Start CZYTELNIA marka i reklama

CZYTELNIA

marka i reklama

Zachęć młodszego, przekonasz starszego

Michał Hryniszyn

Igrek wyznacza obecnie trendy i doradza rodzicom, który produkt, np. telefon, telewizor lub samochód, nabyć lub gdzie zjeść. Starsi o pokolenie, Iksy, chętnie ich naśladują, bo dzięki temu czują się młodziej i mają poczucie właściwie podjętej decyzji.

 

marka i reklama

Markowość niematerialna

Jacek Kotarbiński

Nadal często okazuje się, że w kluczowym punkcie styku klienta z marką, czyli w sklepie, zawodzi relacja sprzedawca–kupujący. Dlaczego to tak ważne?

 

marka i reklama

Nie trzeba krzyczeć, żeby było głośno

Andrzej Falkowski, Alicja Grochowska

Pani Goździkowa, która polecała etopirynę znajomym i sąsiadkom, długo utrzymywała się w spotach reklamowych.

 

marka i reklama

Czy marka musi mieć twarz

Aneta Zabiegała

Coraz więcej firm korzysta z funkcji ambasadora brandu.

 


Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij