• MYŚL I TWÓRZ
  • SZKOLENIA
    • planowanie i strategia marketingowa
    • spacer
    • nowoczesna komunikacja marketingowa
    • spacer
    • zarządzanie marketingiem
    • spacer
    • szkolenia zamknięte - oferta
  • KALENDARZ SZKOLEŃ
  • MAGAZYN MwP
  • ARTYKUŁY
  • PRENUMERATA
  • KONTAKT
L-shop
  • Marketing w Praktyce
  • MwP
  • Spis treści MwP 9/2019
Marketing w Praktyce

spis treści

ilustracja do artykułu z magazynu Marketing w Praktyce

Spis treści wydania drukowanego MwP 9/2019

Tematu numeru: Dobry design na szybko

 

ARTYKUŁY Z TEMATU NUMERU:

 
  • Dobry design na szybko

    oprac. redakcja

    Dobry design jest użyteczny i elegancki. Zachęca do zakupu produktu, obejrzenia wideo, pobrania raportu. Zapada w pamięć i skłania do podzielenia się wrażeniami w social mediach. Wystarczy już znajomość trzech-czterech zasad, by marketer ten efekt osiągnął.  »

  • Ta zachwycając poręczność!

    oprac. redakcja

    Marki mają większą szansę opracować innowacyjną ofertę, która zostanie życzliwie przyjęta przez rynek, czyli wychodząc od klientów i dopasowując do nich swoje produkty i usługi.

  • Inspiracja za rogiem

    oprac. redakcja

    Nikt nie ma w głowie całości wiedzy na temat designu i design marketingu. Ale każdy może zbierać opinie i pomysły z wielu źródeł. Korzystajmy z bogactwa myślenia i podejścia designerskiego w komunikacji, projektowaniu produktu i innowacjach!

ANALIZY:

 
  • Ten drogi nasz marketing

    Łukasz Wołek

    Mamy teraz do czynienia z prawdziwym wyścigiem w branży. Technologia ciągle ewoluuje, big data rośnie z każdym dniem, a firmy, by zdystansować swoich konkurentów, muszą angażować większe środki. W social mediach też trwa batalia.

  • Marko, nie pouczaj!

    Anita Chabrowska

    Dlaczego maszynka do golenia ma nam wskazywać wzorce męskości? Czy sieć fast foodów powinna mówić nam, jak mamy się czuć? Na ile gigantyczny producent napojów gazowanych w plastikowych butelkach może nam wskazywać, co robić, żeby stać się bardziej eko?

  • Jak się wypozycjonować

    Marek Stokowski

    User Experience często kojarzone jest tylko z umieszczeniem CTA na stronie bądź też zmianą koloru przycisku zakupowego. Jest to bardzo złe podejście.

  • EB na niedobór talentów

    Alicja Bartkiewicz

    Employer branding nie jest marketingiem rekrutacyjnym. Nie powinno się go traktować jako rozwiązania ad hoc – tylko na nagłe potrzeby. Zdecydowanie lepiej prowadzić ten proces kreatywnie i długofalowo.

NARZĘDZIA:

 
  • Najlepsze źródła ruchu

    Oliwia Tomalik

    Wyniki organiczne wyszukiwarki odpowiadają za co trzecią wizytę kupującego w e-sklepie. Skoro król jest jeden i na imię ma Google, to czy warto inwestować w media społecznościowe, newslettery, afiliacje, porównywarki cen czy sprzedaż na marketplace’ach?

  • Mów z sensem. Słuchaj uważnie

    Katarzyna Golonka

    To od nas – liderów, marketerów, menedżerów – zależy co, w jaki sposób, jak i do kogo będziemy mówić. Róbmy to więc bardzo świadomie, by nasza komunikacja z klientem była rozmową, a nie monologiem. Im bardziej wsłuchamy się w to, co mówi nasza grupa docelowa, tym większa szansa, że ona wysłucha nas.  »

  • Kiedy infografiki są ryzykiem

    Lech Mazurczyk

    Raport był w zasadzie skończony. Infografiki zrobione. Całość zaakceptowana i po korekcie.Chcąc jeszcze zwiększyć jego przejrzystość, zdecydowałem się na wordcloud. Po kilku minutach treść raportu trafiła do bazy danych, o właścicielach której nic nie wiedziałem, a którzy z pozyskanymi informacjami mogli zrobić wszystko. Na pięć dni przed oficjalną publikacją raportu!

  • Agencja i klient: gra do jednej bramki

    Marta Orzechowska

    Agencja i klient potrzebują do wzajemnego traktowania się w sposób partnerski dużo, dużo komunikacji – obustronnej. I ważne jest, aby obie strony zdały sobie sprawę, że grają do tej samej bramki.

  • Wieża Babel eventów

    Filip Filar

    Organizator pewnej konferencji w Sopocie nie przewidział, że wśród gości jest reprezentacja Finów. Jakież było ich zdziwienie, gdy na wszystkich planszach napis kierujący ich w stronę morza, zawierał wulgarne określenie męskiego narządu płciowego. Tak: „molo”.

  • Ożywianie „martwych” leadów

    Anna Zalewska

    Nawet przy zaawansowanych negocjacjach potencjalni klienci wycofują się – przestają się odzywać. I wtedy kontakt umiera. Powstają w ten sposób cmentarzyska leadów B2B. Czy można je przywrócić do życia?  »

  • Podkręć świąteczną sprzedaż

    Renata Gajoch-Bielecka

    Weszliśmy w najintensywniejszy w roku czas dla sklepów. W okresie przedświątecznym e-mail marketing może znacząco wspomóc działania sprzedażowe firm. Poznaj siedem takich sposobów.

  • Z influencerami na cztery sposoby

    Krystian Botko

    Influencer marketing osiągnął już mocną pozycję wśród narzędzi komunikacji, jest jednak jedno „ale” – marketerzy korzystają z jego możliwości najczęściej w ten sam sposób: lokując produkt na kanale twórcy. Tymczasem są inne możliwości – zdecydowanie bardziej efektywne, a mało eksploatowane!

  • Programmatic wciąż z człowiekiem

    Michał Jeziółkowski

    Liczba technologii wykorzystywanych do automatycznego zakupu/sprzedaży powierzchni reklamowych jest imponująca. Jednak by te mechanizmy sprawnie funkcjonowały, wciąż potrzebny jest człowiek.

CASE STUDY:

 
  • Miss Vege i drugie życie marchewki

    Karolina Woźniak

    W misję znanej już na całym świecie duńskiej firmy Too Good To Go, która jasno stawia sobie za cel walkę z marnotrawstwem żywności za pomocą aplikacji, wpisany jest silny element edukacji – zarówno użytkowników, jak i partnerów biznesowych. W Polsce dołożyliśmy własną cegiełkę do tego dzieła.

  • Ziemia pożyczona od maluchów

    Donata Boniecka-Popardowska

    Zalewa nas fala plastiku. Plastikowe kubki i sztućce, torby i opakowania z tworzyw sztucznych, butelki PET rozkładają się od 100 do 1000 lat. NFOŚiGW postawił na edukację najmłodszych.

GŁOSY NA CZASIE:

 
  • Jak ugryźć sponsoring

    Tomasz Chmielewski

    Plansze sponsorskie w telewizji nie tracą swojej popularności. Jednak czy zawsze jest to najlepszy sposób na dotarcie do konsumenta?

ZDANIEM SPECJALISTY:

 
  • Nierówność w marzeniach

    Danuta Leszko-Rowsell

    Na czym polega zjawisko Dream Gap? Okazuje się, że w odróżnieniu od chłopców dziewczynki w wieku 5 lat tracą wiarę w przyszłość. Przestają wierzyć, że mogą zostać prezydentami, naukowcami, astronautkami, prezesami czy wynalazcami.  »

OPINIE:

 
  • Senior 4.0

    Aleksandra Laudańska

    Senior 4.0 to nie staruszek. To senior turbo, który nie chce być nazywany seniorem.  »

RAPORT:

 
  • Łatwo wyszukam – szybko kupię

    Iga Rogała

    Wielu właścicieli e-sklepów po prostu nie zdaje sobie sprawy z tego, że ma słabą wyszukiwarkę. Czas to zmienić.

FELIETON:

 
  • Zaprojektuj sobie marketing

    Jan Hartman

    Biznes jest morderczy, a w konsekwencji morderczy robi się również marketing, będący dziś odrębną branżą, z której usług działy marketingu nie mogą nie korzystać.

PODATKI W MARKETINGU:

 
  • Spór o 200 zł za nic

    Maria Pietrzyk-Wdowiak

    Nagrody do 200 zł dla zwycięzców konkursów mogą być zwolnione z PIT – są już trzy prawomocne wyroki.

 

SPIS TREŚCI WYDANIA DRUKOWANEGO

 
 

POLECAMY

Marketing w Praktyce: Konto firmowe na Facebooku – czy ma sens? - autor: Kinga Kantor

Konto firmowe na Facebooku – czy ma sens?

Narzędzia

Konto firmowe na Facebooku – tak czy nie? To pytanie zadaje sobie dziś wiele marek.

Autor: Kinga Kantor

Marketing w Praktyce: Google Ads dla lokalnych biznesów - autor: Karolina Kawulka

Google Ads dla lokalnych biznesów

Narzędzia

Łącząc te działania można znakomicie zwiększyć sprzedaż offline dzięki reklamom online.

Autor: Karolina Kawulka

Marketing w Praktyce: Chwyty SEO dla treści - autor: Marek Stokowski

Chwyty SEO dla treści

Narzędzia

Co i jak robić w SEO, aby czytelników treści zamienić w klientów?

Autor: Marek Stokowski

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych. Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.
Więcej informacji dotyczących m.in. RODO i plików cookies możecie Państwo uzyskać czytając naszą politykę prywatności i cookies

Wiem, Zamknij

Korzystając z serwisu akceptujesz politykę prywatności i cookies.

Copyright 2025 © Marketing w Praktyce

ul. Kwiatowa 116, 05-083 Mariew

Projekt: Cyklopia Studio

na górę