Start MwP Spis treści MwP 5/2018
Drukuj

Spis treści wydania drukowanego MwP 5/2018

Spis treści wydania drukowanego MwP 5/2018

Tematu numeru: GROWTH HACKING. SKĄD WZIĄĆ KLIENTÓW?

 

ARTYKUŁY Z TEMATU NUMERU:

 

NARZĘDZIA:

 

PORADY:

 
  • Jak szybko wymyślić fajną nazwę?

    Konrad Gurdak

    Fajna nazwa potrzebna od zaraz! – każdy marketer może usłyszeć takie polecenie w pracy. Potrzeba czegoś na profil na Facebooku, jako hashtag albo na nazwę akcji promocyjnej… Jak sobie z takim zadaniem poradzić?

ANALIZY:

 
  • Kto się boi lifestyle’u?

    Paweł Dunia, Konrad Jerin, Jakub Cieśluk – oprac. redakcja

    Największy szok przeżywam, gdy włączam telewizor. To jakby świat równoległy! Niby mieszkam w dużym mieście, niby robię to samo, co ci ludzie w reklamach, ale Jezu – moje życie to nie galeria na Shutterstocku!

  • Debiut mediowy – co się liczy?

    Dominika Meinardi, Magdalena Hibner, Anna Sambor

    Przed debiutem giełdowym – staranna analiza opcji finansowania, opracowanie prospektu emisyjnego, zgoda KNF i road show po inwestorach, aby zweryfikować założenia i skonfrontować je z profesjonalistami. Przed pierwszą kampanią mediową – burza mózgów i spisany na kolanie brief, rozesłany e-mailem do kilku agencji z prośbą o ofertę na jutro do końca dnia. Znasz to? Na szczęście są w Polsce reklamodawcy, którzy myślą i robią inaczej.

GŁOSY NA CZASIE:

 
  • Boostrappuj redundancję na dysruptywny sukces

    Robert Tarnowski, Marcin Kuchno

    Kiedy branżowe słowa przebijają się do przekazów marketingowych, to może zwiastować komunikacyjną katastrofę.

  • Marketerze, daj mi wybór i przestań stroić fochy

    Tomasz Chmielewski

    Brak szczerości, mnóstwo niedopowiedzeń, a finalnie foch po drugiej stronie lady lub telefonu nie sprawią, że z firmą chce się dalej utrzymywać relację.

SAMOUCZEK COPYWRITERA:

 
  • Zagadki w słowach, symbolach, obrazach

    Radosław Gardys, Adrianna Nowak, Mariusz Ludwiński

    Fanom żonglowania słowami proponujemy tym razem dwa wnioski. Pierwszy: dobre copy sprzedaje samodzielnie, a świetne, które sprzedaje i buduje wizerunek, powinno zgrabnie łączyć się z visualem. Wniosek drugi: nawet jeśli wszystko gra w big idei i w samych copy, warto posiedzieć jeszcze parę godzin nad efektami graficznymi.

WARSZTATY NA SZKOLENIA:

 
  • Infografiki, które można szybko przygotować

    Lech Mazurczyk

    Trener fitness, firma pożyczkowa, sklep z roślinami akwariowymi, dostawca usług ślubnych: każda firma posiada mnóstwo informacji, z których może bardzo szybko przygotować ciekawą i skuteczną medialnie/sprzedażowo infografikę.

  • Zarządzanie marką. Po czym poznać silne marki?

    oprac. redakcja

    Jednym z najbardziej jednoznacznych przejawów siły marki jest jej reakcja na trendy. Większość marek poprzestaje na działaniach standardowych, natomiast silne marki robią coś innego. Coś po swojemu. Dzięki temu dostarczają klientom dodatkową wartość i jeszcze bardziej wzmacniają swoją siłę.

CASE STUDY:

  • I’M Inter Motors. Liderzy potrzebują rebrandingu

    Karolina Gajewska

    Proces rebrandingu jest wymagający. Nie tylko dla marki, która go doświadcza, ale również dla konsumenta, który najpierw zmianę musi dostrzec, a później ją zrozumieć i zaakceptować. Dlaczego więc marki stale decydują się podejmować to wyzwanie i transformować całą swoją dotychczasową strukturę? Opowiadamy na przykładzie nowo odmienionej marki I’M Inter Motors.

TRENDY:

 
  • Już nie sklep, ale punkt zakupowy

    Katarzyna Olechniewicz

    Supermarket, w którym można zrobić zakupy wyłącznie używając smartfona: czy to nowoczesne dziwactwo, które szybko zniknie z rynku, czy przyszłość zakupów – przyjazne klientom połączenie online i offline?

OPINIE:

 
  • Autentyczność i wizerunek

    Anita Chabrowska-Karpińska

    O manipulację nikt nie chce zostać posądzony. Nikt z odbiorców reklam nie chce także paść jej ofiarą.

PODATKI W MARKETINGU:

 
  • Co z gratisami dla blogerów?

    Maria Pietrzyk-Wdowiak

    Kontynuujemy wątek współpracy marketingowców z blogerami rozpoczęty w poprzednim numerze. Przyszedł czas na pytanie: A co z gratisami przekazywanymi blogerom?

FELIETON:

 
  • „Puszyści” i „pullowcy” w jednym stali domku

    Jan Hartman

    Chciałbym zastanowić się nad tym, jak postrzega dziś sam siebie marketing i marketer, a więc nad samoobrazem marketingu.

 

SPIS TREŚCI WYDANIA DRUKOWANEGO

 
 
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij