy? Rozwiązanie klasy DPM pozwala unikać takich sytuacji.

  • Jak wybrać narzędzie marketing automation

    Krzysztof Szarski

    Jak z gąszczu narzędzi marketing automation wybrać to właściwe i na co zwrócić uwagę przy planowaniu jego wdrożenia.

  • Cyfrowe inspiracje marketerów

    Scott Brinker

    Jeśli nie myślisz o tym dziś, jutro może być za późno. Przejście w środowisko cyfrowe. Otwarte źródła i wtyczki programowe. Konkurencja pionowa. Cyfrowe wszystko. Sztuczna inteligencja. To jest marketing. Tam są pieniądze.

  • Optymalizacja reklamy TV, personalizacja shoppingu

    Wybór redakcji

    W formie krótkich opisów pokażemy przykładowe narzędzia z dwóch wybranych kategorii IT dla marketingu: video advertising oraz optimization, personalization & testing.

  • Skąd się biorą innowacje?

    Maciej Tomkiewicz

    Żeby marketing wprowadzał w firmie innowacje, muszą zostać spełnione trzy warunki: wolne czas i zasoby, bezpieczeństwo tworzenia projektów i ich realizacji, propagowanie kultury prób i testów w firmie. W uzyskaniu wszystkich trzech pomaga zakup zdalny zasobów IT.

ANALIZY:

 

NARZĘDZIA:

 
  • Przekonaj się do ulotności

    Karolina Małagocka

    Dlaczego wielu marketerów lekcewazy social media? Bo nie traktujemy serio czegoś, co z natury jest ulotne.  »

  • Czego uczy „rewolucja” w zabawkach

    Karolina Małagocka

    Sytuacja z ogłoszeniem bankructwa przez Toys „R” Us wydaje się prosta. Gdy jednak spojrzymy na historię ich ruchów w biznesie internetowym, zauważymy niesamowite i pouczające zwroty.  »

  • Współczynnik zmartwień

    Michał Bednarski

    Po zalogowaniu się do Google Analytics niejednemu właścicielowi bloga, portalu czy sklepu online jeży się włos na głowie, gdy patrzy na bounce rate – współczynnik odrzuceń, czyli zmartwień.

  • Segmenty luksusu

    Dominika Trawka

    Luksus luksusowi nierówny. W ramach rynku dóbr luksusowych wyróżnić można kilkanaście segmentów. Jak różnią się od siebie marketingowo?

  • Kreatywne pomysły, kreatywne formaty

    Grzegorz Miller

    W socialu można bez większego skrępowania inspirować się treściami publikowanymi przez innych. Trzeba tylko nauczyć się wyłapywać kreatywne pomysły i kreatywne formaty. Oto moje cztery sprawdzone sposoby, jak to robić.

  • Socialowe inspiracje Toys „R” US

    Grzegorz Miller

    Przyjrzyjcie się kilku pomysłom na działania i wpisy w social mediach. Zebrałem je czterema sposobami, które opisałem w artykule.

  • Fantastyczny content: P+P

    Mariusz Ludwiński

    Najwyższy już czas, by podsumować ten rok i pokusić się o przewidywania na kolejny. Powinna to zrobić każda firma. Oba formaty (zarówno podsumowania, jak i przewidywania) to content o bardzo wysokim ROI!

  • Czasem tekst, czasem wideo

    Dominika Paruszewska

    Przypomnij branży, mediom i klientom o tym, co zrobiła twoja firma w minionych 12 miesiącach. Tylko jak można się najlepiej pokazać przy świadomości, że co sekundę w sieci pojawia się ponad 30 gigabajtów nowych danych?

  • Przegląd podsumowań i przewidywań

    Wybór redakcji

    Teksty, wideo, infografiki, listy i zestawienia– wybraliśmy do naszego przeglądu najatrakcyjniejsze i najbardziej wymowne przykłady możliwych do zastosowania form podsumowań i przewidywań.

  • Dzwonią świąteczne dzwonki

    Jonasz Wiercioch, Paweł Haberka, Anna Tywonek, Michał Lizner

    Wielu pracowników uważa wigilię firmową za stratę czasu i przykry obowiązek. Oto kilka wskazówek, które pomogą zorganizować to wydarzenie tak, żeby służyło polepszeniu atmosfery w firmie.

  • Prezent na pięciu poziomach

    Mariusz Ludwiński

    Jak zgarnąć z rynku świąteczną premię? Nie wystarczy, że odpalisz zwykłą promocję „Kup na prezent”. To zrobią wszyscy. Chodzi o to, aby wywołać na swoją prezentową ofertę prawdziwy i szalony popyt.

GŁOSY NA CZASIE:

 
  • Era kraftowości

    Tomasz Chmielewski

    Czy pośród coraz bardziej rozpychających się na półkach wyrobów rzemieślniczych znajdzie się jeszcze miejsce dla starej, poczciwej masowej produkcji?

  • BMW czy podróż dookoła świata

    Marcin Kuchno, Robert Tarnowski

    Milenialsi postrzegają luksus zupełnie inaczej niż ich starsi koledzy i koleżanki. Inaczej go też kupują i konsumują.

CASE STUDY:

  • Niewyświechtane case’y:
    Infografiki, dzięki którym rosną wskaźniki

    wybór redakcji

    Jaki content potrafi przyciągać kliki, lajki, zainteresowanie i leady przez wiele tygodni, miesięcy, a nawet lat? Dobrze zaplanowane infografiki! Oto przepis: wybierz popularne zjawisko, problem, zapytanie, dołóż listę lub zbiór krótkich wyjaśnień, przedstaw w atrakcyjnej formie wizualnej.

  • Hekko.pl:
    100 promocji w kilka dni

    Artur Pajkert, Jakub Dwernicki

    Jaki content potrafi przyciągać kliki, lajki, zainteresowanie i leady przez wiele tygodni, miesięcy, a nawet lat? Dobrze zaplanowane infografiki! Oto przepis: wybierz popularne zjawisko, problem, zapytanie, dołóż listę lub zbiór krótkich wyjaśnień, przedstaw w atrakcyjnej formie wizualnej.

  •  
    Taneczne TAKK dla funduszy

    Adrian Byłeń

    W poniedziałkowe przedpołudnie, 9 października 2017 r., podróżni i oczekujący w hali głównej warszawskiego Dworca Centralnego zostali zaskoczeni niecodziennym wydarzeniem. Na tle kolorowej scenografii, imitującej skandynawskie miasteczko, odbył się występ Zespołu Pieśni i Tańca „Śląsk”.

  •  
    Dzikość wódki

    Marta Chalimoniuk-Nowak

    Stworzenie i wypromowanie zupełnie nowej marki wódki, i to w segmencie super premium, to zadanie dość karkołomne. Takie wyzwanie w 2015 r. podjęła Wyborowa Pernod Ricard.

SAMOUCZEK COPYWRITERA:

 
  • Zima za pasem: jakim autem dojedziesz?

    Bartosz Grędysa, Dominika Paruszewska, Piotr Długołęcki

    Jak zawsze o tej porze pogodowe celebrytki straszą nas nadchodzącą zimą stulecia. Obawy o szkodliwe efekty niskiej temperatury na przeróżne urządzenia i maszyny powinny być wodą na młyn producentów paliwa arktycznego i engine coachów z ich sales contentem pod hasłem „Czy silnik twojego auta jest naprawdę gotowy na 20-stopniowe mrozy?”.

TRENDY:

 
  • Smartfonizacja świata

    Piotr Prajsnar

    To właśnie smartfon otwiera wiele fenomenalnych SWOT-owych okazji na nowe przychody, wzmocnienie relacji z klientami, skuteczną komunikację. Tak rysuje się krajobraz globalnego biznesu.

FELIETON:

 
  • Marketing przyszłości

    Jan Hartman

    Dywagowanie o przyszłości nie jest wzorem odpowiedzialnego i ścisłego myślenia. A jednak: trzeba wiedzieć, dokąd się zmierza, aby móc korygować kurs i zachować kontrolę nad tym, co się robi.

 

SPIS TREŚCI WYDANIA DRUKOWANEGO

 
 
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij